duminică, 26 iunie 2011

Postarea cu numărul 100

Postat duminică, 26 iunie 2011  la ora 16:24:00  

         Wow! Uite cum am ajuns eu la postarea cu numărul 100 de pe blogul ăsta. De când aştept acest moment ... Fac atât caz pentru că, în primul rând, acum 4-5 luni nu
credeam că o să ajung să-mi fac vreodată un blog personal şi în al doilea rând, nu credeam că o să ajung să fac 100 de postări pe el, în cazul în care mi-aş fi făcut unul. Adică, eram aproape sigură că o să postez 10-15 articole ca să-mi fac damblaua şi după o să renunţ.  Dar uite că n-a fost aşa şi uite cum se adevereşte vorba aia: „ niciodată să nu spui niciodată”.
         Ştiu că la început, pentru că eram luată de val, am promis marea cu sarea, luna de pe cer şi pacea mondială, adică că voi scrie în fiecare zi, dar, după cum mă şi aşteptam, n-am putut să mă ţin de promisiune şi nu-i niciun bai ... totuşi.
         Am observat că de la un timp articolele mele sunt tot mai lungi, chefu’ meu de vorbă creşte pe zi ce trece şi, pentru că nu prea am pe cine să stresez toată ziua cu aruncările mele de muci în fasole (mai ales că a venit vacanţa acum), seara mă „răzbun” pe bloguţul ăsta mic şi ascuns de privirile răutăcioase ale parinţilor mei  unor inamici de pe front.
         Când am creat blogul "Război în... 1", mă gândeam să fac ceva terra-genial, să nu dezvălui nimic din personalitatea mea, vroiam să par o anonimă veritabilă pură (pfff, ce angelic sună). Mă rog, când recitesc prima postare îmi dau seama că m-am schimbat mult, mi-am dat seama că nu pot să am un secret nici măcar faţă de un blog, că nu pot să scriu ceva pompos şi dulce, cum ar fi: „Inima mea e ca o floare care se ofileşte în pustiu ca o albină moartă-n cazan”. Dacă nu scriu direct şi la obiect şi fără muci aruncaţi în castronul cu ciorbă, nu mă simt bine. Să revenimmmm. Pfff, nu pot; Mi-a rămas gândul la albina aia din cazan.
         Aşa, în încheiere, sper să postez cât mai mult timp pe blogul ăsta (şi nu numai) şi ... peste un an să fac o postare cu titlul „ Postarea cu numărul 1.000”, iar blogului îi urez (că doar face parte din familie): La multe postări (musai), comentarii (nu-i musai) şi cititori (nu-i musai nici asta) !
         Noapte bună!

Despre Annitu

Write admin description here..

2 comentarii:

  1. Wow,postarea cu nr 100 :O,ăsta ar fi un vis devenit realitate pentru mine 8->.
    Bravo Annitu <:-P !

    RăspundețiȘtergere
  2. @Krysthen, o să faci şi tu repede 100.^_^
    Mulţumesc!:*

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top