luni, 2 mai 2011

Înainte de test

Postat luni, 2 mai 2011  la ora 22:41:00  


        Hy. Azi am dat teza la geografie şi am făcut tot ^_^.
        Ca de obicei , mi-am făcut griji cam degeaba.
        Aşa. Şi dacă tot am terminat cu geografia, trecem la următoarea grijă ,cea de mâine,adică istoria. La istorie unii dau teză, iar restul clasei dă test. Aşa s-a întâmplat şi la geografie.
        Problemă e că eu urăsc din tot sufletu' istoria, e şi grea (cu o mie de date şi ani) şi nu-mi foloseşte la nimic. Dacă geografia mă ajută măcar să-mi dau seamă (nu că a reuşit să facă asta) pe ce continent trăiesc şi care-i capitala României, istoria e complet inutilă; Ce mă interesează pe mine ce-au făcut nişte oameni acum 650 de ani ? Parcă mi-ar schimba cu ceva viaţa faptu' că ştiu că nu-ştiu-cine a semnat nu-ştiu-ce-tratat cu nu-ştiu-cine. Nu!! Chiar nu mă interesează. Să revenim la probleme. Printre ele e şi faptul că la test dau din 13 lecţii (pfff...cu ghinion) super-mega-extra-hiper-ultra-lungi şi ...cel mai important : n-am învăţat nimic şi nu cred că o voi face.Cel puţin nu în seara asta pentru că mi-e rău şi sunt super obosită.. Poate mă trezesc mâine dimineaţă mai devreme şi învăţ. 
        Să revenim la ziua de azi ; Cam toţi profesorii ne-au lăsat să repetăm pentru teza la geografie şi eu ,cum repetasem deja, am citit sau am lenevit pur şi simplu. După geografie aveam logică, dar ne-am rugat 5 minute de profă' să ne dea drumu' acasă că suntem şi noi mici şi obosiţi după deză; A cedat imediat.
        Într-un cuvânt :Am avut o zi bună. Doamne ajută să fie la fel şi cea de mâine...
        Noapte bună !

Despre Annitu

Write admin description here..

17 comentarii:

  1. Ce zi... Plina!!
    Bafta iara maine la test, o sa iti tinn pumnii ca azi :-s
    daca mai e nevoie...bineinteles.
    teste teste si iar teste :-@
    yey ce viata 8-|
    PS: sccuuuuzzeeeeee ca nu am mai spus nimic pe mes dar am iesit ptr ca am i ceput sa plang si...ma simt rau.
    Bafta maine!
    hug and kiss, ylly

    RăspundețiȘtergere
  2. Poi..
    Planeta: Terra
    Continent: Europa
    Tara: Romania
    Capitala:Bucuresti :)):))=))
    DA!! Ai scapat de o teza!! Bravo!! ;)
    Off...mama ei de istorie. :|
    Succes maine
    Te pup ,noapte buna! ;) :*:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Și eu urăsc istoria , și eu am istorie azi .
    Și eu dau test .
    Și eu îți urez baftă multă azi :* .

    - comentariul a fost puțin cam întârziat dar îți voi ține pumnii :* !

    RăspundețiȘtergere
  4. @Vampire Lover,Mulţumesc!!:*:*
    Şi mersi şi pentru mesajul de azi.Chiar mi-ai purtat noroc.
    Îmi pare rău pt. ce-ai păţit aseară,dar o să treci peste! >:D<...

    @Bybyutza.Spirlly ,Mulţumesc. Chiar mi-ai fost de mare ajutor.>:D<

    @Elizabeth.♥,Mă bucur că nu-s singura care-o urăşte.
    Baftă [cu întârziere] şi ţie.

    Scuze şi eu tuturor că am răspuns cu întârziere ^_^.

    RăspundețiȘtergere
  5. Bai...daca eu iti port atat de mult noroc fa-ma mica si poarta-ma ca talisman nenorocos :))

    RăspundețiȘtergere
  6. ar fi o idee:X te agăţ de brăţara de la tine . ;;)

    RăspundețiȘtergere
  7. vai, ce idee mai bine ca nu o sa ma porti #:-s ..stiu eu..>:)

    RăspundețiȘtergere
  8. lol ..iar începi cu faze d-astea nasoale? ..

    RăspundețiȘtergere
  9. nu incep cu nimic [-(
    stii ce stare am [ THE BEST ]
    scuze :o3

    bine bine, dar nu te-ai prins...[-(
    am spus ca sunt talisman nenorocos...de ce m-ai agata ca sa iti porst ghinion :p :p:p:p:p

    RăspundețiȘtergere
  10. da ştiu..dar asta nu e o scuză.
    m-am prins din prima.dar ştii că e o întrebare idioată.

    RăspundețiȘtergere
  11. haideeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    nu te supara pe minee.....IMI PARE RAU 1000000000000000000000000000000000000000000000000000% imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau imi pare rau

    sunt nebuna..si cu capu si superstitioasa..si le am pe toate.. hai nu te supara pe mine...ca asta mai imi trebuie acum, ca cea mai buna prietena sa se supere pe mine dintr-o prostie :-<.

    RăspundețiȘtergere
  12. nu-i nimic ,măi.;))
    dar ştii că ţi-am zis că te avertizez când faci faze d-alea:-?

    RăspundețiȘtergere
  13. da da :-j
    m-ai anuntat [-(
    stii cati nervi mi-am facut cu comentariu ala =))
    nu ma lasa sa dau comentariu ca erau trecute de 3000 si ceva de caractere :-@
    ...
    Ma ierti ?:o3 :o3 :o3 :o3 :o3 :o3 :o3 :o3 :o3 :o3 :o3 :o3 :o3 :o3 :o3 :o3 :o3 :o3 :o3 :o3 :o3 :o3 :o3 :o3 :o3 :o3 :o3 :o3 :o3 :o3 :o3 :o3 :o3 :o3 :o3 :o3 :o3 :o3 :o3 :o3 :o3 :o3 :o3 :o3 :o3 :o3 :o3 :o3 :o3 :o3 :o3 :o3 :o3 :o3 :o3 :o3 :o3 :o3 :o3 :o3 :o3 :o3 :o3 :o3 :o3 :o3 :o3 :o3 :o3
    stiu ca ai spus "nu-i nimic" ...dar tre sa fiu sigura :-":))

    RăspundețiȘtergere
  14. o doamne:))nesătulă eşti şi tu:)).
    n-am pt.ce să te iert,mă [-x
    :*

    RăspundețiȘtergere
  15. multumesc doamne ca nu a facut vreo comparatie ^:)^...sht!!! sa nu te aud (vad ca scrii)X_X
    ;;) bine ca ma ierti..;;)
    am vazut doar "te iert" =))=))=))
    gata, arat nebunie [-(
    sa revin.
    gata am revenit la normal @-)

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top