miercuri, 18 mai 2011

Ultima teză

Postat miercuri, 18 mai 2011  la ora 00:04:00  


        Bună ! Ok..Numa' bună nu e, dar asta contează mai puţin şi  trecem peste.
        Am terminat şi cu tezele. Azi am dat-o pe ultima, la română şi se pare că rugăciunea mea a avut efect; Allah a fost cu mine în bancă şi mi-a dat inspiraţie. Numa' când vreau să scriu o poveste scârboasă siropoasă de dragoste n-am inspiraţie... Dar într-un fel e bine . La ultimu' subiect trebuia să scriu tocmai despre...război (nu în...1). Tocmai aici am cam dat-o în bară, dar n-a fost capăt de lume, că m-am inspirat olecuţă de la Alexandra.
        Ca de obicei, am ieşit mai devreme cu o oră, dar am şi intrat c-o oră mai târziu, deci, practic, am avut doar 4 ore azi, dintre care 2 au fost "ocupate" cu teza sper(m)anţei.
        În fine, gata cu tezele, şcoala şi prostii de genu'.
        Neoficial : a început vacanţa !

Despre Annitu

Write admin description here..

2 comentarii:

  1. eeeee.....vezi daca iti faci rugaciunea.
    bine ca tu ai scapat...

    sa vedem rezultatlu'

    RăspundețiȘtergere
  2. Ahhhhh...azi a fost miercuri ...Nu ? ...Cred că am uitat ceva. SCUZE !!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top