marți, 5 aprilie 2011

Somn

Postat marți, 5 aprilie 2011  la ora 22:19:00  

        Azi trebuia să mă trezesc la 6:30 şi ce crezi ?M-am trezit la 10:00 .Ceasu' nu ştiu ce pnm a avut de n-a sunat şi nici mama nu m-a sunat . Când dorm ca veveriţa-n fân ,mă sună din 10 în 10 minute să mă trezească . Acum o durea mâna s-o facă.
        În fine... În alea  2 ore care mi-au mai rămas (că la 12 :00 trebuia să mă pregătesc pentru şcoală) am  învăţat la istorie ca nehalita şi până am ajuns la şcoală am uitat 75 %.
        La şcoală n-am făcut nimic special . Am ieşit cu o oră mai devreme. Ca de obicei ,n-am făcut matematica. Ce "rău"  îmi pare...
        M-am apucat de o nouă brăţară cu nume (pentru mine).Deocamdată ,nu mai am nicio comandă.
        Mi-e super-mega-extra-hiper-ultra-somn.
        Noapte bună .

Despre Annitu

Write admin description here..

8 comentarii:

  1. Ce mi-as dori sa scap si eu de mate cum se intampla la tine. ;))
    Noapte buna ! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. hai ca iti dau eu din comenzile mele :))
    vreau si eu sa nu fac mate :((
    si ce ai facuuuutttt pana la urma cu istoria ?????
    somn usor draga mea >:D<
    Hug&Kiss,ylly
    >:D<:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. :))chiar te rog.
    Păi ,nu ştiu. Nu ştiu dacă mi-a pus notă. @-)
    :*Somn uşor şi ţie,soro !:*

    RăspundețiȘtergere
  4. mna...bine, uite una cu negru si portocaliu.:p
    :)):)):)):)):)).

    tu vrei sa ma omori. ai spus de vreo saptamana ca tre sa te aculte nu stiu ce si acum cand te-a ascultat nu esti si tu curioasa sa aflii cat mama naibii ai luat??

    RăspundețiȘtergere
  5. Ba-ţi dai seama că-s curioasă . D-abia aştept până mâine să aflu ... Sper că n-am luat încă un 4.

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top