sâmbătă, 11 iunie 2011

Creieri storciţi

Postat sâmbătă, 11 iunie 2011  la ora 01:00:00  

        Hy.  De când cu exploziile astea solare, am probleme cu netu' şi în ultimele două dimineţi n-am avut curent. Pica fix când mă trezeam eu şi vroiam să stau la PC sau să mă uit la desene animate. Ce porcărie! În curând o să-mi explodeze şi creieru'.
        Azi am luat un 10 la muzică. În rest, la şcoală deja nu mai fac nimic, profesorii ne lasă să stăm degeaba, să ne stoarcem creierii de plictiseală în timp ce ei ne închid mediile.
        După cum am zis în postarea trecută, mâine trebuia să mă duc la tata. Zic "trebuia" pentru că, într-un fel, s-a "răzgândit":
        Tata: la 7:30 e ok ?
        Ana: Nu-i cam devreme? Nu pot să mă trezesc.
        Tata: 7:30 seara.
        Ana: Pffff....Azi ? Nu stabilisem că vin mâine ? Nici măcar n-am ieşit de la şcoală, nu mi-am făcut bagaju' ...(etc)
        Tata: Ok. Lasă. Nu mai veni deloc atunci. Pa.
        Am rămas mască. Frate, după ce că mi-am călcat pe inimă să accept să vin la tine după atâta timp în care nu ne-am vorbit, mai faci şi figuri ... În fine; Ok, tată, ok . Dacă ai şi tu creieru' storcit de la prea mult stres, pa !Mă rog, nu mă mai miră nimic la el, deci trecem la altceva;
        Azi am terminat o brăţară nouă. De fapt, au mai fost dăţi în care am făcut brăţări, dar pur şi simplu am uitat să scriu despre asta sau mi-era prea lene să le fac poze şi să le pun aici.Pozele cu brăţara pe care-am terminat-o azi:

        Cred că am zis destule pentru azi . N-am habar de ce am pus titlul ăsta la postare; Asta mi-a venit în minte pentru că s-a repetat cuvântu "creier" de vreo 3 ori mai sus şi probabil mi s-a blocat şi mie  creierul pe cuvântul "creier".
        O seară frumoasă şi o aerisire plăcută a creierilor vă doresc! Noapte bună!

Despre Annitu

Write admin description here..

22 de comentarii:

  1. deloc*
    ma gândeam eu că asta vrei să îmi spui. :))
    Bravo ptr 10 la muzică \:d/
    Da se vede că ești atât de afectată că nu mai mergi :))=))
    frumoasă brățara :x:x:x
    Facem tocană de creier @-)
    Noapte bună!
    Hug&Kiss,ylly

    RăspundețiȘtergere
  2. Ştiu, Ylli . Am probleme cu space-ul :)) . Mi se mai pune când are el chef. (Chiar nu e o scuză).
    Păi, nici nu ştii cât îmi doream să se răzgândească. D-aia nici nu m-am chinuit să-l "calmez".
    Faci tu . Că eu nu ştiu să gătesc :-$.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cum să nu știu :)) erai atât de entuziasmată și doritoare să mergi... :-@
    Facem împreună...vedem noi ce iese și începem prin a servi pe alțiiii HaHa >:) ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Aoloooo ... vrei să fim cauza unui sfârşit al omului prin otrăvire?:))

    RăspundețiȘtergere
  5. da, de ce nu :-?? nu o să se supere nimeni.

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt. Întrebare: de ce mi-ai spus:„să-ți dau o veste bună?„ ai ceva în gând? :)))

    RăspundețiȘtergere
  7. Păi . Aveam . Până când a început ploaia. Ar fi mers o plimbăricică cu rolele pe căldură, nu?:>

    RăspundețiȘtergere
  8. nu... ;;)
    ar fi mers o plimbăricică cu rolele pe răcoare sau mai bine fără role...:-? :)):)):)) sper să fie frumos mâine :(( da nu o să fie :-<

    RăspundețiȘtergere
  9. Dacă e urât, hai cu rolele :D:x cum o fi să mergi cu rolele prin ploaie ?:x prin băltoace, printre cadavre:>.

    RăspundețiȘtergere
  10. Bestiallllllllllllllll, dar nnu prea vreu asta :">:))

    RăspundețiȘtergere
  11. pâi 1. tu nu ai putea să stai mai mult de o oră ...
    2. vreau să merg în Herăstrău care e departe.
    înțelegi tu?

    RăspundețiȘtergere
  12. De ce să nu stau mai mult de o oră ?

    RăspundețiȘtergere
  13. Ahhhhhhhhhhhh !!! Aşa e . :| Mersi că mi-ai adus aminte =)). Mă miram eu :))X_X

    RăspundețiȘtergere
  14. doamne ferește-mă!!
    tu vrei, dar nu poți :P :-<

    RăspundețiȘtergere
  15. Mda, atât de mare era dorinţa, încât elimina neputinţa. Tulai, ce versuri scot în ultima vreme :)).

    RăspundețiȘtergere
  16. ce mai versuri, poetă te faci =))
    altă dată.

    RăspundețiȘtergere
  17. faina bratara. i like it! :X
    Bravo pt 10 la muzica! sigur il meritai :))
    La partea cu netu' si compu, mda, si eu am probleme din astea, si culmea culmilor e ca mi se inchde compu FIX cand ma uit la ceva important. :|
    Cat despre faza cu tata-tu, prefer sa nu mai zic nimic. :| Ieri am intrat in discutii contradictorii pe tema "tata" si se pare ca iar am iesit eu "oaia neagra" ca imi spun "of-ul" si ceea ce nu-mi covine.
    In fine. Viata merge mai departe! :D

    RăspundețiȘtergere
  18. @Sharky, mersi !

    @mrclaudyu, mersi ! Eu astăzi n-am mai avut probleme. Cel puţin, nu încă.
    Mna...măcar mă înţelegi la faza cu tata >:D< Trecem peste!

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top