luni, 11 aprilie 2011

Ruşinică !

Postat luni, 11 aprilie 2011  la ora 00:36:00  

        Salutare. 
        Ieri nici  n-am apucat să scriu. Oricum n-am făcut nimic. Doar am lenevit ...şi seara am scris pe la 00:00 la franceză şi am învăţat de la 1:00 până la 3:00 la geografie că vreau să mă ascult (de fapt,presimt că mă ascultă).
        Azi m-am trezit la 9:30 şi-am fost  olecuţă prin Tineretului cu Ylli (fata care dă comm-uri mereu pe aici,  Vampire Lover ) ,ne-a prins şi ploaia ...şi cel mai rău ,mi-a fost super rău; Mă durea îngrozitor de tare...burta.  Dacă nu începea ploaia ,nu mai rezistam mult ...(Cu ocazia asta afli şi tu,Ylli). Rău îi să fii fată, Doamne . Ştiam eu de mică de ce-mi doresc să fi fost băiat. 
        Să revenim. La întoarcere, în 323 ,era super-mega-ultra-hiper-extra-aglomerat .Şi ghici ce văd eu printre capete de oameni ?? Un loc liber. Pfff...Să stau jos era ce-mi doream cel mai mult în momentu ăla  ,la ce durere de burtă aveam. Mă miram de ce ,dintre atâţia oameni , nu se aşeza nimeni pe el. Aveam să aflu şi eu peste câteva minute; Lângă mine era un beţiv puturos care SE MASTURBA. Haoloo, mânca-ţ-aş... !După mai ducea şi mâna la nas .(Ok..nu cred că trebuia să dau detaliul ăsta) Ruşine ! Înţeleg că omu' şi -a vândut casa pe băutură şi n-are unde să se masturbeze,dar...s-au inventat parcurile/ pădurile /locurile ferite de privirile răutăcioase curioase  ai lumii . Tulai ,Doamne.. Şi nici nu mai puteam să mă ridic d-acolo . Din curiozitate greşeală ,m-am uitat la el . Fraateeee....în privirea lui se citea extazul ... De parcă nu-mi mersese destul de rău,a trebuit să-l suport până când am coborât .
        În fine,am trecut şi peste asta. Am ajuns ,cu greu ,ce-i drept, acasă pe la 13 :00 şi restu' zilei am încercat să mă odihnesc .Oricum , şi să fi vrut , nu puteam să fac ceva  din cauza durerii şi amintirilor cu betivul ala.          De la 23:00 până la 00:00 am învăţat la istorie. Numa' la ore d-astea dubioase învăţ şi eu. Mă rog ,la cât de rar învăţ ,nici nu mai contează la ce oră se întâmplă "minunea". Dacă nu iau mâine note ca pe bandă rulantă, să mă scuip singură împuşc între ochi. 
        Atât pentru azi . Mâine-i o zi mare ...şi grea pentru mine. Sper să am noroc. Mă duc să-mi leg o potcoavă de gât şi mă culc. 
        Noapte bună 

Despre Annitu

Write admin description here..

10 comentarii:

  1. Tare faza cu acel boschetar. Nu mi-as dori vreodata sa patesc ce ai patit tu azi :)).
    Noapte buna ! :* >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. :)):)):))
    ce lume frate, asa era unu in metro statea pe jos omu nu avea nici o greata si tragea frate dintr-o punga ce viata X_X
    mi-am dat seama ca iti e rau da tu ieri "pai daca nu vrei nu mai mergem :-< [.pai poti? stii tu problema:">.] pai eu vreau" asa ca sa nu te aud.
    vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiii nu te-am strans de gat #-o ah si am spus ca o sa te strang de gat cand iesim din parc! Am uitat :-<.
    auzi, tu spui ca ai invatat[citit]...macar a intrat ceva acolo sus?
    BAFTA MAINE!!![ti-am spus-o si real, ti-o spun si virtual, si o sa ti-o spun si semesar ;;)]

    Hug&Kiss,ylly
    >:D<:*

    RăspundețiȘtergere
  3. @Răzvan ,nimeni nu şi-ar fi dorit aşa ceva!Noapte bună!

    @Ylli,situaţia ta o fo' mai suportabilă. Ştiu ce-am zis ieri,dar am crezut că pot să rezist.
    Cum ai putut uita? De fapt lasă,o să ai rezultatul dorit peste o lună.
    Şi da. A intrat.:DChiar bine. Am îndesat cu picioarele.
    Mersi! Baftă şi ţie :* Noapte bună!

    RăspundețiȘtergere
  4. cum ti-ai pus rolele nu :)):)) asa a intrat ce ai avut de invatat in capu tau, nu ;;) :-"
    si...de ce o sa am rezultatul dorit peste o luna?:o3 ce o sa se intample, o sa te spanzuri?X_XX_XX_X :-l:-l:-w:-w:-w

    RăspundețiȘtergere
  5. Şi -acum să îţi răspund cu-aceeaşi monedă : "eeehh....ziceam şi eu aşa:))" ...Glumesc ,mă:)!

    RăspundețiȘtergere
  6. punctele ucigatoare, fata X_X estii nebuna. TREBUIA SA TE STRANG DE GAT AZI[IERI] aaahhhh cat pot sa urasc ca am uitat :((
    ma superi, ce naiba aiiii iar?:(:o3

    RăspundețiȘtergere
  7. N-am nimic :))nu se dau detaliile aici că după tre' să şterg la comm`uri până-mi ies ochii pe urechi.Promit că-ţi zic mâine tot. . . Ar fi şi momentul .

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top