marți, 10 mai 2011

Noroc.

Postat marți, 10 mai 2011  la ora 00:05:00  

        Oooo..Ia uite cine s-a întors. Desigur, nu pentru mult timp,ca de obicei.
        Azi am avut o zi cam nasoală; Aseară n-am dormit aproape deloc din cauza mâţei turbate şi gălăgioase care mi-a miorlăit în urechi toată noaptea că o trecea pe ea pişarea şi  vroia să-i deschid uşa la baie.
        La şcoală n-am făcut mare lucru: La engleză ne-a lăsat profa' să repetăm pentru teza de mâine de la latină, deci am ascultat muzică, la română mi-a sunat telefonu' în oră (fix când vorbeam cu diriga'), la franceză a venit profa' cu 10 minute înainte să se sune de pauză (ce proastă), la istorie am scris 2 pagini,  geografie am făcut juma' de oră şi -a corectat din teze şi cealaltă jumătate de oră, mai exact 10 minute, am făcut logică, deci am ieşit cu o oră mai devreme. 
        Fix când am coborât din 141 a început o ploaie d-aia deasă şi grea şi pân-am ajuns acasă m-am udat până la tampon chiloţi .
        Mâine am teză la latină. Cred că la teza asta mi-e cel mai frică că-s paralelă cu latina. N-am învăţat nimic, dar mă ocup mâine de asta. Sau să mă las în voia soartei, sperând că se va ruga cineva şi pentru mine, să iau măcar un 9.50 ? Aleg a doua variantă.
        Acum mă duc să mă rog în linişte şi pace să îmi pice norocu' din cer mâine la ora 17:00.
        Noapte bună. 

Despre Annitu

Write admin description here..

6 comentarii:

  1. Uuu...Butzy mic si rau .Butzy=pisica,in cazu asta pisic.:))
    Deci..ai avut o zi super la scoala.Bravo.Eu iti tin pumnii la latina.Tre sa iei 10. ;)
    Tw pup si iti urez SUCCES!! :*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Mersi,Bibi . Deci juma' de potcoavă îmi e asigurată #:-s
    :*Baftă şi ţie la şcoală !

    RăspundețiȘtergere
  3. Bafta multa maine . Ma rog eu pentru tine . ;;] .

    Hai ti pup . :x

    RăspundețiȘtergere
  4. I-auzi..Începe să se completeze potcoava :)))Mersi :*

    :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Pe mâine,azi a fost distractiv.

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top