luni, 25 aprilie 2011

Mulţumesc!

Postat luni, 25 aprilie 2011  la ora 01:22:00  

        Chiar e nevoie să încep cu celebra propoziţie : "Azi e Paştele." ?Nu. E Paştele...E Paştele şi eu ...nu simt nimic. Adică ...faţă de alte zile,asta n-a fost chiar aşa plictisitoare precum mă aşteptam.
         Măcar...a fost o parte bunicică la sfârşit .
         Azi am găsit omul pe care îl caut de 16 ani. Detalii aici. Mai devreme, cineva mi-a dovedit că are toate calităţile de aici . După cum am mai zis-o ,este vorba despre cineva care mă înţelege,care mi-a fost alături în ultimele zile (zile destul de naşpa). E o persoană minunată ;E un om special. E jumătatea mea (ce gay sună). E o tipă nebună, sufletistă,ciudată ...care desenează cimitire . Da...e vorba de tine,Ylli.
         Nu mă aşteptam să fii aşa; La început erai doar o tipă care trebuia să cumpere o brăţară rasta.După, îmi erai "soră" pe Facebook. Apoi...am  început să vorbim mai mult pe mess',să ne cunoaştem mai bine şi să ne vedem mai "des" şiiii....în final :am devenit foarte bune prietene.
        Nu mai insist că după o să par o tipă pe invers. Putem continua declaraţiile de iubire şi pe mess.
        Mulţumesc,Ylli.!         P.S. povestea pe care mi-ai făcut-o e perfectă şi mâine o pun pe blog !

E vorba despre , , , , ,
Despre Annitu

Write admin description here..

13 comentarii:

  1. doamneee, cum sa pui povestea pe bloggg X_X_X_X_X_X_X_X_X_X_X eu ma gandeam ca o sa o citesti tu si dupa o arunci nu ca o sa o pui aici :-ss:-ss:-ss:-ss:-ss
    vai, eu sunt persoana pe care o cauti de 16 ani?:O
    chiar asa de ....apropiata iti sunt eu tie? :O
    WoW.
    E jumatatea mea. (jumatate + jumatate= un intreg)
    aia e matematica nene, uite ce repede am calculat =))=))=))=))
    mereu o sa te ajut si o sa iti dau sfaturi si o sa te las sa ma bati (la cap)/ sa tipi si sa plangi cand o sa ai nevoie o sa fiu langa tine.:*
    ba, hai sa nu fiu nesimtita, cu plcinta!:)) doar mi-ai multumit.[-x
    si...facebook'ul ala ti-am spus ca e nimic, NIMIC, poze alea alea , e nimic!!!!!!
    mi-au dat lacrimile :o3 :-s
    hai ca deja am ramas cu gura casca de pe la..cat era ceasu cand mi-ai spus :)) asa ca e timpul sa o inchid si sa continui intrebarile =))=))
    H&K,ylly
    >:D< :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Looooolll...nu:)))o să o pun. :x e genială.
    Hai nu te mai mira atâta>:D<
    da..ca faza cu : Eu sunt M şi tu U. Împreuna => MUUU.
    Hai nu plânge:(...Te iubesc>:D<!

    RăspundețiȘtergere
  3. hei...eu eram "M" [-x =))
    of...o sa intru in pamant X_X. te asiguuurrr!!!!
    nu plang :-j doar aveam ochii impaienjeniti cu lacrimi, atata :-"
    nici eu nu te iubesc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Offf,ce scumpă şi mică eşti >:D<

    Ştii ,atunci când căutam lănţişoare d-alea? ...Vrei să căutăm împreună ?:D

    RăspundețiȘtergere
  5. ce lanturi? si de ce sa cautam impreuna?
    la ce imi trebuie?
    :"> scuze e cam tarziu si nu am prea dormit ultimele zile, asa ca i-am incet=))

    RăspundețiȘtergere
  6. Hai nu mă face s-o zic că ştii că nu-mi plac chestiile siropoase:-w.
    Alea ...pereche:">
    adică...dacă nu-ţi trebe`...ok:((

    RăspundețiȘtergere
  7. aaa....dealea =))
    pereche...ahaa :p
    e nu imi trebuie, uite deale nu am [-x
    am bratari, am inele, am lanturi cu altii(pe care naiba stie pe unde sunt ratacite :"> [nu toate] [-x )
    dar da..a-si vrea sa am pereche si cu tine, pe ala nu o sa il pierd ca de esti juma din mine:-?

    RăspundețiȘtergere
  8. AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH:x ce dulce şi mică eştiiiiiiiiiiiiiiiiiiii:x chiar vrei ?

    RăspundețiȘtergere
  9. doamneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    ce tare am invatat sa il fac pe "e" sau YEEYY merge tasta "E" =))=))=))=))=))
    asa...deci
    nuu vreau.../:)
    logic ca vreau tu omule

    RăspundețiȘtergere
  10. :))))):x ce tare;;)mâine ne apucăm de căutat;))?

    sau vrei nişte tatuaje:D?eu cu Ylli şi tu cu Annitu >:)?

    RăspundețiȘtergere
  11. X_X nu nu nu nu nu nu
    [-x
    nu pot sa fac asa ceva
    doamne lasa-ma ca am avut o discutie despre tatuaje azi X_X mi s-a taiat de tot si de toate cand am auzit :-s
    deci NU. ;;)
    lantu' ala suna bine, cu bratara de la mine :-" foarte bine =))=))

    RăspundețiȘtergere
  12. aoloo ...nu cred că vreau detalii :))).
    :X:X
    ok..căutăm mâine lănţişoare;;)

    RăspundețiȘtergere
  13. nu stiu cat de corect e ce fac, doar ca... REGRET.
    imi pare inexplicabil de rau tot ce am facut si ca te-am enervat si ca intr-un rau final te-am facut sa nu mai vorbesti cu mine, si cu siguranta sa iti fii dorit sa nu fii existat in viata ta. :-<
    nu ma crezi, dar si eu ma urasc si ma simt rau de faza de mai devreme, nu credeam ca o sa fac vrodata asta, dar ...am plans( ei nu chiar plans, dar totusi au fost niste lacrimi).
    cred ca sunt -50% sanse sa ma ierti, nu stiu de ce mai incerc...sau da, pentru ca imi pasa :-??.
    oricum, daca nu vrei sa mai vorbesti cu mine, spune doar ca sa stiu ca nu mai e nevoie sa ma zbat/agit atata. :(

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top