duminică, 24 aprilie 2011

Înainte de Paşte (practic)

Postat duminică, 24 aprilie 2011  la ora 03:15:00  

        Heeyy ! Din păcate ,Am revenit ! Am avut 3 zile pline.Nici nu ştiu ce să povestesc prima dată. Sau să nu povestesc nimic?
        Okkkk , ok...nu-mi pot lăsa baltă "fanii"  .Sigur tre' să aflaţi afle că am fost de 73855 ori la veceu toaletă , că m-am împiedicat doar de vreo patru ori=, că m-am julit puţin în cot, că mi-am zgâriat telefonul=, că mi-a ieşit un coş pe nas, că mi-am vărsat un lighean cu apă pe picior, că am văzut un peşte care a dat cu capu-n geamul acvariului şi-am râs o oră ,că m-a ciupit un ţânţar pe piciorul drept...aaa..ba nu;  Pe piciorul stâng ,mă scuzaţi .= Dacă vreţi să continui lista ,sunaţi la "118.932 ,salvează-l acum!= ".Să revenim .
        Zilele astea am avut motoraşe la mâini. Am făcut 6 brăţări în trei zile ,dintre care trei le-am oferit (mă rog,una e "pe drum"). Măcar de Crăciun Paşte să fim mai buni, nu? 
         Poze...n-am apucat să fac decât la două: 


         Faza e că nu mai pot de somn. Am ajuns la 00:30 acasă. Azi am dormit ca o scroafă care involuează de la 15:50 până la 20:30 şi totuşi încă mi-e foarte somn.Dar nici că mă mai culc de la ora asta. Ok...acum credmint. Sigur peste două minute o să-mi cadă ochii-n gură ,o să vad printre dinţi şi-o să mă culc .Dar mno..Aşa-s eu;Tre să zic "nu" înainte de tot...
        Azi (teoretic) cică -i Paştele .Ziua asta a început cu lacrimi cam prost ...
        Mno...Paşte fericit tuturor şiiiii...Hristos a-nviat!

Despre Annitu

Write admin description here..

7 comentarii:

  1. Să paști fericită :* ! :)). Am glumit :x ! Paște fericit ;;) !

    RăspundețiȘtergere
  2. Paste fericit!!! Nu prea sunt buna la urari asa ca o sa iti mai zic : Multa sanatate si fericire!
    Sunt frumoase bratarile ;) :X:X:X
    Te puppp si iti urez dinnou Paste Fericit!!
    :*:*:*:*:*:*:*>:d<

    RăspundețiȘtergere
  3. Mersi ,Mersi ! Paşte Fericit şi vouă >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. hm...
    se pare ca nu o sa fie vreun moment bun sa iti dau aia daca ai plans si te simti rau, cred, ba nu sunt sigura ca aia o sa iti faca si mai mult rau...
    frumoase bratarile.
    oricum
    Craciun Fericit!
    H&K, ylly

    RăspundețiȘtergere
  5. Oo ba daaa!!:X chiar mă simt bine acum:))am avut o grămadă de probleme astăzi şi mă simt super bine că am reuşit să le rezolv@-):X

    RăspundețiȘtergere
  6. Scroafa nerusinata neinvoluata ce esti:)).Paste fericit>:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. Dacă nici tata nu ştie cum sunt. .. . 8-|

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top