vineri, 6 mai 2011

5 mai

Postat vineri, 6 mai 2011  la ora 00:31:00  

         Hy. Wohooo ..N-am mai scris de marţi .Mă rog, sunt doar 2 zile.
         Miercuri, adică ieri, a venit o nouă colegă în clasă (da, alta). O cheamă Raluca şi asta spune tot  are ţâţe mai mari ca ale mele mari.
         Azi mi-a adus teza la geografie --> 9.25. Oricum mai am un punct şi-mi trece 10.
         Mâine dau teza la engleză şi sunt sigură c-o să scriu un mare cur nimic.    
         În fine...Sunt frântă ...Noapte bună !
         P.S. La mulţi ani măgarilor bărbaţilor ! 

Despre Annitu

Write admin description here..

5 comentarii:

  1. Bravo!Stiam eu ca o sa iei 10. ;)
    Este al 3-lea comm pe care il incep cu: Bravo!! :))
    Hai mai...ca o sa faci bine si la Engleza.O sa iei nota mare.
    Succes!! >:d<>:d<
    Si Noapte buna!! :*:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. haide, nu fii tu :))
    incearca si nu mai gandi ca un...om DUD. O sa faci foarte bine la engleza, la fel de bine ca la geografie :-"
    stiu eu. ;)
    am o intrebare..
    de ce toti "oamenii" tre sa se mute tocmai la tine in clasa :)) :-?
    La multi ani magarilor =))=)) [foarte tare asta]

    iti spun eu, tu ai ceva!!!!!! ~x(
    Lasaa ca nu mai scapi, azi nu scapi. [-(

    Hug&Kiss,ylly
    >:D<:-*:-*

    RăspundețiȘtergere
  3. @Bybyutza.Spirlly ,nu se poate spune că am luat chiar 10 8-|
    La câte teze am, te înţeleg :))


    @Ylli,o să fac bine la eng, când or zbura bărbaţii.
    Păăăii..nu ştiuu ..pentru că n-au loc în alte clase ?Deşi la mine sunt deja 31 8-|
    Şi...nu am nimic. Eram doar obosită...

    :*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. pot sa zboare.
    bine, ma rog, cum spui tu.

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top