duminică, 5 iunie 2011

Domeniu

Postat duminică, 5 iunie 2011  la ora 23:58:00  

        Bună. Am revenit după 5 zile. În astea 5 zile am lucrat împreună cu Boby  la noul (şi primul) meu site : www.annitu.ro . După cum am am mai zis, aşteptam de mult timp să-mi iau domeniu, mai exact de 9 luni şi 22 de zile. 
        Am avut 5 zile cam nasoale, în care am muncit, (nu foarte mult, dar am muncit mai mult ca de obicei) şi mi-am făcut o grămadă de nervi  când nu ieşea ceva. A meritat (zic eu).
După cum se şi vede, m-am mutat pe WordPress. E mult mai bine acolo, deşi mă obişnuiesc foarte cam greu. Contu' de pe Blogger o să îl las doar pentru blogul ăsta, pe care o să încerc să scriu mai des şi  StolenIMG.
        Atât pentru azi. Noapte bună!

Despre Annitu

Write admin description here..

2 comentarii:

  1. se vede ca ai asteptat mult, 9 luni si 22 de zile, in timpu ala se naste si un copil ;))
    A meritat(zic si eu :o3)
    Chiar e o alegere geniala WordPress'ul, o sa te obisnuiesti, ai sa vezi.

    hug&kiss,ylly
    >:D<:*

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Ai găsit şi tu o comparaţie pentru alea 9 luni... X_X perfectă:-bd.

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top