miercuri, 13 aprilie 2011

O imaginaţie "bogată"

Postat miercuri, 13 aprilie 2011  la ora 00:37:00  

        Am avut o zi neinteresantă ;
        Nici acum n-am aflat dacă am notă la istorie,dar în schimb ,am aflat o chestie super-mega-extra-hiper-ultra-sinistră despre Vlad Ţepeş :
        "Taie sânii unei mame care a înfăptuit o crimă şi pune să le ţintuiască în loc capetele copiilor ei".
        Hai ,frate ! Cum să ai o imaginaţie aşa "bogată" ? 
        La latină am dat test şi-am făcut o varză totală (să sperăm că bună) . 
        Am terminat cu toate testele (care-a fost doar unu) pe săptămâna asta.
        De mâine  : relaxare totală la şcoală ca şi până acum.

Despre Annitu

Write admin description here..

10 comentarii:

  1. Bai..deci stiam eu ca Vlad Tepes e cel mai tare :))=))=)) LOL
    Chiar ca are o imaginatie bogata.Sa vedem..oare eu pot sa ma gandesc la o cale,de a tortura pe cineva,originala si foarte sinistra?
    Da!! stiu!! (Dar nu este originala) Ii tai fiecare deget apoi mana pana la cot apoi pana la brat,apoi urechiile,ii injectezi in ochi acid,ii faci taieturi lungi si adanci peste tot si ii torni suc de lamaieeee!!!! DAA!! Trebuie sa ma fac regizor de filme Horror :))=))Ma intreb daca exista un film in care sa se intample toate astea.Chiar as vrea sa-l vad.
    Mda stiu..scuze..ditamai commu in care ti-am facut o descriere in amanunt a mintii mele bolnave.
    Ok te las acum,ca cine stie ce mai scriu.Bafta la scoala!
    Te pupp:*:*:*:*:*:*
    PS: Succes cu istoria aia >:d<

    RăspundețiȘtergere
  2. haiii frateee afla odata daca ai nota sau nu la istoria aia X_x
    si, da cum a spus Razvan poate era adevarat. :-??
    la latina trebuie sa fii facut bine, trebuie!!!! ;;)
    ooo bravo ai gata cu testele.:))
    de tine relaxata doar la scoala :(
    okey stiu cum te simti asa ca pun pauza aici.;;)
    te pupacesc si iara scuze ca am comentat urmatoarea zi dupa ce ai scris :)):-<

    Hug&Kiss,ylly/
    >:D<:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Bybyutza.Spirlly,eşti nebună ? Mă mai faci şi tu să vomit p-aici... :)) Mi-a ajuns Vlad Ţepeş !
    Mersi !:*

    @Vampire Lover,nu ştiu ,măi :)) azi o să întreb toţi profesorii ce notă am la istorie până mi-o zice cineva ...!
    Păi...faza e că ...CHIAR E ADEVĂRAT.
    Mersi . Sigur o să iau 10 că mi-ai dat tu mesaj înainte..:">
    Nu-i panică ,măi..Poţi să nu comentezi deloc. Nu eşti obligată să comentezi .Nimeni nu e . >:D<



    :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Byby,tura mea:-?

    Se ia un om de 80 de kg proaspat.Se leaga de catuse cu zimti foarte ascutiti si se lasa la dospit vreo saptamana intr-un beci ,fara mancare,doar apa.O data la doua zile,se merge in beci cu un brici,un foarfec si o bricheta.

    Cu briciul se cresteaza in piele diferite forme satanice si simboluri necunoscute,pana cand sangele detinutului tasneste pe tot corpul.Cu foarfecele se decupeaza urechile in forma de piramida,se scot ochii si se mesteca . Cu bricheta se ard buzele,se da foc la maini si picioare[pentru ca simbolurile erau desenate pe piept] si intr-un final se fac gauri prin stomac,sa iasa apa ca la stropitoare.

    Se adauga o garnitura de sange stors tot din ochi si se serveste la rece

    RăspundețiȘtergere
  5. @Dark JoKeR ,Pe tine chiar te mănăncă-n cur ? N-ai ce face ?! :-w

    RăspundețiȘtergere
  6. @Annitu

    Dupa aceasta reteta delicioasa,urmeaza desertul.Cu firele de par smulse cu forţa din cap si din labele picioarelor pe care le-ati zdrobit cu ciocanul,se amesteca cu un blender pana se formeaza o pastă.Aceasta pasta se lasa la cuptor dupa care se stropeste cu sange rece de la frigider si cu saliva dupa gust.Pofta buna!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ohhh..ce drăguţ din partea ta că -mi oferi o cină atât de "delicioasă"...Dar ,ca o fată bună şi darnică ce sunt, ţi-o las ţie ![-x


    Mânca-ţi-ai desertu' !

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Annitu

    Suc din zeama stomacală

    Se ia...


    :)))

    RăspundețiȘtergere
  9. Hai ,hai.. .vezi cât continui cu subiectu' ăsta . :)[-x

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top