joi, 30 iunie 2011

PR 1

Postat joi, 30 iunie 2011  la ora 00:32:00  

        Bună, bună. Vreţi o gumă? Da, sunt relativ bine-dispusă (relativ!).  După cum foarte mulţi dintre bloggeri ştiu, Google a făcut o actualizare de PageRank. Spre bucuria mea, acum am PR 1 pe Război în...1 şi pe StolenIMG şi totodată spre tristeţea mea,  am PR 0 pe Annitu.ro  pentru că deh, e de curând domeniul şi tra-la-la. Dar lasă, nu-i bai.
        Mno, atât am avut de zis. Aveam şi eu chef să mă laud oleacă.Noapte bună !

Despre Annitu

Write admin description here..

4 comentarii:

  1. Mi-am facut si eu ieri asta cu Page Rank si cica am 3. Nu stiu inca cum sa interpretez. Sa inteleg ca 10 e cel mai bun si 1 cel mai mic, sau invers?

    RăspundețiȘtergere
  2. @mrclaudyu, cel mai mic e 0 şi cel mai mare e 10. E bine dacă ai 3 :x

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu am primit pr 3... si vad ca intr-o luna mi l-a scazut la 2... deja nu mai inteleg Termenii si Conditiile lor... cand til da cand ti-l scade :-j

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top