vineri, 13 mai 2011

Vineri 13

Postat vineri, 13 mai 2011  la ora 23:27:00  

        Hey ! Zilele astea nu prea am apucat să mai scriu pe blogu' ăsta; Ieri am vrut să scriu, dar cum ştiţi deja (sau dacă nu, aflaţi acum) s-a futut "stricat" platforma Blogger şi n-am putut să postez pe niciun blog (nici pe ăsta, nici pe ăsta şi nici pe ăsta). Asta da tragedie, nu?
        Azi e vineri. Vineri 13 chiar.Nu-mi pasă .Oricum nu sunt superstiţioasă (mint). Deşi se spune că e o zi cu ghinion, mie mi-a mers destul de bine azi.
        Cică anu' ăsta a fost doar o zi ~~vineri  13~~, daaaarr (!!!!) la anu' (da,da..chiar 2012) vor fi trei zile d-astea "norocoase".Adică în ianuarie, aprilie şi iulie .I-auzi.. . De parcă o zi de chin n-ar fi de ajuns.
        În final : o nouă piesă de care m-am îndrăgostit: 

        Gata. Atât pentru seara asta.O vineri 13 plăcută. Sau cât a mai rămas din ea.
        Noapte cu vise treişperoase !

Despre Annitu

Write admin description here..

33 de comentarii:

  1. ce frumoasa e melodiaaa :x:x:x:x:x chiar imi place.
    nu am ce sa spun stiu tot @-) ... da shhtt :-$.
    ce tare zile nasoale, asta inseamna ca tre sa le traiesc pe astea pe care le mai am \:d/ :))
    vise treisperoase si tie >:D<:*:*
    Hug&Kiss,ylly
    >:D<:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Mă bucur că-ţi place piesa. Eu deja o am ca ton de apel:-c.
    :))

    :*

    RăspundețiȘtergere
  3. asa bravo, asa ai facut si cu mai nou ratatu ala de A...cu A cum era ca uite ca am uitat daca nu m-ai mai inebunit :)):))

    RăspundețiȘtergere
  4. aaaaaaaaa...Nu ştiam eu cine e A. Doamneee...Adykt...Las' că cu ăla mi-a trecut:)). Boala "Chriss" o am de ceva ani :)):)):))

    RăspundețiȘtergere
  5. cate boli pe lumea asta..
    multumesc lui Dumnezeu ca s-a terminat cu Adykt :-@ era asa de cunoscut incat abea daca gaseai melodiile =))=))

    RăspundețiȘtergere
  6. Adevărat:))şi nu eşti singura care-mi zice asta ^_^
    Se pare că eu sunt aia nebună...nu?:))?

    RăspundețiȘtergere
  7. nuuuuuuuuuuuuuuuuu
    eu sunt aia nebuna, ciudata, cu capu din "persoana" asta tu esti aia draguta, care invata, normala la cap [-(

    RăspundețiȘtergere
  8. ba nu miroase a nimic.
    esti dusa cu ironia ta m-ai frecat toata ziua...."ironica?" "esti ironica?" "mda...ironica" X_X calmeaza-te!!! nu's irnonica
    si tot eu sunt aia nebuna, si bla bla ce am scris mai sus ....daca nu jumatatea mea se cara din persoana asta :)):))

    RăspundețiȘtergere
  9. :))Nu-s dusă..Îs ÎNCĂ aici :-s.
    Păi dacă toată ziua ironizezi..sau cel puţin asta pare că faci..Fii şi tu mai serioasă...

    RăspundețiȘtergere
  10. nesmitita de mine...
    gata :)) nu stiu ce am e din cauza ca sunt frecata :-l
    nu imi place sa fiu frecata. [-(
    nu in sensu in care se gandeste lumea @-) celalalt sens. (fataita..)
    ma rog..

    RăspundețiȘtergere
  11. Lol ?!?! mega-lol chiar. Frecată ? Să mă gândesc la perversităţi sau nu ?:))

    RăspundețiȘtergere
  12. nu in sensu alaaa am spus ca nu in sensu ala >:P
    sa stii ca tu esti "pricina" frecarii mele X_X

    RăspundețiȘtergere
  13. I-auzi,mă:)) :">mă simt mândră de asta. Dă-mi detalii mai multe:D

    RăspundețiȘtergere
  14. pai...spui una si faci alta...asta inseamna ca ma freci >:P
    "sunt mandra de asta" :-@

    RăspundețiȘtergere
  15. AAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....Asta era...adică sigur...Nici nu mă gândeam la prostii :D

    RăspundețiȘtergere
  16. daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa siguuuuuuuuuurrrr
    deci esti atat de sincera incat nu pot sa nu spun ca esti oo.... gata am spus >:P [si ca sa stii am spus-o pentru mine [-( ]

    RăspundețiȘtergere
  17. rea...
    rea
    rea...
    rea
    rea...
    rea
    rea...
    rea...
    rea
    rea...
    rea...
    rea
    rea...
    rea...
    rea
    rea...
    rea...
    rea
    rea...
    rea...
    rea
    rea...
    rea...
    rea
    rea...

    >:P ce sora sa fii si tu, cica jumatate.

    RăspundețiȘtergere
  18. Hai, frate..Tu chiar te-ai supărat ? De fiecare dată când vorbim tre' să ne certăm de cel puţin două ori...

    RăspundețiȘtergere
  19. nop 4 ori :))
    haide mai ca nu m-am suparat fac si eu conversatie...ce ai vrea sa spun despre cat de prost o sa fac la teza de la romana daca nu o sa invat ??? ce vrei sa iti spun [-(??
    sa spun cat de bine iti sta cu oja cu care te-ai dat...daca a-si stii si ce culoare ar fii belea mare :))

    RăspundețiȘtergere
  20. Mna...aşa faci conversaţie ?Certându-te ? Las' că şi eu am marţi teză la română şi n-am citit nicio carte din 5. Eu citesc alte prostii...despre morţi şi sânge şi amate şi sex şi etc.
    Şi oja e ...ROZ :">dar nu mai spui la nimeni :-$...

    RăspundețiȘtergere
  21. okey..nu spun la nimeni :-s
    eu dau miercuri teza la romana...abea astept partea cu descriere libera 8-> sa vad ce sadicisme o sa imi treaca prin cap atunci despre primavara >:) :X:X
    pandaliile mele...

    RăspundețiȘtergere
  22. Aşa.
    =))))))))))))Doamnee..adevărat...Măcar tu ai de scris d-astea..dar eu am argumentăi,caracterizări,căcaţi,draci,laci :))..

    RăspundețiȘtergere
  23. da si eu am asa...
    da tu nu ai ce este "a merge" in propozitia ea "merege la piata"...nu ai pronume, cazuri, functii X_X si toate aburelile gramaticii
    eu stiu caracterizari, argumentari ...:-??

    RăspundețiȘtergere
  24. Da...din păcate nu am. Partea aia de română îmi place mie..Şi din păcate la liceu nu o mai fac..
    Hai să facem schimb:))

    RăspundețiȘtergere
  25. da...:X
    vino tu la scoala la orele mele de gramatica si eu ma duc cu placere la literatura 8->

    RăspundețiȘtergere
  26. Ma bucur ca nu ti'a mers prost ieri . :*
    Melodia este bestiala. :x

    RăspundețiȘtergere
  27. Da ziua de 13 si pentru mine a fost o zi norocasa si frumoasa melodie bravo

    RăspundețiȘtergere
  28. E Chriss :x cum sa nu`ti placa :"> :))
    p.s :frumoase postari :x >:D<

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top