luni, 16 mai 2011

N-am murit

Postat luni, 16 mai 2011  la ora 22:18:00  

       Hy ! N-am mai postat de vineri (13) şi dacă speraţi vă gândeaţi că am avut ghinion şi m-a călcat trenu' în timp ce făceam pipi pe şină sau că mi-a căzut smoală în cap sau alte chestii legate de sfârşitu' meu, cu părere de bine rău ...vă anunţ că n-am murit; Am stat în casă, în pat chiar, toată ziua special d-asta: ca să apuc să mai scriu vreodată pe-aici.
        Weekend-ul ăsta a fost tare interesant şi...calduros; Sâmbătă am fost la Târgul de Licee, doar că, faţă de anu' trecut, când am fost pe post de viitoare boboacă, anu' ăsta mi-am "reprezentat" cu silă mândrie liceul şi-am încercat să-i conving pe "doritori" ca fac o alegere proastă dacă vor să intre în Onicescu. Gata; Prea multă antireclamă strică.
        Ieri am fost în cimitir cu Ylli, m-am plimbat printre morminte si m-am holbat la cruci şi la numele ciudate şi necunoscute (mie) de pe ele.
        Azi am avut o zi destul de bună la şcoală şi am ieşit cu o oră mai devreme c-am făcut ultimele două ore într-una singură.
        Mâine am ultima teză. La română. Cred că e singura teză pe care-o aştept cu nerăbdare. Să sperăm că n-o dau în bară tocmai la asta. 
        Allah să fie cu mine în bancă mâine şi să-mi dea inspiraţie !  
        Noapte bună !

Despre Annitu

Write admin description here..

4 comentarii:

  1. Saraca de tine, nu ai murit...ce pacat.
    ce mandra iti prezinti tu liceul.
    Cate ai omis...ntz ntz ...1. chnui un biet om sunandu-l (HAI GATA SCULAREA CA ASA SPUN EU!!!)
    Gata un singur punct e de ajuns...
    Ma rog.
    O sa fie ...cineva important sau mai( cel mai) putin important cu tine maine la teza.
    bafta.
    Hug and Kiss, ylly

    RăspundețiȘtergere
  2. Da..Foarte păcat pentru unii.
    Haide, măi. Vrei să mă fac de râs ? Vrei să afle lumea că pe lângă faptu că-s un om groaznic,sunt şi o iubită rea?:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Mmm...sincer da, vreau sa dau detalii obsedatilor care citesc comentariile (in general)
    deci da vreau asta.

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top