joi, 26 mai 2011

Marcant...

Postat joi, 26 mai 2011  la ora 00:08:00  

        Doamnee..Azi am aflat (pe propria piele, din păcate) care poate fi cea mai nasoală dimineaţă din viaţa unui om; M-am trezit ca tot omu' harnic, la 12:30 şi după ce că eram puţin în întârziere,am intrat puţin şi pe Facebook. În timp ce dădeam accept la cereri de prietenie, răspundeam la comentarii etc, am dat de profilul unui fost prieten. Ce să văd acolo ? Un filmuleţ cu anunţul "Warning ! This video contains extremely disturbing images" . Primu' gând (cu voce tare) al meu a fost: 
       -Etee,cur . Sigur e vreo porcărie care nu m-afectează în niciun fel şi care-mi "mănâncă" aiurea din timp. Dar hai să mă uit, că deh, e profilul lui Cutărescu, să văd şi eu la ce se uită el..... (nu că mi-ar păsa prea mult).
        Şi cum mă mâncă pe mine curiozitatea între degete, am dat play . Ok...Primul minut a fost , dar de la 1:07 ...nici nu pot să explic ce-am simţit când am văzut de la minutul 1:07 . 
        Toată ziua m-am gândit la asta, îmi veneau în minte numa' imagini din filmuleţ . Nici nu e nevoie să zic ce părere am despre "oamenii" care făceau asta. E evident. Şi sunt sigură că de data asta nu-s nebună.
        Filmuleţul îl puteţi vedea aici, dar chiar nu vă recomand asta, decât dacă sunteţi siguri că puteţi rezista fără să plângeţi sau să vomitaţi (ceea ce n-am reuşit eu), dacă aveţi experienţă în vizionarea de filme horror şi...curaj. Dacă rămâne cineva cu sechele, nu e vina mea. Eu v-am avertizat.
        Morala : Nu mai zgândăriţi profilele foştilor/ fostelor.

Despre Annitu

Write admin description here..

13 comentarii:

  1. Doamneee!!! Este oribil!! Este absolut ingrozitor.M-a bufnit plansul.Cum poti sa iti bati jos de animale in halul asta? De ce? Doar pentru ca sti ca ii esti superior? Eu stiu o chestie: Cateodata animalele sunt mai destepte decat oamenii.Doamne deci este ingrozitor cata cruzme poate exista.:((:((:((:((:((

    Bianca(scz nu stiu ce are dar nu pot da comm dupa contul google)

    RăspundețiȘtergere
  2. @Bianca,îmi pare rău .Te înţeleg. Nu ştiu...nici nu m-am apucat să comentez asta,că mă apuca 666 decembrie p-aici şi încerc să nu mă gândesc la asta că fac urât;)):|.

    RăspundețiȘtergere
  3. DOAMNE FERESTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ce oameni ar putea sa se uite pana la capat....nici 5 secunde nu am fazut o fractiune de secunda mi-a trebuit si l-am inchis!!!!
    :((:((:((:((:(:((:((:((:((:((:((:(( offffff....

    RăspundețiȘtergere
  4. mersi poate nu mai dorm la noapte:(( :))

    RăspundețiȘtergere
  5. @Vampire Lover, pentru a doua oară pe ziua de azi,mi se zice că-s extraterestră (psihic).
    Pare rău că ţi-am provocat starea asta.
    Dar las'că-ţi face şi bine...într-un fel.

    @Anonim,râzi printre lacrimi sau plângi printre râsete ?;))

    RăspundețiȘtergere
  6. mi-a trecut, nu mai e nevoie de amintiri dureroase.
    merci oricum
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. Mna...Şi mie mi-a trecut .Simt că mi-a făcut bine porcăria asta. Da ştiu...sunt ciudată câteodată.

    RăspundețiȘtergere
  8. m-am uitat cateva fractiuni de secunde ca sa-mi dau seama despre ce-i vorba.... :-s
    n-as avea curaj sa ma uit la asa ceva.
    O chestie de genu mi s-a intamplat in clasa a9a, cand un coleg a venit la scoala cu un filmulet, despre morga la rusi. N-am mai mancat 2 zile :|
    :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Annitu le fac pe amandoua ca sa pot incerca macar sa atipesc la noapte

    RăspundețiȘtergere
  10. Stiu video asta ...e oribil :|

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top