vineri, 17 iunie 2011

E oficial: A venit vacanţa

Postat vineri, 17 iunie 2011  la ora 23:18:00  

        Hy.  Este oficial : A venit vacanţa. A venit momentul în care putem arunca pe geam uniformele, cărţile, profesorii (măcar la figurat), grijile etc. Acum suntem cu adevărat liberi !
        Azi a fost puţin aşteptata premiere de sfârşit de an şi dimineaţă aş fi dat aproape orice doar ca să mai dorm 5 ore minute. La un moment dat chiar vroiam să nu mă mai duc deloc, până la urmă, ce aş fi avut de pierdut ? Cam nimic. În fine, cum sunt un om sucit, m-am răzgândit destul de repede şi am plecat spre şcoală. Am întârziat puţin, dar n-a fost niciun bai, nici nu începuse premierea. Ştia diriga’ de ce ne-a pus să venim cu 15 minute înainte să înceapă ...
        Când am ajuns la şcoală, am constatat că ajunseseră doar vreo 6 colege (şi eu care eram speriată că am întârziat) ... După câteva minute am coborât în curtea liceului şi m-am prefăcut că ascultam ce zicea directorul/ directoarea, urmând ca peste puţin timp să mă apuce boceala pe acolo:
        Alexandra: De ce plângi, Ana ? Că l-ai  văzut pe Alex?
        Eu: Ăăăă...Da. Sigur. De asta.
        Alexandra: Mai ţii la el ?
        Eu: Nu. Nici gând !
        Alexandra: Păi şi atunci de ce plângi ?
        Eu: Pentru că ...ăă...ţin la el. 
        Nu ştiu cât a mers minciuna, dar măcar să nu se simtă prost că plâng că se mută ea din liceu. Mno... A trecut.
        Eram atât de invidioasă pe cei care au terminat clasa a XII-a, de-abia aştept să  termin şi eu liceul,să fiu liberă ca o pasăre independentă, pe propriile aripi...Eh, cel puţin deocamdată, astea sunt vise.
        După prostia aia de premiere am intrat în clasă, unde am stat cu diriga’ vreo 30 de minute, după care eu am plecat când am prins momentul potrivit (bleah, asta îmi aduce aminte de ratatul ăla de Guess Căcat Who), adică când nu era diriga’ în clasă pentru  mă apucase melancolia pe acolo. A trecut şi asta.  Şi când să ies din liceu, de cine dau eu ? De diriga’..  
        Diriga’: Dragă Ana, să înţeleg că te retragi ?
        Eu: Da, doamna dirigintă, că am primit un telefon important şi trebuie să ajung undeva.
        În mare, am avut o zi tristă, fiecare zi care presupune sfârşitul a ceva e tristă pentru mine. Habar n-am de ce... Se presupune că eram de gheaţă... Cred că azi a fost una din acele zile în care fiecare persoană din jurul meu şi-a propus să mă spargă. Nu au reuşit prea mulţi, dar ceva din interiorul meu s-a cam fisurat. Las’ . O să tracă şi asta. Lipiciul face minuni uneori.
        Tot  ce contează e că a venit vacanţa, nu trebuie să mă mai trezesc devreme, adică la 12:00, nu tre’ să mă mai îmbrac în uniformă, nu tre’ să mai stau cu burta pe carte (n-am făcut tot anul , de ce aş face-o tocmai acum? ), nu tre’ să mă culc (fără gânduri perverse aici) mai devreme de 3 etc. Măcar am scăpat de profa’ de franceză. Lol. Cred că am fobie de profa’ de franceză deja. Mă rog, e vacanţă, nu trebuie să mă mai gândesc la ea sau la alte chestii care-mi afectează creieru’ deja congelat.
        În final vă recomand să ascultaţi această piesă de care deja m-am îndrăgostit şi pe care am auzit-o azi în curtea şcolii, la sfârşitul premierii.

                Sper să vă placă. Noapte bună.

Despre Annitu

Write admin description here..

6 comentarii:

  1. Aleluia. A venit si vacanta, gata am scapat de toate chinurile scolii...si acum incepe avalansa de caldura. Eh...se mai topeste gheata la soare, si ingheata iara cand intra in umbra.
    Vacanta placuta!Paa...paa :-h

    RăspundețiȘtergere
  2. Mda... Să dea Domnu' să dispară "umbra".:)
    Vacanţă plăcută şi ţie, Ylli.:*

    RăspundețiȘtergere
  3. nu prea inteleg ce ai...ma rog vad ca te-ai racti de tot cu mine, dar asta nu conteaza.Explica-mi si mie de ce ai pus""umbra":)"

    RăspundețiȘtergere
  4. Si dap, inca un om fericit , unul care a luat vacanta.:))
    Eu am luat vacanta inca de luna trecuta, da pana nu scap de bac si prostiile astea, nu o sa ma consider in vacanta....
    in fine, bucura-te de vacanta si de zilele de liceu ... the best ever :X:X:X
    Tu te-ai facut ca plangi dupa un baiat care iti place, insa am o colega, doua...mai multe, care inca suspina dupa niste baieti de clasa 10 si 11. Vai vai... ce tii si cu iubirea asta. :)) :-"
    P.S. Imi place melodia <3 :X

    RăspundețiȘtergere
  5. @mrclaudyu, o să scapi tu şi de bac şi o să te bucuri de vacanţă ca un copil în zăpadă (pfff, ce comparaţie). Măcar ai renunţat la serialu' ăla ca să înveţi :))#:-s
    Mi-e milă de colegele tale:)) Bine că sunt (am fost) cea mai mică din liceu şi că n-a trebuit să sufăr după prichindei 8-}.
    Mă bucur că-ţi place piesa. :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Dupa ce o sa scap de bac si astea, o sa ma gandesc la comparatia ta, cu siguranta. :))

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top