miercuri, 20 aprilie 2011

Inactivă...

Postat miercuri, 20 aprilie 2011  la ora 01:03:00  


        Ohh..Azi am lenevit toată ziua. M-am trezit la 14:00 şi d-atunci nici nu m-am ridicat de la PC. Poate devin dependentă. Asta dacă nu am devenit deja.
        Azi am găsit mai multe nişte piese "noi" super-drăguţe  ,dar cel mai tare m-am ataşat de:
        Dumbrava Tiberiu - Te-am iubit
        
        El nino -  Început de sfârşit


        JuiCe - Palpabil

        V1zante, SoB feat. EcZistent - Piesă pe repeat

         Mno... Sunt mai multe de genu' ăsta.
        Azi am schimbat header`ul de la blogul Annitu. Ştiu că-i cam devreme ,dar de joi plec la tata şi nu ştiu când aş fi avut timp să-l schimb.
        Mi-e foarte somn şi lene să scriu. Deja creierul meu strigă la mine: 
        -Anaaaa...!! culcă-te ,altfel în 2 minute nu voi mai funcţiona cum trebuie.  Pleoşşşşşcc!
        Tre' să-l ascult. Deja a murit şi mi-a căzut în pantaloni.
        Gata că deja aberez.Noapte (ne)bună.

Despre Annitu

Write admin description here..

9 comentarii:

  1. off...de la prima melodie mi-a venit sa plang. :-<
    si celelalte sunt super dar prima imi place mie cel mai mult.
    e super header'ul :x:x:x:x:x:x:x:x imi place "U"-ul iepurica :x:x:x
    :)):)):)):)) ce creier vorbaret ai =))=))
    noapte nebuna =))
    H&K,ylly
    >:D<:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. @Boby, ciudate *
    Şi nu. Nu sunt ciudate.

    @ylly,mă bucur că-ţi plac:))acum mai iau 2 albume.Ştii deja ale cui :">.
    Daaa..stai că nu ştii cum e creieru` meu când plâng X_X
    Nb.

    RăspundețiȘtergere
  3. O o zi „plina” Eh oricum macar te-ai mai odihnit.Mrg te-ai odihnit mai mult.Melodiile sunt super.
    Ok...poi..eu chiar nu mai stiu ce sa zic deci Noapte buna!!! Si nu mai fi trista :(
    Te puppp:*:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. @Bybyutza.Spirlly,m-am odihnit un cur...
    Mă bucur că-ţi plac şi ţie.
    >:D<nb. Şi...nu-s tristă:).

    RăspundețiȘtergere
  5. noooooo DELOC deasta ai ":)" fatalau ala... si alea <<<<<<< [punctele ucigase] chiar nu esti trista deloc..nici nu inteleg de ce ne tot deranjam sa intrebam ca se vede ca esti in petrecere toata ziua. [-x

    RăspundețiȘtergere
  6. Haide, măi. :)) Lasă-mă măcar să încerc să mă mint :)).
    Şi chiar sunt într-o petrecere continuă .:))Numa' că-i o petrecere dată în cinstea unui mort :))mă rog:)) :)

    RăspundețiȘtergere
  7. superba prima melodie<3

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top