luni, 30 mai 2011

30 mai 2011

Postat luni, 30 mai 2011  la ora 23:17:00  

        Bună.
        Am început să scriu cam rar pe aici, dar nu ştiu, pur şi simplu nu prea am avut despre ce. Să fac o postare în care să zic doar că "m-am trezit la ora yy:zz" şi că "am visat cai roş-verzui care se masturbau reciproc", n-are rost, nu? 
        În weekend n-am făcut nimic, cel puţin sâmbătă. Duminică am fost în parc şi m-am holbat 30 de minute la o fântână mega-extra-hiper-interesantă; Din mijlocul ei se ridica, mându ca un steag, un jet de apă care, după câteva secunde, se floşcăia ca o ... mură călcată de TIR. Era foarte interesant şi amuzant dacă îţi imaginai altceva în locul jetului de apă. În fine, aşa e când ai o minte perversă bolnavă.

        Azi ne-a adus diriga' tezele la română şi, ca o vacă mediocră ... am luat 8 . La istorie ne-a adus testele şi-am luat 9. Eee, aşa mai merge. Se potriveşte perfect cu 4 de la testul trecut.
        În mare parte, am avut o zi bună; Am vorbit cu doi prieteni cu care nu mai vorbisem de muuult, am ieşit cu oră mai devreme de la şcoală, am terminat două brăţări (în formă de romb) şi puţine multe altele.
        Noapte bună!

Despre Annitu

Write admin description here..

14 comentarii:

  1. ce mai descriere ai facut la jetul de la fantana :)):)):))
    nasol de tine ca ai luat 8 ti-am mai spus-o
    bun...un 9 si cu un 4 ...6,50=7 e bine :))
    i'auzi ce frumos vorbesti cu prieteni cu care nu ai mai vorbit de muuult, frumos.
    hai noapte buna.
    hug&kiss,ylly

    RăspundețiȘtergere
  2. @Ylli, chiar merita mai mult de 6 rânduri. Am râs fără oprire de ea =))))))))
    La istorie mai am şi doi de 7. (urăsc istoria)
    Păi da, că unul era plecat din ţară şi rupsesem legătura şi cu unul... nu ştiu.
    Noapte bună şi...
    "Te iubesc, Ylli":>
    >:)

    RăspundețiȘtergere
  3. ce mai amintiri...ala a plecat din tara cu celalalt te-ai certat.. :))
    eu nu urasc istoria am luat 9 fara sa fii citit lectia si cu doi de 10 :>
    asa iti veni..sa ma iubesti?;;)
    ce dragta esti, adineauri ma injurai ca nu faceam ce spuneai tu si acum "te iubesc"
    awww draga mea si eu te iubesc.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cam aşa. Nu se poate numi chiar "ceartă", dar fie.
    Păi...am pus între " " , deci era zisă de iubitu' tău . Pfff , ce tare-i să zic "iubitul lui Ylli". Am cumnat deci 8-> De-abia aştept să-l cunosc. :x

    RăspundețiȘtergere
  5. god...deja iti faci planuri de nunta.... :)):)):)):)):))
    daca te intereseaza atat de tare m-am certat cu el:x:x:x:x [vise :((:((:((:((:((]
    cica la tine "da-i un pupic" nu o uit pe asta =))=))=))
    ai cumnat...:-w:-w cata entuziasmul pe tine..

    RăspundețiȘtergere
  6. Păi da, normal. De-abia aştept să te calc pe coada de la rochie>:).
    Hai că vă împăcaţi voi, aşa-i dragostea ;;).
    Chiar vreau să-l cunosc.Poate ieşim într-o zi toţi 4 :D

    RăspundețiȘtergere
  7. 4...:-l
    vaco...am pierdut eu ceva, cumva...??:-w:-w

    RăspundețiȘtergere
  8. Păi. Prietenul meu imaginar,ăăăă..stai să-i găsesc un nume :)) Marcelino :-?? :))

    RăspundețiȘtergere
  9. :)):)):)):))
    nu cred ca ai vrea sa iti conosti cumnatu nu prea a avut o parere prea buna despre tine :-l X(

    RăspundețiȘtergere
  10. CEE ?! ce i-ai zis de mine ?:O

    RăspundețiȘtergere
  11. ....ho nebuno.
    nu trebuia sa spun nimic de tine? :-w

    RăspundețiȘtergere
  12. interesante vise mai ai, asta daca visezi ceea ce ai scris =)) >:)
    Fanatna si jetul ei :))....Mda, ma abtin de la commentarii despre ea =))
    > 8 la romana....super!!! eu am luat 7 :| Nu am luat 7 in teza la romana niciodata :(( ....
    Toate trec :))
    bye :D

    RăspundețiȘtergere
  13. @mrclaudyu, în postarea asta era doar un exemplu.
    Condoleanţe pt. nota de la teză. Şi eu iau 8 rar la română şi mă oftic foarte tare pentru că-mi place româna... 8-|

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top