marți, 26 aprilie 2011

Melc + Broască = < 3

Postat marți, 26 aprilie 2011  la ora 20:09:00  

Despre Annitu

Write admin description here..

62 de comentarii:

  1. aaawwww ce drgutt, imi palce melcul, are ochii albastrii :o3 ca ai tai :-" ;;)
    da...nu pare a fii chiar melc, pare un raco-melc, are clesti:-s
    awww, si bocuta e super-zuper draguta e asa de micuta si frumusica, si VERDE. Poate mi se pare dar broscuta are ochii ori mov, ori albastru inchis...:-?
    oricum sunt super frumoase amandoua :x
    Hug&Kiss,ylly
    >:D<:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersii ^_+
    Adevărat..e mutant.;))
    şi...are ochii albasţi:));;)

    :*

    RăspundețiȘtergere
  3. okey ma bucur ca nu e nimic, dar sa stii ca eu vreau sa broasca aia sa aiba ochii mov. :)) imi place mai mult cu ochii mov,daca ii are albastrii nu mai e unica [-x

    RăspundețiȘtergere
  4. =))
    pai ptr ca asa vad eu.
    deaia si ptr ca imi place mov si ptr ca mov merge cu verde si ptr ca...hai ma lasi ca o tin asa pana maine:))

    RăspundețiȘtergere
  5. :))))) ok:)) ai timp în 50 de comentarii să îmi ţii teoria culorilor. :))

    RăspundețiȘtergere
  6. ...nuuu...tre sa incep de la troria chibritului dupa sa fac legatura intre teorema chibritului cu teoria prieteniei apoi teoria divortului dintre prieteni, apoi teoria regretului dupa troria combustibilului, apoi teoria sosetelor si dupa inca un ....1232456789876543213456789876543 de miliarde de teoreme urmeaza teoria culorilor =))=))=))

    RăspundețiȘtergere
  7. auci =)))
    păăii..teoria chibritului e deja consumată:))S-a stins chibritu`.:-$
    teoria prieteniei...se aplică acuş.A divorţului....e expirată:)))
    teoria regretului ->inutilă:*.
    teoria combustibilului ....ce- te-a apucat?:)))))
    teoria şosetelor sună interesant....dar dacă nu-s ROZ ,degeaba.[-(
    aştept listă cu celelalte 1232456789876543213456789876543 de miliarde de teoreme,ca să le comentez=))))))

    RăspundețiȘtergere
  8. =))=))=))
    da multe sunt expirate...macar una se aplica ;;)
    aia cu teorema combustibilului mi-a venit asa de la nimic :-? cred ca apa rece e devina.
    hai lasa ca e mult prea greau sa le scriu pe toate cele 1232456789876543213456789876543 de miliarde de teoreme [-x dar hai sa incepem cu TEOREMA LU PITAGORA, TEOREMA CATETEI, TEOREMA LU THALES, TEOREMA INATLIMII..=))=))=))=))=))
    gata tac ca ma ia cu lesin X_X :-s
    hei, sosetele sunt roz... :|.

    RăspundețiȘtergere
  9. :)))da...apa rece? cum aşa? şi tu ai făcut duş cu apă rece azi ?@-)
    AUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU...nu mă lua cu matematica că te ucid b-(.
    :))))) ai şosete roz acum ?!

    RăspundețiȘtergere
  10. ucide'ma!! hai sa te vad ...dupa daca o sa plangi dupa mine >:P.
    dap apa rece am facut dus cu apa rece :)) ce si tu ??:O
    am sosete da nu roz =)), sunt albastre cu galben si cu verde :D :))

    RăspundețiȘtergere
  11. ai dreptate...:| mai bine nu.
    da:| tu de ce?):)))))))

    :))drăguţe culori.

    RăspundețiȘtergere
  12. eu de ce, ce? de ce m-am spalat=))=))=))=)) sau dece m-am spalat cu apa rece =))=))???
    da stiu ca le vrei ((culorile)) da nu le dau >:) =))=))
    tot apa rece e vinovata.

    RăspundețiȘtergere
  13. =))))))de ce ţi-ai făcut cu apă rece,măăă :-w.

    :))lasă.culorile şosetelor mele sunt mai frumoase.>:P

    RăspundețiȘtergere
  14. de nebuna m-am spalat cu apa rece, aia se trace de la nutela X_X iti spun sigur!! =))=)

    RăspundețiȘtergere
  15. ooff doamneeee X_X nebună eşti ,şi d-aia te ador!

    RăspundețiȘtergere
  16. aolo, ma adori :-s, maine poimaine spui ca vrei sa iti devin ruda :-t
    saru'mana, se stie ca's nebuna de la 3-4 ani de cand m-am apucat de bautura si de fumat =))=))=))=))=))=))

    RăspundețiȘtergere
  17. da..o să-ţi iau chiar şi un inel de 222222222 €uroi şi-o să te cer de soaţă.
    :))))))
    hai nu mai vinde gogoşi pe blogu' meu că ştiu că nu fumezi de la 4 ani.Fumezi de la 5 jumate`;)):))

    RăspundețiȘtergere
  18. ba nu ...[-x
    de la 4 jumate daca e sa o iei asa=))=))
    app de inel ...cum mai merge cu lantu care sa ma(ne) spanzure reprezentand prietenia ...=))=))

    RăspundețiȘtergere
  19. :)))
    păăăăii..azi trebuia să căutam da ` nu mai avem timp....o lăsăm pe mâine ?^_^
    sau mergem într-o zi şi colindăm Sun`ul :))

    RăspundețiȘtergere
  20. vai mergem pe soare..bine ca mi-ai spus ca sa imi aiu bluze subtiri =))=))=)) daca veneam in hanorac de iarna [-x
    da...mai avem 3..hai 2 daca nu o punem pe aia de mine pana la weekend si mergem daca vrei..:-??

    RăspundețiȘtergere
  21. Lol=)))la sensu ` ăsta nu m-am gândit.:))))
    poţi chiar să vii în costum de baie ^_^.
    :))
    da...vedem:*

    RăspundețiȘtergere
  22. da nu imi place in costum de baie, e incomod si o sa ma bronzez, dupa o sa imi apara pistrui X_X
    NU.
    vin in haina de blana =))=))

    RăspundețiȘtergere
  23. =)))))))))))))))))))
    aşa...să nu uiţi UGG-urile[-x.

    RăspundețiȘtergere
  24. nici nu se punea problema. [-x
    tu cu ce ai de gand sa te imbraci ??:))))

    RăspundețiȘtergere
  25. păăăii..
    în costum de baie ,Ugg-uri şi o căciulă călduroasă ca să nu mă tragă curentu`:-s
    :))
    PI ES: condoleanţe!

    RăspundețiȘtergere
  26. multumesc! a fost un om bun, nu l-am cunoscut niciodata, asta e partea a 2a =))=))=))...dar plang dupa el, in fiecare dimineata, la pranz, si seara ...ca la fieacare masa in loc sa mananc plang dupa nimeni =))=))=))
    vaaii, ai stricat tot:
    cum sa te imbraci tu in costum de baie, vrei sa racesti ?????? :-w
    gata esti pedepsita =))=))

    raspunsul la ce...nebunia de mai sus^^ chiar aici jos la PARANTEZA PATRATA TV =))=))
    [apa rece, nutella si cred ca maru ala a avut ceva injectat in el :-s]

    RăspundețiȘtergere
  27. n-ai pt ce.
    cum nu l-ai cunoscut pe soţu` tău ?:O ia dezvoltă tu ideea.:))

    păii...eu sunt sora mai mare,deci n-ai voie să mă pedepseşti[-x.
    acum mănânci şi mere?:O:O:O?

    RăspundețiȘtergere
  28. pai ce sa dezvolt omule daca nu l-am cunoscut =))=))

    bine, te reneg 5 luni ca sa te pedepsesc [pedeapsa: FARA BRANZA-adica nu ai voie braza] si dupa 5 luni, cand o sa te uit o sa fi iara sora mea >:D< :-"

    am mancat un mar inainte sa ma spal cu apar rece =))=))=))

    RăspundețiȘtergere
  29. păi şi cum a murit ?

    X_X
    cummmm ?
    cum săăă mă iei de lângă preţioasa mea BRÂNZĂ ??? NUUUUUUUUUUUUUUUU....nu pot îndura acest chin:((((((((((9


    :)))

    RăspundețiȘtergere
  30. hmmm...ma intreb daca doar ai spus-o la misto, sau stii cine e BRANZA?? :-?

    dracu stie cum a murit, ce crezi ca imi pasa?? :))

    revin...la prima intrebare. :D

    RăspundețiȘtergere
  31. Hmm..prietenu` imaginar?:))

    păi era soţu` tău..cum nu-ţi pasă?:)))))

    RăspundețiȘtergere
  32. da'l naibii de sot cui ii trebuie =)):))
    ...
    prietenu imaginar :|
    esti varza cu mere si cu nutela, cum naiba sa nu stii ca BRANZA=>>>=>>> EU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    femeie ma dezamagesti...:-<

    RăspundețiȘtergere
  33. :-s
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...................da?????????????!!!cum aşa?eşti tu albă la faţă,dar nici chiar ca brânza.

    RăspundețiȘtergere
  34. :-w:-w:-w
    te omoara detaliile nu??? :-l
    off..doamne ce sora mai esti si tu daca nu stii ca aia mica e BRANZA :-<
    dar ...na cea mai mica, cea mai ne importanta...:-<

    RăspundețiȘtergere
  35. hai nu începe.
    ştii că o discuţie d-asta poate duce la teoria divorţului8-|.

    RăspundețiȘtergere
  36. si dupa teoria regretului...apoi teoria sinucideri =))=))=))
    dar cu toate astea e adevarat. [-(

    RăspundețiȘtergere
  37. hai nu fi vacă sinucigaşă că ne supărăm !

    RăspundețiȘtergere
  38. ... ma rog, cu toate alea tot ramane adevarat [astept sa spui ceva, ca sa termin da noo ca e greu.]
    haide da din cur si taci =))=))
    http://29.media.tumblr.com/tumblr_lk54nrk1rr1qdftgdo1_500.gif
    :)):)):))
    [tot astept sa spui ceva] :-" ;;) :D:D

    RăspundețiȘtergere
  39. haide ,domne...zi ..de ce eşti Brânză ?chiar nu mă prind!

    RăspundețiȘtergere
  40. nu e asta :))
    hai gata lasa...
    tot neinsemnata raman da tot te iubesc >:D< :*:* :)):))

    RăspundețiȘtergere
  41. LOL:|

    cum să fii neînsemnată ?!!?!?!!?!?!?!?!??!?!?!
    Iar cerşeşti complimente ?Faci exact ca cineva la web: "uite ce gras sunt...."şi era plin de muşchi :-& da doar să i se facă complimente :-w.
    aşa că nu fi văcuţă:*

    RăspundețiȘtergere
  42. :))))))
    ooff..dar nu eşti neînsemnată.
    cine te omoară?:O:O:Oopaaaaaaaaaaaa
    sora mea are un iubitt?:X:X:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  43. lol..greşisem comm`u şi vroiam să`l şterg ca să dau altu`..şi l-am şters p-al tău:|
    scuze!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  44. ...
    nu.
    ...
    nu.
    si
    ...
    nu.
    sorata e vaduva!!!
    atat.
    nu pot sa il insel pe NIMENI cu NIMENI :-??=))=))=))
    poate ca nu's neinsemnata...poate.:-s

    RăspundețiȘtergere
  45. nu e un "poate" .e sigur.

    şi atunci cine îţi face complimente?

    RăspundețiȘtergere
  46. aww...draguta mea >:D< te iubesc.
    asa, si ce spuneai sa mai comentez ..okey ;;)
    gasim un subiect :-?

    RăspundețiȘtergere
  47. păăăăi....şi eu te iubesc..dar...cine îţi face complimente ?:-w

    RăspundețiȘtergere
  48. mai stii poza aia pe care ti-am aratat-o cu
    "I love you,
    That's cute ... uhm you can let go now.
    NEVER." >:)
    nu era frumoasa :o3??

    RăspundețiȘtergere
  49. nu era frumoasa poza??:-w



    ---------------------------
    lasa-ma cu complimentele tale, acum nu vorbim despre asta, si nici acum nici nicodata.

    RăspundețiȘtergere
  50. mno..dacă n-ai de gând să termini,nu mai începe...

    şi da.era frumoasă poza.

    RăspundețiȘtergere
  51. "mno..dacă n-ai de gând să termini,nu mai începe..."
    am inceput si am si terminat din momentul in care am inceput sa nu iti raspund. @-)
    iti spun eu astia (TOTI DURI ASTIA) afecteaza prietenia oamenilor(noastra)
    [-x ntz ntz.

    RăspundețiȘtergere
  52. După cum am mai zis, am făcut o ''pauză''.

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top