sâmbătă, 21 mai 2011

Sfârşitul Lumii

Postat sâmbătă, 21 mai 2011  la ora 23:43:00  

        Wow ! Se pare că nu degeaba aveam eu impresia că n-am mai scris de mult pe-aici. Mă gândeam că n-am mai scris de max. o zi, dar aveam şi-o vagă (şi corectă) impresie că au trecut şapte sute şaptezeci şi şapte ani. Sfârşitu' Lumii mi-a ocupat cam mult timp, ce-i drept.
        Despre săptămâna asta n-am multe lucruri de zis. Pentru prima dată în viaţa mea, vremea mi-a făcut şi mie pe plac; Ziua mă duceam şi rezistam la şcoală pe căldură, urmând ca seara să mă întorc pe ploaie. Ce poate fi mai frumos decât mersul prin ploaie ascultând muzică?...
        Ieri am doborât un nou (sau vechi, nici nu ştiu cum să-i zic) record personal: am avut pe blogu' Annitu.ro 4.444 vizitatori. Secretu'? Rămâne secret.
        Azi am stat acasă că deh... să nu pierd  mult aşteptatul sfârşit al Lumii . Şi-acum să fim serioşi; Cine ar crede în scrofăria aia de prezicere ? Mai ales că moşu' ăla retardat care-a "programat" sfârşitu' Lumii pe 21 mai '11, are doar 89 de ani şi suferă de prostată paranoia. Şi,... mult mai important, a mai panicat lumea şi prin 1994, când, în timp ce făcea pipi în pat, a visat el că o să fie cutremur a doua zi şi-a fost un mare cur !
        În fine, rămâne de văzut. Poate, poate ceva s-o întâmpla şi noi îl criticăm degeaba pe bietul om. Mai are 17 minute la dispoziţieaducă sfârşitu' Lumii, altfel ...poa' s-o sugă !
        Noapte bună şi un sfârşit cât mai neplăcut tuturor !
        *Update: E 00:40 şi-s încă vie...sau poate-s în Iad şi nu e nicio diferenţă cu ce-am trăit până acum. Oficial : Moşu' poa' s-o sugă!

Despre Annitu

Write admin description here..

12 comentarii:

  1. baaa.....sfarsitu lumii e la 4 dimineata :)):)):)):)):)):)):))
    asa spune gura satului [-(

    eh...daca e sfarsitul lumii asta e ...mare chestie, uni o sa se bucure de asta 8->...yey.
    pe bune acum, daca o sa fie ce...murim toti, nimeni nu mai duce dorul nimanui 8-|.
    ma rog

    sfarsit neplacut :P:P:P:P:P:P

    Hug&Kiss,ylly

    RăspundețiȘtergere
  2. Dacă e la 4 dimineaţa, înseamnă că nu-i pe 21,ci pe 22.
    Şi eu m-aş bucura, sincer.:))

    ...Să ştii că ştiu că ştii că ştiu ce-nseamnă alea două,patru,...şase limbi :-w

    RăspundețiȘtergere
  3. femeie...la 23...a fost in America... si la 4 dimineata o sa fie la noi :))

    ce limbi @-) ?????????????

    RăspundețiȘtergere
  4. A fost ?o.O

    Alea pe care le-ai pus,bre. >:p
    ":P:P:P:P:P:P" --->> "Sunt supărată pe tine, îţi las acest comentariu că poate,poate te-oi prinde şi tu de asta şi o să mă întrebi până mâine dimineaţă de 200 de ori ce am ."
    Asta vroiai să zici :).

    RăspundețiȘtergere
  5. doamne fereste :)):)):))
    hai hai sa nu cumva sa imi indraznesti sa imi strici si tu ziua asta ca mi-a ajuns la cat am plans azi ... nu incepe si tu.
    si.. ":p:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P" nu insemna nimic, de unde cacat scoti ca sunt suparata pe tine?!?!???!??!?!
    daca iti place tie sa fiu...sunt :-??

    RăspundețiȘtergere
  6. Hmmm...La mine (de fapt,cam la toţi) asta înseamnă. Scuze dacă am "dat puţin pe lângă" cu semnificaţia limbilor.
    Hmm..si-acum :| De ce mama curului ai plâns ?!?!
    Mă 'fac că n-am văzut ce-ai zis în ultimul rând. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. la mine nu inseamana nimic ":P" e un emo pe care il folosesc cand am chef sa il pun...:-?? ptr mine toate sunt semne mai putin ":)" "8-|" ";))"...deocamdata :-? :))
    da ce mama curului am plans, nu conteaza.

    pai daca te mananca...8-|
    [ ^^^ nu am vrut sa spun^^^]

    RăspundețiȘtergere
  8. Hmmm..Tu eşti mai specială. În fine..Ştiu că dacă te sâcâi aici cu întrebările "ce-ai ?" şi "de ce ai bocit ca o varză din butoiu' cu melancolie,degeaba...că tot nu zici. So...treci pe mess !

    RăspundețiȘtergere
  9. nesimtita mai esti fratee!!!!
    aia din AMERICA sunt DEAD (morti)
    noi e la 4 dimineata murim, sa ne liuam adio de pe acum :)):)):))

    RăspundețiȘtergere
  10. Frate deja poate sa o suga.A zis la 4 dimineata 21 mai.Poi ala a trecut.Acum suntem in 23 mai deci...succes tataie.
    89 de ani? Mamaaa cum morti masi a rezistat atatia ani,cu toate porcariile pe care le prezice?
    Neah...m-am prins de ce a murit,trebuia sa ne mai inebuneasca si pe noi oleaca.
    Anyway mosu e un handicapat(la propriu)
    Deci...pe bune in loc de magazine ar trebuii sa se faca cate un spital 9.Toata lumea are nevoie de asa ceva.
    Si inchei aici,te pup noapte buna :*:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  11. LOL doamne am spus 23 vroiam sa spun 22:))=))

    RăspundețiȘtergere
  12. =))A rezistat. Că moşu doarme pe saltele de bani; Cică a câştigat 10 sau 100 de milioane $ .
    Mmm..sau în fiecare casă,omu să aibă o cameră şi pe uşa ei să scrie '9'.
    Noapte bună.
    Nu-i panică. Mai greşeşte omu' .:*

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top