joi, 7 aprilie 2011

Şcoală...

Postat joi, 7 aprilie 2011  la ora 23:23:00  

        Azi m-am trezit la...*mă gândesc*...parcă la 11 . Nici nu mai ştiu. Mă rog. La şcoală s-au întâmplat multe şi mărunte (chiar că):

        1.La dirigenţie am frecat până am înnebunit telefonu' că nu-mi mergea netu' şi nu ştiam de ce.
        2. La biologie am aflat de ce nu mergea netu' (mă mâncase în cur cot şi umblasem prin nişte setări până l-am dat peste cap) şi am rezolvat problema.
        3.La religie am stat pe mess şi am luat un 10  .
        4.La mate am mai lucrat la brăţara cu numele meu . E aproape gata.
        5. La sport am stat pe bancă (că  mi-a fost lene n-am putut să fac) şi am ascultat muzică cu Alexandra, colega de bancă, până am rămas fără baterie la telefon.
        6.Ultima ,dar nu cea din urmă (sau da ?) ,geografia. La geografie era să iau un 4 cât mine de frumos mare ;Alexandra mi-a dat o gumă super-extra-mega-hiper-ultra-IUTE şi mi-au dat lacrimile . Cum era şi gălăgie în clasă,profu' a crezut că e din cauza mea şi că mi-au dat lacrimile de râs şi mi-a zis că mă ascultă. LOL ?! Nu învăţasem nimic.Era o lecţie super grea şi lungă . Norocu' meu a fost că erau doi colegi care n-aveau decât o notă şi ei aveau prioritate că eu aveam două note,deci...am scăpat. Totu-i bine când se termină cu bine. 
       Acasă n-am apucat să fac ceva care merită scris. (*mint*)
       Mâine e vineri. Ador ziua de vineri ,dar nu şi în cazul ăsta pentru că vine weekend-ul şi am o grămadă de învăţat. Săptămâna viitoare (adică doar luni şi marţi )am trei teste ( franceză, logică şi latină) şi o ascultare (geografie) .
        Las ' .Toate trec.

Despre Annitu

Write admin description here..

9 comentarii:

  1. O zi plina. ;))
    In sfarsit povestesti si tu mai mult :P
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Ehee..şi cu ce -ţi mai povestesc şi ţie în particular ,se -adună :-bd.

    RăspundețiȘtergere
  3. o zii plina
    HA te-ai sculat la 11 [-x si tu la 6 nu stiu =))
    bravo ptr 10 la religie :))
    ce faci in weekend, inveti?:o3

    Hug&Kiss,ylly
    >:D<:*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. :))mersi.
    Păi,învăţ şi ies cu rolele \m/.
    :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Wow! In sf ai scris si tu mai mult:))
    Bravo pt 10 la religie.Si..cum ai acut bratara in ora de mate? :O:O:O
    La noi ne omoara aia pe loc daca vede ca nu suntem atenti:O
    Eh..oricum e bine ca nu ai luat 4 la geogra.Stiu cum e si este absolut nasol X_X
    Succes maine la scoala!
    Te pupic dulce noapte buna :*:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  6. :))Ehh...trebuia să recuperez şi eu.
    Mersi! Păi...la mate mai mult râdem cu profu'. E super de treabă şi nu predă nimic că-i e milă de noi că-i clasă de filologie şi ştie că n-avem nicio treabă cu matematica.
    Succes şi ţie (vouă).
    Noapte bună:*!

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top