marți, 31 mai 2011

Stând în ploaie ca un copil...

Postat marți, 31 mai 2011  la ora 23:52:00  

        Hy. Încep cu o concluzie ; Deci: Vremea asta începe să mă enerveze. Pare imposibil, dar e mai sucită decât mine. Până să plec la şcoală era ok afară (cu toate că tuna puţin şi erau câţiva nori pe cer) şi nu mă aşteptam să se schimbe în vreun fel vremea. Era chiar ok pentru că nu mai era soarele ăla obositor care să-mi bată în ochi şi nici nu mi se mai lipeau hainele de piele din cauza căldurii. În 141, fix cu 15 secunde înainte să cobor, a început minunata şi puţin (pentru unii) aşteptata ploaie. Frate, de mult nu m-a mai prins o ploaie ca asta. Erau nişte stropi mari care făceau să nu se mai cunoască absolut nimic prin geamul maşinii. Pe feţele oamenilor se citea şocul, grija, tristeţea ... numa' eu râdeam. Râdeam de ei... pentru că se panichează din nişte nimicuri. Pentru că nu pot să privească partea bună a lucrurilor. În cazul ăsta, a ploii. În loc să te gândeşti că o să te ude până la chiloţi şi că vei fi răpus de cea mai dură răceală sau că ţi se scurge rimelu' şi-o să arăţi ca o emo tristă, ai putea să te plimbi prin ploaie ascultând muzică, să te bucuri de acest "duş" călduţ ca un copil care iese prima dată în ploaie, să sari în băltoace, să prinzi picăturile cu mâna...
        Şi în fine, după ce că am ajuns la şcoală mirosind a câine ud, am aflat că am luat 6 (şase) la teza de la latină. O, da!  6  e chiar mult, având în vedere că au fost doar două note de 10 şi între 10 şi 6 nimic.
        A venit profa' la noi în clasă tunând şi fulgerând. Era plină de nervi (deja făcuse două riduri) pentru că "30 de teze (din 32) au fost identice". Cea mai clasă copiatoare suntem.
        Peste 8 minute e ziua copilului şi vă urez tuturor o zi cât mai frumoasă. La mulţi ani! La mulţi ani si Copilului Şef (mie). Noapte bună !

Despre Annitu

Write admin description here..

6 comentarii:

  1. Chiar ca Copilul Sef. ;))
    Las` ca-i bine sa fii asa. :*
    Noapte buna si somn usor !

    RăspundețiȘtergere
  2. Ştiu :D. Noapte bună! Şi la mulţi ani !>:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. oh da o placere sa stai si sa te plimbi prin ploaie.
    La multi ani copile.

    Hug&Kiss,ylly

    RăspundețiȘtergere
  4. La mulţi ani şi ţie,soro .:*

    RăspundețiȘtergere
  5. intotdeauna mi-am dorit sa stau intr-o ploaie de vara...... nu am apucat sa fac asta pana acum, desi nu e ceva greu =))
    Oricum, esti foarte amuzanta, asta cred ca e unul dintre motivele pentru care vin pe aici :D
    La multi ani si tie de ziua copilului! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. mrclaudyu, sper să apuci să faci asta vreodată >:D<
    Mulţumesc . Mulţumesc şi pt. că treci pe aici.La mulţi ani şi ţie >:D<.

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top