miercuri, 8 iunie 2011

Dezamăgită

Postat miercuri, 8 iunie 2011  la ora 23:51:00  

        Hy! Dacă ziua de ieri a fost 40% bună şi 60% rea, azi mi-au mers toate prost. Pe la 2 noaptea mi-a picat host-ul şi nu şi-a revenit nici acum; Cică mai durează cel mult o oră. Mda, aşa au zis şi la 14:00 : "peste 2 ore e gata" ...şi gata a fost.
        La şcoală am dat test la fizică şi n-am scris nimic, am dat foaia goală şi nici tema pentru azi n-o făcusem...mă rog. Urăsc fizica ! Corectez: Toată clasa urăşte fizica. 
        A fost (şi o să mai fie încă 9 minute) ziua tatălui meu şi  până la urmă l-am sunat. Nu m-a lăsat inima să fiu indiferentă deşi aşa merita vroiam să fiu şi îi urez şi prin această postare la mulţi ani, deşi ştiu că oricum nu are idee că am un blog personal. Nu se aşteptase să-l sun (wow, aşa de rar vorbim, deci?) şi mi-a propus să merg în weekend la el.Am acceptat şi nu îmi dau seama cum, probabil am lăsat inima să decidă în locul creierului.
        Azi am fost dezamăgită de unele persoane de la care mă aşteptam mai puţin, de persoane pe care le iubesc (şi se presupunea că iubirea e reciprocă), de persoane în care am încredere ;Când am ajuns acasă, mama s-a enervat din nu ştiu ce rahat, acum nu vorbeşte cu mine si la un moment dat a zis : "nu zic că nu te mai vreau, dar în vacanţă stai la taică-tu", pentru că îi era greu sau e prea laşă să zică adevărul pe faţă, adică că niciodată nu m-a dorit şi mai ales, iubit.  Nu zic mai multe despre asta că n-are rost.
        În fine, sper să îşi rezolve aia de la host cât mai repede problemele, să pot posta pe Annitu.ro.  Măcar o mică bucurie să am şi eu pe ziua de azi. 
        Noapte bună!

Despre Annitu

Write admin description here..

3 comentarii:

  1. Vaai, ce zi ai avut. :|
    Cine te-a putut dezamagi, cine a indraznit?!
    Off sper ca totul sa se termine cu un happy end in toate mai ales in "mutarea ta pe parcursul verii" :-s
    hug and kiss,ylly

    RăspundețiȘtergere
  2. Partea cu "nu zic că nu te mai vreau, dar în vacanţă stai la taică-tu" m-a facut sa raman pe loc pentru un moment. :| Poate ca e ciudat chiar si pentru mine, avand in vedere ca eu de obicei nu prea ma emotionez sau sa stau sa gandesc la lucrurile astea.
    Oricum iti doresc o vacanta faina, si cine stie, poate o sa te distezi mai tare cu taica-tu, decat te-ai fi distrat stand cu mama-ta. :)
    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  3. @Ylly, păi,după cum ţi-am zis şi în mesaj, mama şi nişte prieteni. Mna..oricum .... O să vezi în postarea de diseară că ziua de azi a fost mult mai nasoală ca cea de ieri.

    @MrClaudyu, se mai întâmplă şi d-astea în viaţă :),nu tre' să te mire nimic.
    O vacanţă frumoasă să ai şi tu. Nu comentez ultima parte:)).
    >:D<

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top