luni, 9 mai 2011

Te iubesc pentru că...

Postat luni, 9 mai 2011  la ora 22:26:00  

 1.pentru că eşti al meu
 2.pentru că mi-ai face gogoşi la 2 noaptea
 3.pentru că îţi place că sunt cu 30 cm mai mică decât tine
 4.pentru că te-ai lupta cu soarele ca nimeni să nu strălucească mai mult ca mine
 5.pentru că gândim la fel
 6.pentru că eşti cel mai bun prieten al meu
 7.pentru că eşti singura persoana care ascultă tot ce zic fără să se plictisească
 8.pentru că tu îmi dai cele mai bune sfaturi
 9.pentru că faci greşeli gramaticale şi eu trebuie să te corectez
 10. pentru că tu mi-ai pune lumea la picioare că să văd cât e de mică în comparaţie cu iubirea noastră
 11.pentru că m-ai iertat după ce te-am rănit foarte tare.
 12.pentru că ascultăm acelaşi gen de muzică
 13.pentru că eşti gelos pe băieţii din jurul meu şi vrei să-i castrezi pe toţi cei care se dau la mine
 14.pentru că eşti melcul meu, iar eu sunt broasca ta
 15.pentru că, deşi nu arăt prea bine, în ochii tăi sunt cea mai frumoasă
 16.pentru că vrei să avem copii împreună şi pentru că ştiu că vei fi cel mai bun tată
 17.pentru că eşti singurul om căruia chiar îi păsa de mine
 18.pentru că m-ai strânge tare tare în braţe ca să îţi simţ inima cum bate...pentru mine
 19.pentru că mă tratezi ca pe un copil
 20.pentru că lângă tine mă simt şi sunt în siguranţă
 21.pentru că, deşi sunt 474 km între noi, suntem foarte apropiaţi
 22.pentru că preferi să vorbeşti foarte mult cu mine în loc să faci altceva
 23.pentru că nu rămânem niciodată fără subiecte de discuţie
 24.pentru că uneori spunem acelaşi lucru amândoi odată
 25.pentru că ai ochii mari
 26.pentru că mă ajuţi de fiecare dată când te rog ceva
 27.pentru că ai cel mai pur suflet
 28.pentru că eşti amuzant şi mă faci să râd
 29.pentru că m-ai învăţat şi încă mă înveţi chestii (deşi tot nu cred în dinozauri)
 30.pentru că nu râzi (nu cu răutate) de mine atunci când greşesc şi încerci să mă corectezi
 31.pentru că mă doreşti
 32.pentru că faci tot ce îţi stă în putere să ne reîntâlnim
 33.pentru că ai fost primul care mi-a spus "la mulţi ani" de ziua mea, deşi eram despărţiţi
 34.pentru că de când te-am cunoscut am ştiut că tu eşti altfel
 35.pentru că trecem împreună peste fiecare obstacol al vieţii
 36.pentru că mă cunoşti exact aşa cum sunt
 37.pentru că ai degete sexy
 38.pentru că m-ai făcut să te iubesc cum n-am mai iubit pe nimeni până acum
 39.pentru că cu tine am avut cea mai lungă relaţie
 40.pentru că nu-ţi păsa ce cred alţii despre relaţia noastră
 41.pentru că lângă tine sunt fericită cu adevărat
 42.pentru că mă alinţi
 43.pentru că mă visezi
 44.pentru că eşti mândru de mine
 45.pentru că de faţă cu mine renunţi la "carapacea" ta şi îmi arăţi cum eşti cu adevărat 
 46.pentru că mă consideri amuzantă
 47.pentru că îţi plac ochii mei
 48.pentru că datorită ţie, lumea e mai bună
 49.pentru că, deşi nu suntem unul lângă altul, uneori vedem filme împreună
 50.pentru că avem piesa noastră
51.pentru că îmi citeşti blog-urile şi îţi plac
 52.pentru că ai încredere în mine
 53.pentru că şi tu mă iubeşti
 54.pentru că suntem suflete-pereche
 55.pentru că vrei să avem un viitor împreună
 56.pentru că eşti mereu aici, pentru mine
 57.pentru că vrei să mă ajuţi să nu mă mai urăsc
 58.pentru că eşti matur şi responsabil
 59.pentru că mi-ai oferit a două şansă
 60.pentru ca mă susţii în tot ce fac
 61.pentru că îţi păsa sentimentele mele
 62.pentru că suntem egali 
 63.pentru că te-am cunoscut  într-un moment din viaţa mea în care credeam că nu voi mai iubi pe nimeni
 64.pentru că iei în considerare şi părerea mea 
 65. pentru că mă ajuţi să câştig la Pool
 66.pentru că eşti sincer
 67.pentru că eşti calm
 68.pentru că ai răbdare cu mine
 69.pentru că ai întotdeauna ceva de zis
 70.pentru că îţi e dor de mine
 71.pentru că te înţelegi bine cu mama mea
 72.pentru că îmi iei apărarea
 73.pentru că timpul trece foarte repede atunci când vorbesc cu tine
 74.pentru că îmi zici "norocel" atunci când strănut
 75.pentru că ai mai multe calităţi decât defecte (28372437829383547834 calităţi şi max. 2 defecte)
 76.pentru că de când te cunosc, m-am schimbat în bine
 77.pentru că nu mă obligi să mă schimb
 78.pentru că mă influenţezi în bine
 79.pentru că mă faci să sper
 80.pentru că în prezenţa ta sunt o persoană mai bună
 81.pentru că m-ai ales pe mine, dintre atâtea fete
 82.pentru ca pe mine mă iubeşti cel mai mult
 83.pentru că mă faci să fiu optimistă
 84.pentru că tu poţi face să răsară soarele după ce plouă
 85.pentru că luăm decizii în legătură relaţia noastră, ca să ne fie mai bine
 86.pentru că ai buze geniale
 87.pentru că ce e al tău, e şi al meu
 89.pentru că ai pielea caldă mereu 
 90.pentru că sunt dependentă de tine
 91.pentru că înainte să adormi, te gândeşti la mine
 92.pentru că niciodată nu ai încercat să profiţi de naivitatea mea
 93.pentru că mă ajuţi să găsesc o soluţie la fiecare problemă
 94.pentru că mă ajuţi să calculez
 95.pentru că îmi traduci cuvintele necunoscute din limba engleză 
 96.pentru că apreciezi tot ce fac pentru tine
 97.pentru că îmi vorbeşti frumos
 98.pentru că eşti inteligent
 99.pentru că îmi explici ceva de câte ori este nevoie, până înţeleg
 100.pentru că îmi faci ziua mai bună
 101.pentru că mă tachinezi
 102.pentru că vezi copilul din mine 
 103.pentru că îmi spui să am grijă de mine
 104.pentru că eşti curajos
 105.pentru că ştii să ierţi
 106.pentru că îmi place numele tău
 107.pentru că eşti prezent în rugăciunile mele 
 108.pentru că alături de tine am avut parte de un nou început
 109.pentru că îmi arăţi că mă iubeşti
 110.pentru ca eşti cel mai bun lucru ce mi s-a întâmplat
 111.pentru că nu m-ai făcut niciodată să plâng
 112.pentru că în fiecare dimineaţă mă trezesc cu gândul la tine
 113.pentru că fără tine nu aş avea nimic
 114.pentru că o zi în care nu vorbesc cu tine, e o zi tristă din viaţa mea
 115.pentru că mi-ai schimbat viaţa
 116.pentru că visăm împreună
 117.pentru că eşti special
 118.pentru că eşti răbdător
 119.pentru că vei fi mereu flavy meu
 120.pentru că ţii minte aproape toate momentele din relaţia noastră 
 121.pentru că răsăritul devine imediat apus atunci când vorbim 
 122.pentru că nici ţie nu-ţi e bine atunci când eu mă simt rău
 123.pentru că nu mă plictisesc niciodată cu tine
 124.pentru că visul meu se conturează atâta timp cât sunt cu tine
 125.pentru că eşti mereu aici să îmi spui o vorbă bună
 126.pentru că, deşi scriu ca un copil de clasa a IV-a, ţie ţi se pare că scriu “aranjat, ca un om cu mintea la cap”.
 127.pentru că meriţi
128. pentru că o ai imaginaţie bogată
129.pentru că te implici mult în această relaţie
130.pentru că poţi să iubeşti necondiţionat
131.pentru că eşti încăpăţânat
132.pentru că nu te dai bătut cu una, cu două
133.pentru că scrii frumos
134.pentru că îmi faci cele mai frumoase imagini atunci când mai adăugăm o lună la relaţia noastră
135.pentru că eşti atent la ce vreau
136.pentru că m-ai ajutat să strâng motive
137.pentru că dacă poţi să-mi oferi ce îmi doresc, o faci (mai puţin Ferrari-ul ăla)
138.pentru că eşti ca  o maimuţică cu păr mult
139.pentru că asta vreau eu, să te iubesc
140.pentru că avem folder al nostru, în care strângem tot ce ţine de relaţia noastră
141.pentru că lângă tine nu tre’ să mă prefac că sunt altcumva
142.pentru că nimeni nu e mai frumos decât tine
143.pentru că ai  o personalitate puternică
144.pentru că-mi place vocea ta
145.pentru că ştii ce simt şi ce gândesc
146.pentru că ştii de fiecare dată când e ziua mea
147.pentru că mă ajuţi
148. pentru că mi-ai pus ID-urile în grupul “my love” pe mess’
149.pentru că nu ai permite nimănui să-mi facă rău
150.pentru că tu nu poţi fi ca toţi băieţii, pentru că asta ar înseamna să fii mai jos 151.pentru că atunci cand te-am ţinut în braţe, am simţit că am toată Lumea
152.pentru că atunci când toţi din  jurul meu mint, TU ai curajul să spui adevărul
153.pentru că-mi place zâmbetul tău
154.pentru că n-am să uit niciodată de clipele pentrecute împreună
155.pentru că nu avem secrete
156.pentru că viaţa noastră e ca un război, iar orice război e mai uşor în 2+
Nu am nevoie de 156 de motive să te iubesc, doar … o fac.""
        Dacă îţi place ce scriu, poţi da like la pagina blogului:

Despre Annitu

Write admin description here..

0 războinici au comentat:

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top