joi, 26 mai 2011

Nebunie

Postat joi, 26 mai 2011  la ora 23:59:00  

        Bună. De data asta chiar e nebună. Am avut o zi relativ bună. Normal că s-a găsit câte cineva ceva care să-mi strice mie tot chefu', dar asta-i partea a treia.
        Pe zi ce trece, devin tot mai nervoasă din cauza unor rahaturi cotidiene care mi se întâmplă şi cred că într-o zi o să îmi iau armele jucăriile şi  o să mă afund într-o peşteră, departe de toţi oamenii pe care-i urăsc. Mai exact, departe de toţi oamenii.
        Frate, vreau doar să fiu lăsată în nebunia mea. Cer prea mult ? Mereu  tre' să se găsească câte unu care să se holbeze la mine ca la o nebună. Ştiu că-s nebună, dar chiar e aşa greu să mă laşi în pace... pur şi simplu? E aşa greu să-ţi strângi între două degete buzele, să te abţii de la comentarii  când vezi că ţip şi râd ca o descreierată pe stradă sau în liceu, nepăsându-mi că mai sunt şi alţi oameni pe acolo pe care-i pot deranja ? Serios vorbind, mie chiar nu-mi pasă prea mult de ce-i în juru' meu. Nici nu-mi pasă de cei care se holbează la mine mai ceva ca la cadavrul lui Osama bin Laden sau care m-arată cu degetu' pe stradă zicând :
        -Ahh..Sunt pe lângă Spitalu' 9. Tipa asta sigur a scăpat d-acolo. Iar eu tre' să repet mereu aceeaşi chestie :
        -Da, bine. Ştiu că-s nebună. Poţi măcar să nu te mai holbezi ?
        Vorba cuiva tuturor; Mă mir cum de nu mi-am  luat niciun pumn în cap până acum.Dar...niciodată să nu spui "niciodată".
        În fine. Eu oricum, nu sunt aşa. De fapt, nici nu mai ştiu cum sunt cu adevărat.Întotdeauna mi-am dorit să fiu specială, diferită de restul oamenilor din jurul meu şi dacă numa' aşa pot fi specială, o să fiu aşa până  o să îmi crească păr între degete, chiar dacă sunt risc să fiu specială în sensul negativ al cuvântuluiCând ies pe geamu' uşa din casă sau când sunt de faţă cu cineva, sunt alt om. Acasă stau liniştită, nu vede nimeni cum sunt eu cu adevărat şi, când ies, încerc să fiu altfel, încerc să mă fac plăcută şi nu-mi iese în alt fel decât aşa, prin nebunie. Dar se pare că tot la stadiul de încercare am rămas... O singură dată am încercat să-mi las "masca" acasă şi mi s-au scos ochii că-s prea tristă, "emo" . Ok, când sunt agitată nu vă place, când  sunt  cum sunt tot nu-i bine. Atunci lăsaţi-mă-n loboda mea, să fiu cum vreau şi nu-mi mai cereţi să mă schimb dacă ştiţi că nimic nu vă convine pe Lumea asta.
        În fine, gata. Mă duc să-mi fac valiza pentru minunata excursie veşnică în Peştera 9 (inspirat după Spitalu' 9) . Poate se oferă cineva să-mi aducă şi mie o dată pe lună un ziar, să ştiu şi eu cine pe cine a mai omorât, cine cu cine a rămas gravid(ă) şi cine de cine a mai divorţat.
        Noapte nebună!

Despre Annitu

Write admin description here..

14 comentarii:

  1. domane tu faci atâta tărăboi ptr ce...că ți-a spus cineva că ești nebună, și că nu ești normală sau că cine știe ce...
    frate dacă îmi spune mie cineva că sunt nebună apreciez și încep să râd, puțin mă doare pe mine că a fost cu intenție rea.
    paracă nu băgai în seamă ce spuneau alții, nu tre să îți pese părerea altora, cui îi pasă ce spun ei, trebuie să fi tu, oriunde, cu oricine. Nu trebuie să faci o impresie bună, cu ce o să te ajute? Nu o să te salveze de la moarte dacă faci o impresie bună.
    Trăiește-ți viața exact cum îți place și nu lua în seamă tot ce spun "cei importanți" dacă se uita la tine răspunde și tu: "MERSI ȘTIU CĂ ARĂT CA UN TELEVIZOR" etc etc o să se simtă jigniți și o să te lase în pace.
    Știu cum te simți, cu câte un cretin/cretină care să îți strice ziua cu o porcărie ptr care să uiți tot ce ți s-a întâmplat în ziua aia...
    Un singur lucru:
    PROSTIA PUTE, ȘI PUTE URÂT!!!
    Exagerezi cu peștera aia...serios.
    Noapte Buna, las' că îți revii tu.
    Hug&Kiss,ylly
    >:D<:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Măi,Ylli. Nu e vorba de "cineva" aici. E vorba de toată lumea ; De colegii mei, de familia mea, de "prietenii" mei etc.
    Aşa fac şi eu când mi se spune că-s nebună, o iau ca pe un compliment.Aparent... Dar pe mine chiar mă doare chestia asta...
    Nu pot să nu bag în seama,chiar dacă nu-mi pasă de nimeni..Aici e vorba de mine.Poate de mine îmi pasă măcar puţin de mă atac aşa. Habar n-am.
    Bună faza cu televizoru':))))))))
    Dar crede-mă că nu s-ar simţi nimeni jignit la replica asta. Eu aş muri de râs :)).
    Nu exagerez cu Peştera. Deja mi-am găsit un om care să-mi aducă ziaru' lunar. :D
    >:D<:*

    RăspundețiȘtergere
  3. bine ai dreptate, depinde și de persoană aici. Tu chiar dacă vrei să demonstrezi că nu îți pasă nu o să reușești, ptr ca ăsta e felul tău.
    acum, colegii din punctu meu de vedere ”te holbezi, ma critici, asta se numeste OGLINDA, ce parerea ai de cine e in ea?”
    familie...”hai sictir”
    ”prietenii”...”daca tineati la mine nu faceati asta, si ma sustineati”
    cine iti aduce ziaru lunar?

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, dar eu vreau să-mi schimb felu' ăsta idiot care mă face să fiu o proastă.
    Mna..de colegi îmi e cel mai aiurea, că familie nu prea am deci nu prea are de ce să-mi pese. Prietenii...m-am convins şi de ăia:)).
    Ziaru' mi-l aduce un coleg:))care-i pe cale să devină fost coleg @-).

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu esti o proasta, doar ca asta e felul tau, nu trebuie sa il schimbi.
    serios acum nu trebuie sa iti pese ce spun colegii aia cand vorbesc nu prea gandesc si cand o spun isi dau seama ca ranesc persoana respectiva dar sunt mult prea cool ca sa spuna ”scuze”. Prietenii...uni iti pot fii de incredere, altii nu, eu pana acum nu am decat 4 persoane pe care chiar pot sa le numesc prieteni, restu sunt doar niste prefacuti care vor sa ajunga la tine din diverse motive.

    RăspundețiȘtergere
  6. Vai cum a sunat =)) "Nu eşti proasta,dar cam aşa eşti tu,din naştere". ceva de genu'.
    Măcar tu ai alea 4 persoane, eşti norocoasă. Eu am 2 jumate':)).

    RăspundețiȘtergere
  7. da le am, dar la foarte mare distanta doar 2 aici...dintre care cu 1 vrobesc cel mai des.
    si tu ai alea 2 jumate' ;)) sunt foarte bune, ce iti trebuie mai mult?

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu chiar. Una eşti tu,una colega de bancă şi jumate...

    RăspundețiȘtergere
  9. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  10. Hey.Mersi mult de comentarii si de faptul ca ma incurajezi.Apreciez mult.
    Buna postare,si sincer,chiar daca nu prea te cunosc,pot spune ca esti o persoana deosebita si deloc ciudata,si chiar si asa poate ca esti ciudata,dar din punctul meu de vedere intr-un mod pozitiv.
    Bafta.

    RăspundețiȘtergere
  11. @Unknown,mulţumesc.
    Şi chiar nu ai pentru ce !

    RăspundețiȘtergere
  12. In legatura cu Trilu.
    E simplu,dai la profil si iti va aparea Adauga un status,iar acolo iti scrii adresa blogului,sau orice,iar apoi dai click Adauga status.Sper ca te-am ajutat

    RăspundețiȘtergere
  13. stiu cum e sa fii nebun/a si eu am cam delirat in ultimul timp........prieteni imi spun asta si ma apuca plansul pt ca ma atinge la partea sensibila si na.........eu nu cred ca daca ar fi cineva in locul meu si eu ias zice ca e nebun nu cred ca sar simnti prea bine ............. dA nu e vina mea ca is nebuna..........de multe ori incerc sa nu mai fiu asa.......nimeni nu stie ce simnt doar eu stiu ce simnt......eu as zice ca nu e prea frumi din partea cuiva sa zica alt cuiva ca e nebun.

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top