miercuri, 11 mai 2011

Pe dos

Postat miercuri, 11 mai 2011  la ora 00:09:00  

        Hy. 

        Cred că săptâmâna asta e una dintre cele mai proaste. Simt că toate-mi merg pe dos şi mă simt mai ciudat ca oricând. În fine.
Azi am dat teza la latină şi habar n-am ce-am făcut. Să zic aşa, de formă că-mi şi pasă ? N-are rost.
        Ca de obicei, n-am făcut matematică pentru că deeh...am avut şi noi teză şi suntem mici şi obosiţi (daaaa,foaaarte) .
        De 2 ore îmi ocup timpu' c-o prostie mega-extra-hiper-ultra-proastă pe care-a trebuit s-o iau de vreo 5 ori de la început până m-am săturat de piesă:


        Mă rog la un cur de mai maimuţă............................
        Noapte mai bună ca a mea bună.

Despre Annitu

Write admin description here..

7 comentarii:

  1. Ce nasol de tine, si cred, banuiesc... Ca stiu ce ai...sau nu :-?
    Ce prostiee?
    Imi plac prostiíle fac atatea ca le si uit :))
    zile nasoale pai sa vedem... 1 un copil imi face zilele numarate si ma face sa ma simt mai mereu prost sau 2. Scoala, vita, parintii, fibiluca sau G... :-??
    Da in principal eu sunt ;;)
    nu pot sa ascult melodia :( maine e o zii asa ca maine mai ai un comm ...
    hug and kiss,ylly

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu,Ylli...Nu ştii ce am.Nu e chiar atât de important. Nu are legătură cu tine oricum. Adică nu sunt supărată din cauza aia,deşi ai contribuit şi tu...
    Prostia e filmuleţu',măi.
    Păăii..Cred că sunt cam toate din care le-ai zis. Chiar toate.
    Nu eşti tu motivul principal,ţi-am mai zis. Doar că se-adună. :P
    >:D<Noapte bună!

    RăspundețiȘtergere
  3. Hurrreeeiii sunt motivul principal :))) stiam eu doamne deci stim eu ca erau toate alea nu stiu de unde mi-au venit dar ma gandeam ca sunt toate, unul mai mult ca celalalt, off lasaa ca atunci cand dai de greu idioata care contribuie zilnic cu banii la azilul nervii lu annitu o sa fie langa tine, daca nu e o sun eu si o sa vina!!
    Cum spuneam eu mai devreme... ''suparat, suparat sunt doamne iara, suparat'' :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Dar că eşti nebună ştiai ?:-jMda...mă bucur că începi să mă cunoşti@-). D-abia aştept să fii lângă mine>:D<. Corectez : supărată*

    RăspundețiȘtergere
  5. Scteste-ma tastele astea sunt imposibile, nu ma asculta, doar la mesajele zilnice...bine bine nu am citit :-@ gata shhhhttt!!!
    de nebuna, stiu ca sunt, mai nou sunt lady gaga 8-> asta era visul meu de cand eram mica...
    Ooooo...chiar abea astepti tu sa te consolez, sau sa te iau in brate...eee asteapta :))
    Cum sa nu te cunosc, tocmai eu dintre toate sarmalele care nu mai exista ca le-a manacat pe toate sakira te-ai gasit tocmai pe mine sa ma alegi aia care sa nu te cunoasca @-) oricum, sprr ca fundatia nu o sa dea faliment ca am eu un buget plin de nervi ;;) gata tac ma duc sa vad ce mai face rudolf.

    RăspundețiȘtergere
  6. N-am înţeles prima faza,dar nu contează...Tre' să înţelegi(eţi) ca am memorie de struţ cu picioare de elefant.
    Las' că tipu/tipa care ţi-a zis că eşti Lady Gaga a vrut să-ţi facă un compliment.
    Ahh..mi-ai adus aminte de faza cu sarmalele Shakirei=))fi-ţi-ar capu':)).Tac şi eu.Mă duc să bag capu-n WC.:-$
    Noapte bună şi răcoroasă.

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top