luni, 13 iunie 2011

Cub de gheaţă

Postat luni, 13 iunie 2011  la ora 00:54:00  

           Nu ştiu ce naiba se întâmplă în ultima vreme, dar clar ceva nu e ok cu mine. În ultima vreme m-am răcit extrem de mult, risc să devin un cub mare de gheaţă ambulant. Până acum ceva timp eram destul de ok, mai exact pâna acum aproximativ 7 luni. Atunci eram ...altfel. Îmi păsa de tot. Acum parcă sunt protejată de un scut mare care nu mă lasă să simt mai nimic, să nu simt dragoste, milă, sau alte sentimente de-astea de rahat. Mă lasă doar... rece, în ciuda vremii caniculare de afară. Nu-mi mai pasă de mine şi/sau de oamenii din jurul meu, de fapt, nu-mi pasă ce se întâmplă în jurul meu. Nu-mi pasă dacă cineva suferă lângă mine sau din cauza mea, nu-mi pasă dacă cineva moare, dacă rănesc pe cineva, dacă fac rău, dacă iau vreo notă proastă la şcoală, dacă îmi pică vreo piatră-n cap etc.Dar ca orice scut care se mai fisurează uneori, am şi eu momente în care revin la normal, normalul de acum 7 luni, în care simt şi eu ce tre’ să simtă un om şi atunci nu e prea ok pentru mine, poate pentru că nu-s obişuită cu starea asta.  Poate că eu am ales să fiu aşa, nici nu ştiu, m-am transformat pe parcurs, în fiecare zi s-a mai adăugat câte un cubuleţ de gheaţă pe mine,până azi, când am ajuns să nu mai văd drumul din faţa mea din cauza gheţii.
             Nici măcar nu mă mai pot îndrăgosti (nu că ar fi o tragedie asta), să nu mai vorbesc despre iubirea aia adevărată.  Recunosc, este o persoană în inima mea de muuuult timp, pe care o iubesc cu adevărat, dar nu se pune, pentru că am început să o iubesc când eram un om „normal”.Mă rog, acum nu vorbesc despre acea persoană şi nu cred că voi face asta prea curând, poate doar atunci când voi explica titlul acestul blog (mmm, miroase a suspans pe aici).
              Să revenim. Ziceam că nu mă mai pot îndrăgosti . De fapt, asta nu cred că e problemă prea mare, pentru că „scutul” ăsta de care vorbeam mai devreme mă protejează de suferinţă şi asta-i bine pentru mine. Pentru restu’, îmi pare rău, dar e criză de sentimente.
            Nu ştiu de ce scriu despre „problema” asta aici. Am mai încercat o dată să vorbesc cu cineva despre asta, dar n-a ieşit prea bine pentru ea că am cam lăsat-o suspendată-n ceaţă. Poate că scriu articolul ăsta pentru că un tip m-a convins (cu greu,ce-i drept) că ar fi mai bine dacă aş scrie despre ceva în adevăratul sens al cuvântului, nu numa’ despre ce fac eu în fiecare zi (adică nimic). Şi după cum îi spuneam şi lui ...de fapt, mai bine nu mai continui,  ţine de postarea în care explic titlul  blogului.
           Gata, cred că deja am creat destul suspans şi trebuie să fac cât mai repede acea postare. Nu ştiu dacă postarea asta are vreo logică, poate e din cauza orei la care scriu, deci trataţi-o ca atare.
           Noapte bună, cu sau fără sentimente.Alegerea e a voastră!

Despre Annitu

Write admin description here..

8 comentarii:

  1. Nu te contrazic cu nimic, chiar esti rece si nepasatoare, plange lumea din cauza ta si tu... "I don't care".
    Mai omorat cu scutu tau...ramai nene in el protejata sa nu mai auzi ce zice gura lumii sa nu mai auzi cand cineva iti marturiseste ceva, nimic, macar asa o sa stii ca nu te mai doare.
    Cu toata ura(racoarea) asta pe care o ai in general pentru toti sunt sigura ca este ascuns acolo undeva si un sentiment de iubire ptr toti carora chiar le pasa de tine si nu se ingrijesc sa primeasca ceva in schimb, poate doar acolo un sentiment de apreciere si de "dragoste" ptr ca la pasa de persoanata.
    Mda.."astept" renumita postare cu titlu pam pam pam cu toate ca cunosc intreaga situatie, astept....
    noapte buna, fara sentimente, ci cu iubire; cicalitoarea ta povara, ylly.

    RăspundețiȘtergere
  2. Măcar eşti sinceră şi-mi dai dreptate. Nu comentez faza cu interiorul :))poate ar trebui să fac şi o postare despre asta, despre cum sunt eu cu adevărat, deşi cred că am una asemănătoare.

    RăspundețiȘtergere
  3. care faza cu interioru cu scutu sau cu sentimentele?
    Tre sa faci multe postari in care sa spui ca tu nu esti aia pe care o prezinti...aia e fata de acum 7 luni.

    RăspundețiȘtergere
  4. asta e faza: "Cu toata ura(racoarea) asta pe care o ai in general pentru toti sunt sigura ca este ascuns acolo undeva si un sentiment de iubire ptr toti carora chiar le pasa de tine si nu se ingrijesc sa primeasca ceva in schimb, poate doar acolo un sentiment de apreciere si de "dragoste" ptr ca la pasa de persoanata."

    RăspundețiȘtergere
  5. de ce nu comentezi... vreau si eu sa vad ce poti sa comentezi.

    RăspundețiȘtergere
  6. Yeah, I do love you. :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc mult pentru tot,chiar imi esti de ajutor.Ghici ce,e un EL,cel care a stricat tot!.

    Multumesc inca odata si succes cu tot.:*.

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top