duminică, 1 mai 2011

Înainte de teză

Postat duminică, 1 mai 2011  la ora 23:08:00  

        Bună. Se pare că scriu din 2 în 2 zile aici.
        Ieri m-am chinuit să învăţ pentru teza de la geografie de mâine ,dar nici nu am reuşit să-mi scot caietu' din ghiozdan. Pur şi simplu nu mă puteam dezlipi de PC . Am lucrat o grămadă la noul aspect al blogului cu imagini ,mi-am făcut conturi pe vreo două site-uri PTC, am stat pe Facebook şi pe mess' ..în loc să pun osu' la învăţat.
        Aseară m-am uitat la două filme geniale  ("The Box" şi "Just Go With It" ) şi m-am culcat la 5:00 . Dimineaţă m-am chinuit să mă trezesc la 14:00 ca să mă apuc de învăţat. Dar ce crezi  ? D-abia la 16:00 am  început să "învăţ" . Faza e că nu trebuia să învăţ . Pentru că la teză dau din lecţiile pe care le ştiam deja, pe care le învăţasem în timpu' semestrului pentru notele din oral (doar un sens şi nu cel pervers, clar ?). Deci trebuia doar să-mi reaşez informaţiile în creier. Şi cum nu aveam prea mare chef de repetat, mi-am făcut două copiuţe minuscule pe care o să le ţin în penar şi pe care le voi folosi doar dacă mi se blochează creierul în timpul tezei .
        Adevăru' e că am emoţii... Nu pentru că nu am repetat, ci...mi-e frică că o să mă blochez urât de tot, că nu o să-mi vină nimic în cap,că nu voi putea copia (sau că voi copia şi voi fi prinsă ) sau nu ştiu...Am emoţii ...Ştiu că o să trec eu şi peste asta. Am două plusuri pe care le pot folosi , în cazul extrem în care iau 8. Deci 10-le e al meu. Ştiu şi simt asta. Niciodată (în clasa a 9a) n-am luat o notă mai mică decât 10 la geografie , deci dacă o voi face acum , nu am panică ,că tot 10 mi-ar ieşi ...Dar cum mă voi simţi eu după ? Că am luat 9 sau 8,sau poate chiar 7 tocmai la teză ??
        În fine. O să se termine şi teza asta. Nu e prima teză din viaţa mea. 
        Acum o să încep să mai repet
        Noapte bună.

Despre Annitu

Write admin description here..

62 de comentarii:

  1. :)) deasta tiera tie lene sa inveti, ca stiai...si ce daca trebuie sa mai inveti.
    Copiutele binecuvantat sa fie ala care le-a inventat nu? ;))
    o sa iei 10 :*
    o sa iei o nota mare ;)
    stii ca o sa iti tiin pumnii, si o sa te descurci.

    haide bafttaaa la invatat :-BD!!!
    Hug&Kiss,ylly

    RăspundețiȘtergere
  2. Mda nu te gandi ca esti singura care invata in ultima zi,sau spune ca invata si cand tre sa o faca gaseste alt ceva de facut.Oricum e bine ca invatasesi dinainte lectiile alea.Bafta multa la teza maine.Sa iei 10!!!! ;)
    Te puup noapte buna:*:*:*:*:*>:d<

    RăspundețiȘtergere
  3. @Ylli ,cam aşa ceva. :-?
    Adevărat .Aveam atâtea idei de copiat încât nu ştiam pe care s-o aplic:-".
    Să te-audă Dumnezeu . :*Mersi că-mi ţii pumnii..Şi eu ţi-i ţin ţie. Poate-mi dai şi tu un mesaj înainte că ştii că-mi porţi noroc:D.

    @Bibi,mă bucur că nu-s singura:)). Mulţumesc.Baftă şi ţie (vouă)la mate.
    Noapte bună!:*

    RăspundețiȘtergere
  4. awww....ce draguta ai fooostt cu "stii ca-mi proti noroc" ;;) aww :o3 ce dragut!
    si totusi, nu stiam :-?...vai sa observ ca nu stiu cam multe :)) adica acum o ora, doua am aflat ca am asa ca prin minune program ptr weekendu' viitor ...acum ca iti prot noroc :-? cate surprize pe capu meu :">
    O sa iti dau mesaj cu dedicatie ca de fiecare data cand ai avut nevoie. >:D<:*


    da da o sa avem noroc :-s ^:)^ doamne ajuta sa nu dam :-ss sa fie vaca aia de profa obosita dupa ce a facut matu gros X_X.

    RăspundețiȘtergere
  5. :">:">:">:">:">:">:">:">:">:">:">:">:">:">
    Ştiai că-mi porţi nooroc.Mereu mi-ai purtat când mi-ai dat mesaj înainte de teste.
    Păi dacă mi-ai promis un lanţ cu prăjitură ,normal :))Vroiam şi azi:-" Glumesc.Chiar mi-e dor de tine.
    Mersi anticipat pt mesaj:-".

    =))Las'..Poate nu daţi .Îţi ţin pumnii !:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Tie dor de mine :O
    rusine :)):)) nu am vorbit de fix un minut =))=))=))=)) sau tie dor de mine ca eu in carne si fara oase ca acum nu prea le mai am pe toate :-s sau tie dor de barfulite =))=)) desi nu cred ca primesti/primesc mereu cand vorbim cate ceva nou :)) sau nu...:-?
    nu lant cu prajitura [-( ai spus ca vrei ceva comestibil si oricum inca mai am 334 de ani sa aleg :p. Mda, ce sa mai spun, tu imi faci program ca sa primesti "cadouri" bine ca ai spus ca sa nu vin. :-< [-(

    RăspundețiȘtergere
  7. Hmm:))mi-e dor de tine în carne şi oase.[-x şi de bârfuliţe >:)
    Ba mai ai 7 zile să alegi :-" De fapt...Ştii ce?Îmi iei fiecare chestie cu care ai pus imagini pe facebook >:)
    şi vi .Că ai apucat să-mi promiţi . >:P

    RăspundețiȘtergere
  8. ete na..am spus ca peste 334 de ani >:P
    nu ma contrazice ca asa am spus...si ce nu ti-a ajuns bratara [-( [pe care sunt sigura ca ai ratacit-o :-"]
    nu vin ca te folosesti de mine, tu vrei sa te vezi cu mine doar ca sa iti iau praji ...si dupa o sa mergi acasa.

    RăspundețiȘtergere
  9. Ba nu am rătăcit-o .
    Ok..dacă tu vrei să ne vedem peste 334 ani...:(((((((
    Nu e adevărat. O să şi vorbiiiim...şi o să rââdeemm...şi o să bârfiimm..8->
    şi nu merg acasă [-x rămân pe străzi ;;)e bine aşa ?:D

    RăspundețiȘtergere
  10. Ba da.
    bai atata timp cat mi-ai facut tu program ce sa mai spun ...cei 334 de ani trec peste 7 zile :-?
    ba da. De unde stii ca o sa vorbim, ca o sa radem si ca o sa barfim ??
    si..problema ta unde ramai eu o sa ma duc acasa =))=))=))
    -----
    ti-am raspuns in ordinea in care mi-ai scris ;;)
    =))

    RăspundețiȘtergere
  11. Ba nu .
    Ştiam că vrei să ne vedem.

    Pentru că aşa va fi.
    Păi îmi scoteai ochii că o să plec acasă.

    RăspundețiȘtergere
  12. poate ca nu vreau sa ne vedem ..poate ca vin doar asa ca nu o sa am ce sa fac..:)):))
    hmm...desi chiar ar trebui sa ne vedem...motive:
    1. Aniversare \:d/ :)):))
    2. Cautare :-? [daca mai e necesar]
    3. Dor.. :">

    RăspundețiȘtergere
  13. Reao.Ştiu doar că vrei să mă oftici.
    1.Ce aniversare ?:O
    2.Ce căutare ?cine a dispărut ?
    3.Te înţeleg.Trebuia pus pe locu'1.

    RăspundețiȘtergere
  14. [-( da vreau sa te oftic
    1. bine poate ca nu stii...dar nu spun aici :| [gelozimea o sa ma atace noapte :-s]
    2. X_X nu te supara dar cred ca o sa cautam ceva mare si roz ...numit creier :-l
    3. ba nu...e bine pe locu 3

    RăspundețiȘtergere
  15. Ştiam eu.
    1.aaaaaa...aia:D:Xsiguuur =P~
    2.Nu m-am prins de faza cu creieru'.:-s Al cui ?
    3.Poate la tine,dar la mine e pe 1.

    RăspundețiȘtergere
  16. bine ca stiai.
    1. yey \:d/
    2. DOAMNE ce Dumnezeu putem sa cautam ...are o mica legatura cu "1" 8-|
    3. tot aici ramane

    RăspundețiȘtergere
  17. 2.ce 1 visezi mă ?:-s
    3.Ok...:((

    RăspundețiȘtergere
  18. 2. are LEGATURA CU "1. Aniversare \:d/ :)):))" doamne ajuta sa te prinzi :-s

    RăspundețiȘtergere
  19. aleluia...desi nu cred ca te-ai prins..
    [mai bine treci pe mess si spune ca sa fiu sigura :-ss]

    RăspundețiȘtergere
  20. Ahhhhhhh=))aia era:)):X
    Uitasem complet:">

    RăspundețiȘtergere
  21. STIAM EU =))=))=))
    deci eram sigura ca nu te-ai prins :))
    binecuvantata sa fie fisa aia ^:)^

    RăspundețiȘtergere
  22. Următorul obiectiv :100 de comentarii >:)

    RăspundețiȘtergere
  23. X_X
    nu ...100 nu 100 [-(
    mai putin..[-(
    100000000 =))=))

    RăspundețiȘtergere
  24. da..cu siguranţă 1000000000 < 100 :))

    RăspundețiȘtergere
  25. =))))))))))))) doar nu vroiai să stau să scriu "e mai mic decât":-@

    RăspundețiȘtergere
  26. =))=))
    e mate de la 00:21 ..ma lasi facem cu vreau eu =))=))
    da 100000 < 100 [-(
    ce mai faci ;;) =))=))???

    RăspundețiȘtergere
  27. păăii ..:))Râdeam de noi două:))cică "te prinzi greu noaptea":)))Cât am râs la asta=))))))))
    şi după tu ai încurcat ferestrele:-@
    Aşa e când râde de ciobu'de oala spartă >:)

    Tu cf?:))

    RăspundețiȘtergere
  28. ...mda incerc sa fac un om din lumea asta mare sa scrie mai bine compuneri decat sa dea cate un cuvant... :((:((
    ma distruggeee ~x( deja m-a obosit :-w
    si vorbesc cu tine...si aici, si pe mess si incerc sa o fac pe mama sa taca :-@

    RăspundețiȘtergere
  29. :))să nu-mi zici mă că ai comentat:))
    baftă,doamna profesoară:-"

    RăspundețiȘtergere
  30. merci :))
    siii...
    e plictisitoareee comvrobireeeaa :((:((:((
    ma plictisesc teribil era mai bine cand aveam un subiect bun :-<

    RăspundețiȘtergere
  31. da..dar mie deja îmi pică ochii-n gură...şi-mi vine să şi bocesc..8-|

    RăspundețiȘtergere
  32. iara ma ...iara iti vine sa plangi...frate nici eu nu plang ca tine si sunt vaduva [-(
    dar tu de ce sa plangi mai ?? nu ai de ce, e o prostie motivul ala [-( si stii si tu asta...iti spun eu ca el te love you :o3
    nnu mai fiii fraiera, nu mai plange asa din toate astea :o3

    RăspundețiȘtergere
  33. :))Dar eu nu sunt văduvă...tocmai..la mine e mai rău :((
    mi-e atât de dorrrrrrrrrrrrrrrr:| nu e o prostie asta.
    :(

    RăspundețiȘtergere
  34. inteleg ca iti e doooorrrrrr da o sa vorbesti maine cu el, atat ii trebuie sa nu te sune...:-w:))
    bine ...nu e o prostie :-@
    gata...sunt si eu trista cu tine :(...:-<

    RăspundețiȘtergere
  35. Hai nu fi :)) O să mă sune el când poate:-??
    dar tot nu pot să nu bocesc X_X

    zici că-s vacă nebună...măcar de-ai fi tu acu'lângă mine:(...

    RăspundețiȘtergere
  36. aww...ai vrea tu sa fiu langa tine :o3 ?

    RăspundețiȘtergere
  37. de ce ... ce a-si putea sa fac eu :-?:o3

    RăspundețiȘtergere
  38. Ştii deja.M-ai putea ţine in braţe:((

    RăspundețiȘtergere
  39. nu face fata aaiiiaaa ":(("
    :((:((:((:((:(( ca plang si eu :-s
    offf...:o3

    RăspundețiȘtergere
  40. nu te scuzaaaa X_X
    nu ai de ce [-(
    doar esti prietena mia cea mai buna tre sa fiu alaturi de tine si la bine si la greu si tre sa plang..cand plangi si tu...chiar daca nu e recomandat mereu ptr ca tu plangi des...:-? :(

    RăspundețiȘtergere
  41. mno...atâta mă plâng @-)nu tre să plângi [-x
    :(:*

    RăspundețiȘtergere
  42. :o3 da nu plang era doar asa o chestie... off nimic nu pot sa mai leg cu tine X_X
    [ ma refer sa leg o propozitie...:))]

    RăspundețiȘtergere
  43. aaa=))las. O să încerc să fac eu nodu' mai bine..

    RăspundețiȘtergere
  44. :))
    doamne, dar sa stii ca am plans de vreo 3 ori dn cuaza ta..si a povestilor tale 8-|
    ca tu stiai dor o data ;;)
    bine ..haide VAFTA MAINE LA TEZA o sa iti dau si mesaj, ca de sa fiu talisman pana la capat :-s
    :*:*:*
    noapte buna. :))
    ce mai sfarsit =))=))=))

    RăspundețiȘtergere
  45. God !Ce-ai ?
    care 3 ori ?Eu ştiam de 2...
    Mersi...>:D<
    Noapte bună...:*

    RăspundețiȘtergere
  46. bai, stiai doar o singura data, aia ca am plans din cauza ta e altceva...eu spun de povesti!!! povestile tale!!
    nu de tine ca m-ai facut sa plang [-(
    ma rog:))
    intelegi tu.

    RăspundețiȘtergere
  47. aaaa... ok atunci :)) Mă speriasem.într-un fel e bine că plângi...pt că asta înseamnă că mă înţelegeai :D

    RăspundețiȘtergere
  48. cam da, chiar te intelegeam... dar am speriat lumea din casa :)):))
    ca vezi doamne de ce plangeam ca eu nu plang asa din orice [-x :">
    haidee...am facut 55 de comendari doar noi, ignorand'o pe Bianca si ignorand'ul pe Razvan :))
    hai ca nu e chiar mini. e medium ;;)

    RăspundețiȘtergere
  49. X_Xce sweet :))
    >:D<da=))
    :*:*:*:*Noapte bună,scumpo .Baftă mâine.

    RăspundețiȘtergere
  50. si eu am avut teza azi:|:))tot la geografie=)))

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top