joi, 21 aprilie 2011

Obsesie + Nebunie = (Ad...)Spania

Postat joi, 21 aprilie 2011  la ora 00:04:00  

        E oficial :Am înnebunit.
        De când ? De-aseară.
        Cum ? Acultând o piesă.
        Şi mai cum ? Căutând un album care pe 'net nici măcar nu există . Ăsta da timp pierdut.
        Oh ,frate. Pentru prima dată-n 16 ani ,am făcut o obsesie pentru ...Spania ?! (Ups. Nu..nu asta trebuia să zic,dar fie.) Poate- o să ajung vreodată pe-acolo la cules de căpşuni...Aşa...din întâmplare . Şi poate aşa voi întâlni un cântăcios amator căruia să-i cer un autograf. Pfff...Niciodată n-am înţeles faza cu autografele ,dar de data asta e vorba de altcineva altceva.
        Adică mno...e doar o faza de-a mea care-o să-mi treacă repede .(Ar fi bine pentru Ylli).
Aaaa ,da. Apropo de Ylli. Cu ocazia asta-mi cer scuze c-a trebuit să mă suporte 2 zile (faza cu "Leul" şi cu Ad...Spania)  şi c-o s-o facă de-acum înainte .
        Şi ...că tot veni vorba de oameni nebuni şi de Ylli :
        Luni am fost cu ea la o librărie şi am descoperit cea mai interesantă carte din Univers : "Tot ce ştiu bărbaţii despre femei". O daa!!  După titlu părea super interesantă, dar când am deschis-o  , ŞOC : Era...G.O.A.L.Ă!!Hmmm. Nu degeaba se zice că tre' să fii nebun ca să fii "scriitor".
        Mâine plec la tata. O să mor . Cine o să aibe gijă de micuţul meu blog Annitu ?Răspuns : elAh.Pardon! Am greşit link`ul. El va avea grijă de blog cât voi lipsi eu .
        Sunt doar două zile.  Vor trece repede. Mint ,nu ? Ştiu.
        E momentul să-mi iau "La revedere" !...
        BRB şi ...Noapte bună!

Despre Annitu

Write admin description here..

6 comentarii:

  1. Hei, sa stii ca faza cu “leul” ma bucur ca am intalnit-o pentru ca daca nu o stiam nu iti mai dadeam sfaturile pe care ti l-am dat. Multumesc lui Dumnezeu ca ”leul” a fost pampalau tolomac si a spus ce nu trbuia ca sa stii ce sa faci. ^ :)^ Bine ca a fost asa ca altfel :-s.
    Sa stii ca Ad…[am uitat cum il cheama (da da vezi sa nu, la cat mi-ai facut capu mare ieri cu el, nu il uit :)) )]. Lasa ca imi place ca o sa trebuiasca sa te support si deacum inainte :-" stiu eu ca nu scap[-x [dar revin, imi place, ce mi-ai dat tu azi pe mess chiar imi place, e…mistoo :x :x :x :x :x :x].
    Uite cartea care a fost admirata timp de 20 de minute de doua nebune, care studiau foile si se intrebau daca pot sa faca poze.=))=)) Merita sa luam cartea sa vedem daca se vede ceva cu lumina aia fantastica [faza : "oare merge cu lumina de la telefon ? […] HaHa nici nu stii ce am vazut eu" [-x ] :p:p:p:)) :)) :))
    Heii, eu sunt scriitoare, dar nu sunt nebuna, dau poate da :- ?, deasta e saraca Bella [personajul principal] violata :- ?, ehh fiecare cu cel doare :))
    Si eu o sa mooorrrr… :(( :( nu o sa mai am cand sa ma revansez :-s ce ma faccc :-s.
    Au revoir, ma sœur :o3.
    Adiiiooo….nu ma inteleg deloc, de ce ma vait atata ca pleci, oricum noi o sa vorbim, ca nu scapi tu asa de repede de mine. [-x [sau poate da...si stiu ca asta vrei :-" ]

    Okey, mai bine ma opresc !

    Hug&kiss,ylly
    >:D<:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Doaaamneee...Dar nici nu ai dat un comentariu de 2000 de km.Nebună mai eşti:)))))))
    Oricum.Doar tu şi încă cineva ştiţi de faza cu leul.Şi...Mulţumesc de sfaturi. Şi mulţumesc şi Universului că a aranjat planetele astfel încât să dau de un prost care-i atât de prost,încât îi zice victimei dinainte ce are de gând să facă cu ea:)))))). Capricornii ăştia.Sper că din asta am învăţat şi eu că dacă o să vreau să violez pe cineva,să nu-i zic dinainte:)))).
    Pffff...credeam că chiar ai uitat cum îl cheamă .Primele 3 litere reprezintă numele lui şi ultimele dpuă [kt] de la Constanţa..Pfff...cred că "numele" lui vine de la cuvântul "addict" .Sau cum am zis eu . De la constanţa...Sau ...nu ştiu.Tre' să mă mai gândesc la asta. Sau poate voi avea vreodată ocazia să-l întreb personal.
    Mă bucur că-ţi place piesa aia. Nu ştiu cum am uitat s-o trec în postul de ieri la piese care mi-au intrat la suflet:)). Dacă cânta el toată piesa 8->. Trebuia să se bage repede Sişu. Mai ştiu un caz în care un cântăcios s-a băgat unde nu trebuia şi-a stricat tot. Să reveenim.
    Pffff=)):))chiar că..Mi-era aiurea să scot telefonu` şi să încep să fac poze la fiecare foaie ca nebuna 8-}
    Pfff..am uitat să zic de faza cu lumina=)))))a fost genial oricum:)))))))))))chiar am văzut ceva...ceva extra-mega-super-hiper-ultra-FANTASTIC. Vrei să-ţi zic ce-am văzut ?8-x Haiii...ştiu că vrei [nu ştiu cum să lungesc suspansul].Hai că-ţi zic ce-am văzut. O coală [de fapt mai multe] ALBĂ şi GOALĂ.
    :))) Când am zis faza cu scriitori nu mă gândeam la tine. Că tu nu eşti atât de pricepută ca cel care a scris "tot ce ştiu bărbaţii despre femei":))îţi dai seama cât timp i-a luat s-o scrie ?:O:O:O
    Săraca Bella..APROAPE că era s-o înţeleg:)).
    Las`c-avem noi când să ne vedem:*:*:*
    Nu mă lua cu franceza [sau ce pnm o fi aia]că-te bat:-w.
    Deja mama ţipă la mine : "Butonează mai încettttt~X(".LOL.
    Nici n-aş vrea vreodată să scap de tine:-w. Sper să mă mai suni şi tu din când în când.:(
    Mă opresc şi eu aici.Sper să te fi întrecut .:))
    Te pup şi eu:*:*:*Aştept să-mi răspunzi:)))))).
    Chiar că facem MAXI-CHAT aici.

    RăspundețiȘtergere
  3. HUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA....:)):)):))
    uituco...:P:P [cine e uituca acum >:)>:)] \ :d/ iti spun eu da tu esti da tu esti. :p :p Hurei !! [da si eu sunt uituca asa ca fara “Hurei” [-x.
    Nooo…serios. Chiar [Kt] vine de la constanta:O:O. De 20000000000000 de miiiiliarde de miiii de ori mi-ai spus asta X_X, nici daca incercam nu uita. =))=))
    Ooo…sunt printre acei [cineva] care stiu faza cu “leul”. Iar multumesc domnului ca nu i-a dat minte cu ala [ dupa care mataluta erai topita / :) [-( ] sa iti spuna ce cacat are sa faca. Mai exista nene ratati ca astia care pot sa iti salveze viata, de la traume, perfuzii, diverse atacuri de panica [dupa ce iti fac ce iti fac…], iei mi-am dat o idee cum sa continui durerile Bellei =)). [hai ca ma opresc cu asta, ca iara o sa..sht sa nu spun.] Offf…inimioara aia a ta, prin cate inundati o bagi X_x [-x
    Stiam eu. Reao nu ai vrut sa imi spui ce ai vazut, te tin eu minte [macar am aflat acum], dar tot te tin eu minte > :).
    Dada, sigur nu vrei sa scapi de mine, noo delocc =))=)). [stiu eu si asta =))=))] [cate stiu eu nu stie nimeni =))=))=))=))=))]
    Iertare pentru prostiile de mai sus, dar vreau sa scriu un commmm luuuunnnggggg =))=)) [iara].
    Sa te sun, de ce sa te sun, ce sa iti spun ?!
    Iti sunt eu asa de draga incat vrei sa imi auzi vocea + trancanelile mele [momentane] =))=))=))

    Ne vedem noi…
    ….CANDDDDDDDDDDDDD :(( :(( :(( !!!!!!??????
    Ne vedem noi :-j nu imi fac eu griji.=))=))=))
    Sper ca nu vrei sa scapi de mine VREODATA, pentru ca stii, daca vrei doar trebuie sa spui… nu o sa ma supar [doar o sa cad in depresie vreo 3 luni, nu o sa mananc vreo 4 luni :- ?] =))=))=)) nu o sa am nimic =))=)). Glumeam… sa revenim la adevar. Nu o sa patesc nimic, doar spune-mi daca vrei sa scapi de mine. :-j
    HaHaHaHaHaHaHa am mullteee cuvinte[mai multe decat in commul anterior], doamne cat pot sa trancanesc asa pe o pagina … :- ? sunt ciudata nu ?
    Ma rog, fiecare cu ciudateniile lui, eu am destule [si le iubesc :x :x :x :x]
    Momentul adevarului.
    AM RASPUNS =))=))=))=))
    Gata!!. Vrei un maxi chat, se serveste, mare sau gicantic?=))=))=))=)) :) ) :)) :)) :))
    [raspunde si tu un comm mai micut ca sa putem sa vorbim repede si mult.> :)> :)> :)]
    Hihi, cata commu=))=))

    RăspundețiȘtergere
  4. Haide ,mă.Ce vrei?sunt şi eu bătrână:((.:)))ce pana mea e „hurei” ?
    Păi,dar serios acum..Nu ştiu de la ce ar veni.Ai văzut că pe net mai e găsit şi ca „Lil Ay” şi l-am mai găsit cu un nume...dar am uitat.
    Da...ar trebui sa fii mândră:)).Minţi.Nu eram topită:)))).Uiţi că eu nu mă îndrăgostesc? Şiiiiii...ăă..cred că mai e ceva ce ar trebui să ştii...este ....pfff....îţi zic eu altădată.
    Şi până la urmă ce putea să-mi facă?Doar nu mă băga şi ppe mine în spital 4 zile...Poate mă omora direct))))))
    Eee..am vrut să te ţin în suspans.:))mi-a reuşit,nu?
    Nu-i panică...faza e că acum mi-e cam rău ...riscul „meseriei”. Măcar sunt specială.Fac parte din acei 25% :))).
    Să mă suni să vezi dacă mai trăiesc.şi răspunsuu e DA. Îmi eşti dragă.
    O să ne vedem când...nu ştiu....în primu` weeekend după începerea şcolii.
    N-o să vreau niciodată să trec peste tine.Nu mai abera.Să nu o iei pe urmele mele.:-s.
    Şi eu îţi iubesc ciudăţenile.:X
    Nu mai vreau maxi-chat că mi-e rau...X_X

    RăspundețiȘtergere
  5. Hurei =URAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=))=))=))=))=))
    pe bune...chiar se gasea si cu un alt nume inafara de alea doua...uite ca asta nu stiam :-? [pe bune.]
    X_XX_XX_XX_X atat ii trebuia, dar hai sa uitam e trecutul :o3
    si eu fac parte din aia 25% 8-| yey :))).
    okey...se face, te sun. :-?
    vedem noi, doar nu se termina luumea asta fara sa ne vedem noi.:)))
    doamne ce bine ca nu o sa vrei sa treci peste mine, daca treceai cu tractoru :-s :)))
    hopa, imi iubesti ciudateniile, ce iti plac la ele?!?! [eu am motive, dar tu?]
    okey okey, tie rau, nu cred ca are rost sa intreb de ce, banuiesc :-? :(

    RăspundețiȘtergere
  6. Aaaa...
    Suntem 2 speciale...dar în momentu`ăsta nu-mi place că-s "specială".
    ba...nu ştiu..ce mai are rost?...mi-e foarte rău...atât.

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top