sâmbătă, 7 mai 2011

Pisică

Postat sâmbătă, 7 mai 2011  la ora 21:47:00  

        Hey. 
        După 500 de ani de aşteptare, mi-am luat PISICĂ .  
        O cheamă Fibi deocamdată (de la Facebook) e neagră, mică,are vreo lună, e cea mai drăguţă şi deja o iubesc !
        A cam plâns puţin la început, dar pană la urmă s-a acomodat . Toată ziua s-a jucat şi-a dormit. Se juca 30 de minute şi după dormea 2 ore . Ce viaţă pe ea...
        Oare e chiar atât de płăcut să fii pisică ? Dacă da, asta vreau să fiu în viitoarea viaţă.

Despre Annitu

Write admin description here..

46 de comentarii:

  1. Heeeiiii a venit FIBI pe lume :x:x:x:x
    scumpa de ea, sa mi-o arati si mie [-( :">
    ce mica e..o luna :o3 asa cum vroiai mica si draguta :x:x

    Hug&Kiss,ylly
    >:D<:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. :Xdaa...de venit pe lume a venit acum' o lună săraca..
    ţi-o arăttt;;)
    :*

    RăspundețiȘtergere
  3. a venit pe lume la tine 8-|
    greu era :p
    cand ?;;) =))=))

    RăspundețiȘtergere
  4. Aaaa..păiii :x nu ştiuu . Poate îi vei face o vizită. ^_^

    RăspundețiȘtergere
  5. ma inviti ?:P:)):))
    da daca ii fac vizita inseamna ca tre sa ii iau ceva ca's nasisa...:-@ iti spun eu tu profiti de mine =))=))

    RăspundețiȘtergere
  6. O da:))păii...sigur..dacă nu vii cu mâna goală,te invit oricând ^_^.

    RăspundețiȘtergere
  7. eram sigura=))=))=))
    bine vin...cu lantu tau sa il rupa/zgarie/pastreze FiBi =))=))=)), sau cu bani. :-?

    RăspundețiȘtergere
  8. ala pe care spuneai ca il vrei cu prajitura :-??

    RăspundețiȘtergere
  9. Aaaa..lol :))speram să zici "cu cheia de la inima mea" sau "cu inima care se deschide în faţa ta":-<

    RăspundețiȘtergere
  10. bine am si asa ceva ...cu cheia de la inima ta.
    okey atunci ala cu inima.

    RăspundețiȘtergere
  11. da :))=))=))
    am un lant cu o chestie ...rotunda si pe aia atarna 2 inimi cu o broasca si cu 2 cheite ptr inima si cu o cheie mare in mijloc :-??

    RăspundețiȘtergere
  12. da da cum spui tu :-@
    sa revin la pisi ce face?, ii place la tine?

    RăspundețiȘtergere
  13. Mă... din ce îmi face,nu prea=))

    RăspundețiȘtergere
  14. Da. Pe antebraţ ...da' mai în dreptul cotului ...M-a luat cu leşin rău de tot când am văzut rana..... Nu ştiam de ce simt durere acolo... Acum se vede mai rău decât urma de la operaţia de apendicită:))...

    RăspundețiȘtergere
  15. :)) cat de rea sa fie [-(
    nu vrea sa te raneasca, se joaca cu mana ta :-??

    RăspundețiȘtergere
  16. Nu chiar....era să cadă din pat sau ceva de genu' şi şi-a înfipt ghearele în mâna mea ca să se ţină. Mno. Trece până mă mărit :D.

    RăspundețiȘtergere
  17. da nu ai si tu grija de ea X_X
    cum sa cada din pat!!!!! saraca fibiluca :-<.
    ce imi e mie de tine, si daca nu trece ce? lasa sa ramana urma, saraca fibi asta conteaza :(

    RăspundețiȘtergere
  18. Aolo...mi-a mai zis cineva azi asta:)).Am grijă de ea. Oricum poate să se urce şi să se dea jos singură din pat. Ce-mi place când îi zici Fibiluca=)) 2 în 1 : Fibi + Luca . Adică o mâţă e mai importantă decât durerea mea? Da...ştiu eu că da...:((

    RăspundețiȘtergere
  19. deasta ii spun fibiluca ca imi place :))
    nu ai observat ca acum ai devenit tare neinteresanta acum, dar eu inca tin la tine :o3
    sau poate nu...ba da...sau nu :-?:-s

    RăspundețiȘtergere
  20. ....Mă gândeam eu că aşa o să se întâmple. Oare aşa o fi şi când o să am copil ?@-) N-o să mă mai iubească nimeni :(?

    RăspundețiȘtergere
  21. da copii tai o sa iti fure banii si nu o sa te iubeasca, o sa fuga de acasa, o sa fii divortata de sotatu si o sa te refugiezi plangand la mine in brate =))=))=))=))=))=)) :">:"> :-":-":-"

    RăspundețiȘtergere
  22. Ar fi bine dacă ar fi adevărată ultima parte...

    RăspundețiȘtergere
  23. sa te refugiezi la mine in brate...
    pai e clar falsa :)):))
    cum ai spus tu "ar fi bine daca ar fi adevarata"
    dar stii ca nu va fi :-??
    oare de ce?
    ptr ca nu o sa fim noi prietene pana cand o sa ai tu copii X_X

    RăspundețiȘtergere
  24. Pt. că n-o să mă primeşti..

    RăspundețiȘtergere
  25. Păi văd că nu mai vrei să fim prietene.

    RăspundețiȘtergere
  26. BAAAAAA DAAAAAA
    baaaa daaaaa
    ba daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    de ce sa nu mai vreau asta, o sa fim prietene mereu [sper :-<] vreau asta dar nu ai de unde sa stii ce ne rezerva viitorul... :-??

    RăspundețiȘtergere
  27. Da...ar fi o prostie să zicem că rămânem prietene pt. toată viaţa şi mâine să ne certăm definitiv..:))

    RăspundețiȘtergere
  28. pai vezi..
    deci maine ne certam definitiv :-ss???

    RăspundețiȘtergere
  29. Asta e tot ce ai înţeles din ce-am zis ?

    RăspundețiȘtergere
  30. am inteles ce ai vrut sa spui ;)) [prietenia noastra se poate schimba in orice clipa, pot sa fiu decazuta de pe post oricand :-??], oricum nu stiu cat de mult mai putem sa ne certam

    RăspundețiȘtergere
  31. nu chiar:))dar las-o şi-aşa.

    RăspundețiȘtergere
  32. ba spune...
    te rog :o3
    te roooggggg!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  33. Păi..niciodată să nu crezi că va dura ceva o viaţă întreagă.

    RăspundețiȘtergere
  34. eu credeam asta.../:)
    eu am spus ca nu se stie niciodata daca vom mai fii pritene ...
    nnu credeam niciodata chestia asta, ptr ca stiu la ce ma pot astepta. 8-|
    ma rog nu mai conteaza

    RăspundețiȘtergere
  35. O pisică în casă e frumoasă dar să vezi cum e să te trezescă noaptea să-i schimbi nisipul din cutie că şi-a facut pipi sau caca pentru că nu le place să fie murdare.Acum că e pui cum o vei creşte şi învăţa apoi aşa o vei avea pentru vreo 15 ani o medie de viaţă a lor.

    RăspundețiȘtergere
  36. Aw :o3.
    Ce dragut . ;o3
    Eu una zic ca e super bine sa fii pisica 8-> !

    -parerea mea :))
    -sa ii faci o poza sa ne`o aduci aci' pe blog. ;x
    -te rugam frumoss.;o3

    RăspundețiȘtergere
  37. @I heart me,Mersiii:*


    @Naso Ubik,am observat aseară cum e :|. Să dea Domnu' s-o suport 15 MĂCAR 15 zile :)).


    @Elizabeth.♥,mersii ..Să sperăm că ai dreptate.
    O să-i fac şi poză când o să stea ^_^.

    RăspundețiȘtergere
  38. Uite eu am un motan Amador are 8 ani şi a fost călător cu mine.Vara la sat şi iarna la bloc.Am călătorit cu el în colivie.

    RăspundețiȘtergere
  39. @Naso Ubik,să-ţi trăiască ^_^ .

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top