luni, 25 aprilie 2011

Pauză

Postat luni, 25 aprilie 2011  la ora 23:32:00  

        Ştiu că azi trebuia să pun o poveste scrisă de Ylli pe blog, dar are mici "erori" şi n-am avut timp să le corectez.
        Azi am descoperit şi eu că începe miercuri şcoala ,nu mâine. Las' . Oricum ştiam din prima zi de vacanţă că o să mă duc d-abia miercuri la şcoală.
        Mâine-i ultima zi de vacanţă şi am o grămadă de făcut. Le-am lăsat în ultima zi pe toate...
        Câteva zile n-o să mai scriu p-aici..Nu până începe şcoala, cel puţin.Atunci POATE o să am ceva interesant de zis.
        BRB. 

E vorba despre , , , , , ,
Despre Annitu

Write admin description here..

6 comentarii:

  1. mai bine ca am "erori" 8-|
    sper sa nu o mai pui NICIODATA.
    bafta maine, si cand o sa ai nevoie.
    ca sa stii pe mine sa nu te mai bazezi ca o sa dispar...
    noapte buna, pa-pa, ylly

    RăspundețiȘtergere
  2. te-apucă la ore fixe sau ce ?!
    ai început cam devreme..e şi 59.

    RăspundețiȘtergere
  3. HaHa, nu mai pot de ras, esti in forma.

    RăspundețiȘtergere
  4. Annitu,imi pot da un site ceva de unde ai luat poza:">? .
    :o3

    RăspundețiȘtergere
  5. Dar nu mai ştiu :))) o am de mult prin PC.. sorry. dă şi tu click dreapta pe ea> salvează imaginea.

    RăspundețiȘtergere
  6. Asa am facut :-s
    Anyway , mersi :*.

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top