duminică, 22 mai 2011

Zi specială

Postat duminică, 22 mai 2011  la ora 23:58:00  

        Hy ! Dacă am zis "Hy" înseamnă că sunt vie, deci n-am murit, deci sfârşitu' Lumii n-a venit, deci domnu' nenea care-a prezis acest cur fiert o suge în momentul ăsta.
        Aseară m-am culcat la 4:00 şi, spre uimirea mea, am reuşit să mă trezesc la 10:00, mai fericită odihnită ca niciodată .
        A fost o zi specială; Afară a fost cald şi bine (ok, a şi picurat olecă, dar asta e partea a doua), mieluşeii mici cu aripi de pinguin şi blăniţă pufoasă şi roz au zburdat liberi prin parc, iar  norişorii aveau forme de pisici în călduri iepuraşi zglobii  şi căpşunele aranjate în formă de pisică . Mai pe scurt :  Mi-am tăiat unghiile de la picioare.
        O noapte specială s-aveţi şi voi !

Despre Annitu

Write admin description here..

16 comentarii:

  1. okey...
    buna, cine esti tu si ce ai facut cu sora mea...si cu cea mai rea/buna prietena a mea ?:-s
    CIUDATOOOOOOOO CE AI FACUT CU EA !!! :((:((:((:((

    acum serios ce ai facut cu ea? :-ss

    RăspundețiȘtergere
  2. =))))Ehhh..Tot eu sunt, bre. Cum să-ţi dovedesc asta ?:)) Întreabă-mă ceva ce numa' noi două ştim .

    RăspundețiȘtergere
  3. bine...paii...
    aaaaa......sa vedem...
    VAAIII CE ERA SA SPUN!!!!!!!!!!!
    ce am eu cu sora'mea....ramane intre mine si ea...la fel si cu cea mai rea prietena...[-(
    noi stim mullltteee
    bine
    pai
    ce am facut ultima data cand nu ne-am vazut?:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Ok..Păi, în 15% din timp ne-am plimbat cu rolele ,şi în rest am bârfit lumea care trecea pe stradă şi râdeam de copiii graşi cu colanţi albi şi transparenţi :D Mulţumită ?Eu sunt [-(
    Nu mai are omu' voie să fie îndrăgostit,pardon !!! adică să-şi taie unghiile de la picioare, că gata e sfârşit de Lume !! :))

    RăspundețiȘtergere
  5. da da esti tu X_X
    vreau in parc =))=))=))=))=))=))
    ...cica "ma simt nebuna" :-w ma lasi...pe mine ma ffraieresti cu aia...
    te-am lasat in pace...cu toate ca banuiam ce e >:P
    asa toate aburelilea alea cu pupicuri si inimioare ptrr mine..aia care mai devreme nici nu vroiai sa vorbesti cu ea :-"

    RăspundețiȘtergere
  6. Şi eu vreauuu !!!
    Darr nu e aia. Am vrut să te "derutez şi ştiu că am reuşit ":)) Zău că nu e aia. De cine să fiu îndrăgostită ??De mâna dreaptă,aia da. :))))
    NU e abureală. Dacă ai fi acum în faţa mea,te-aş înroşi şi te-aş smotoci de obrăjori :D.

    RăspundețiȘtergere
  7. da fara role...adica eu car rolele alea ca sa ce sa stau la barfa [-(
    aolo.....saraca de mine :)):)):)):)):))
    ce ai femeieeeee :-ss
    deci ma sperriiii rau de tooottt :-s

    RăspundețiȘtergere
  8. Fără role, boss !B-)
    =))))))))))))))))))))Ţi-am făcut-o ,recunoaşte :X:X:X:X:X:X::X

    RăspundețiȘtergere
  9. da recunosc...te-ai lovit la cap
    si acum nu mai esti trista...

    RăspundețiȘtergere
  10. Eh..Viaţa e frumoasă .Mi-am dat seama că în viaţă nu se merită să suferi după cineva/ceva. E pierdere de timp :P . .:-??

    RăspundețiȘtergere
  11. noo ca tu chiar s-a intamplat ceva cu tine...
    1. te-ai impacat cu....F :">
    2. te-ai impacat cu cineva...
    3. te-a zgariat fibi atat de tare incat ai pierdut prea mult sange
    4. ai pierdut-o pe fibi si acum esti in party de bucurie...
    si nu mai stiu =))=))
    cu siguranta nu e ca ti-ai taiat ghiarele...[-x

    RăspundețiȘtergere
  12. 1. Imposibil :))
    2. Nu chiar.
    3. Nici.
    4. Puţin.

    RăspundețiȘtergere
  13. 1. ba nu e :(( eu inca astept sa aud asta de la tine :o3:o3:o3:o3
    2. mdeah...:-w
    3. mai bine.
    4. deci gata nu o mai vrei =))=))

    RăspundețiȘtergere
  14. 1.Chiar e.Crede-mă.
    4.Îţi zic pe mess' :D

    RăspundețiȘtergere
  15. 1. okey stiu..si te cred...:-<

    :)):)):)) hai ca trece cum ai spus si tu :P
    da sa stii pisi hannah montana e la moda :))

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top