marți, 3 mai 2011

Şcoală, şcoală ...şcoală...

Postat marți, 3 mai 2011  la ora 22:33:00  

         Hy ! Gata şi ziua de azi.
         Am trecut şi de testul de la istorie.  Cu ocazia asta mulţumesc celor care s-au rugat pentru mine şi care n-au putut să doarmă toată noaptea de grija mea. Se pare că şi azi am avut o zi bună ; La test am scris acolo câte ceva (sper că ceva bun) şi am şi reuşit să şi copiez de la Alexandra,colega mea de bancă... La ce profa' dură am, cine-ar fi crezut că se poate copia la istorie...? Măcar nu iau 2 ,iau 5.
          În afară că sunt stresată şi că tre' să pun burta pe care, periada tezelor /examenelor e cea mai frumoasă. Parcă suntem scutiţi de restul orelor . De exemplu, azi, la prima oră, adică T.I.C., profa' ne-a lăsat să repetăm pentru teza / testu' la istorie. La română , diriga' nici măcar 2 minute nu ne-a lăsat să repetăm şi noi puţin , deşi am avut chiar două ore cu ea şi după aveam fix istorie.
         După istorie, am avut latină, la care am transcris  o pagină din carte în timp ce profa' le pregătea pe câteva colege pentru un concurs .
         Şi acum... marea bucurie şi surpriză (ok,ok ,nu-i surpriză), n-am făcut ultima oră ,adică matematică şi-am ieşit la 18:00 (în loc de 19:00). Cred că n-am mai făcut mate de 3 săptămâni ...
         Până vineri (când am la engleză) nu mai am teză/test la nimic. 
         D-abia aştept să treacă şi  şcoala asta  tezele astea ca să pot să scriu şi eu şi despre altceva în afară de şcoală.
         Revin şi mâine. Noapte bună ! :-h

Despre Annitu

Write admin description here..

3 comentarii:

  1. Ce-i cu tine de scrii asa devreme? :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Bravoo!!!!! ;) >:d<
    Off...te urasc!!! Tu nu faci de 3 saptmani mate si eu fac tot timpul si dau si test X(
    Eh..oricum ..
    Da..Razvan are dreptate.Chiar,cum s-a intamplat de scri asa devreme?
    Se pare ca totusi perioada asta a tezelor tie iti prieste:))
    Succes maine la scoala
    Te pup noapte buna ;) :*:*:*:*>:d<

    RăspundețiȘtergere
  3. @Răzvan, cred că vreoiam să scap de-o grijă sau...aveam chef să scriu...sau...n-aveam ce face..@-)

    @Bybyutza.Spirlly ,mersi !
    Condoleanţe:)))))
    Baftă şi ţie !
    Noapte bună.

    (scuze de întârziere) ^_^

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top