miercuri, 18 mai 2011

Regrete

Postat miercuri, 18 mai 2011  la ora 22:15:00  

        Salut !
        Am avut o zi nasoală, deşi d-abia am dormit aseară de nerebdare şi emoţii ; Dimineaţă am fost în şcoala în care-am învăţat în clasele I-VIII pentru că-i ziua fostei diriginte şi... a fost neplăcut în mare parte. În toţi anii de generală mi-am urât colegii, şcoala, clasa, profesorii, fără să-şi fi dat seama cineva de asta, dar mă gândeam că acum, după ce-am intrat la liceu, o să-mi pară rau c-am trecut ca o gâscă unsă pe aripi prin ea şi că o să îmi fie dor de perioada aia... Dar nu. Azi am simţit mai multă ură, cât n-am simţit în ăia 8 ani.
        Ură pentru tot ...şi mai ales, pentru mine; Pentru că n-am fost în stare să-mi fac suportabil traiu' în clasa aia, pentru că am fost introvertită şi nu m-am înţeles cu nimeni ...Pentru că azi, am observat că foştii mei colegi s-au schimbat foarte mult, aproape că nu-i mai recunosc şi eu parcă tot aşa am rămas .............

        În fine, la liceu n-am stat decât trei ore că mi-a fost cam rău şi-am plecat acasă.
        Noapte bună ... !

Despre Annitu

Write admin description here..

2 comentarii:

  1. Ce pozaaa ai pusss :o3 poza de la mine...:*
    Chiar ca ce zii nasoala ptr tine da si tu capoasa ca nu te-ai bagat in seama cu fostii tai colegi, ma rog nu mai are rost acum...
    Offf...regret tot ce ti s-a intamplat azi, si tot ce am facut eu azi, si te ier
    t de ce ai uitat sa faci tu azi :-w si o sa fiu mereu langa (sper) ca sa te sprijin si in bune si in rele...cu conditia ( nu se spune aici, da tre sa o stii tu) :*:*
    Hug&Kiss, ylly.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da.Poza de la tine. Ţi-am zis că mi-a plăcut.
    Mda..nu comtentez despre asta. N-aveam timp să mă mai bag în seamă pentru că stăteam numa'aşa : :O .
    Stai,măi, liniştită...Mersi...
    >:D<

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top