vineri, 17 iunie 2011

Sfârşitul clasei a IX-a

Postat vineri, 17 iunie 2011  la ora 00:16:00  

         Bună. E joi, 16 iunie (deşi am postat asta mai târziu) şi uite aşa, a mai trecut încă un an de şcoală. Mai am o zi de bobocie şi gata. A fost frumos cât a fost, dar ca orice lucru, are şi un sfârşit. Nu îmi pare rău că s-a terminat şcoala, din contră, chiar e bine pentru că aşa scap mai repede de liceu, dar... am impresia că îmbătrânesc şi nici nu-mi dau seama cum trece timpul pe lângă mine. Acum am 16 ani, mâine am 26, poimâine 36 şi peste o săptămână am 96 de ani şi mor. Cât de matur mi se pare că sună "sunt clasa a X-a" şi orice lucru care sună, pare sau este matur, tre' să stea cât mai departe de mine. 
         Acum câteva zile ne-a pus diriga’ să îi facem o scrisoare în care să-i scriem impresii despre acest an şcolar, cum ne-a influenţat viaţa începerea liceului, dacă am rămas cu ceva bun din asta etc. Eu n-am făcut scrisoarea pentru că nu pot să îmi spun părerea despre ceva fără să fiu sinceră şi decât să se supere omu’ pe mine, mai bine tac. Şi în plus, am observat că diriga’ (şi nu numai) nu prea apreciază sinceritatea mea dureroasă deci… mai bine scriu pe blogul ăsta impresii şi alte porcării de genu’ ăsta.
         Să începem. Nu pot să zic că în anul ăsta nu am observaat nicio schimbare la mine. M-am schimbat mult, într-adevăr, dar nu datorită liceului. Sau poate a avut şi el câteva influenţe asupra mea, dar nu foarte mari şi imporante. Anul trecut, pe vremea asta, mă rugam zi şi noapte să intru în liceul ăsta, aş fi dat orice să văd că sunt admisă aici. De ce am vrut să intru aici ? Pentru că (cică) e un liceu bun, fără drogaţi şi alte chestii care să ţină departe părinţii unui viitor boboc, pentru că îmi e oarecum aproape de casă, pentru că aveam  medie de admitere pentru el şi avea clasă de filologie, pentru că aveam câţiva prieteni aici etc. Acum regret că am intrat aici. De ce?  E un liceu de oameni mediocrii, fac 40 de minute dus şi 40 întors, deci o oră şi 20 de minute stau pe drum, unii profesori sunt foarte tâmpiţi (sau poate doar una unul) ş.a.

         O parte bună a liceului ăsta o reprezintă colegii, sau mai bine zis, colega de bancă, Alexandra (îi scriu numele cu roz pentru că e culoarea ei preferată). De mult nu am mai întâlnit un om atât de bun ca ea. S-o descriem ca la clasa întâi : e prietenoasă, calmă, glumeaţă (am râs cu ea un an întreg), sufletistă (doar e rac) şi câteodată chiar îmi aduce aminte de o persoană pe care am pierdut-o de curând (în sens bun, să clarificăm asta). Şi…  tocmai acum, când am cunoscut-o mai bine şi m-am ataşat foarte tare de ea, s-ar putea s-o şi pierd, s-ar putea să se mute din liceu. Dacă se mută ea, deja liceul va deveni şi mai nasol decât e acum. Deci, Alexandra, ţi-am scris şi numele cu roz, dacă vrei, mă îmbrac tot anul numa în roz, numa' să nu te muţi ...
         Să revenim. Să vorbim puţin despre profesori. Eh, aici … e o poveste mai “altfel”. Majoritatea profesorilor sunt ok. Cred. Dar nu majoritatea mă interesează pe mine. Ci profa' de franceză (nu merită să scriu asta cu roşu, mai bine căcăniu). Mă abţin cu greu să îmi bag ceva în rasa ei de vacă proastă, grasă autistă exprim sentimentele că poate citeşte blogu’ şi mă mai trezesc şi cu vreun 3 la anu’. Femeia asta e dusă cu capu', are favoriţi în clasă, jigneşte elevii, în curând o să-i şi omoare. Probabil şi-a ales la început câţiva elevi, Q, V, W, X, Y şi Z cărora le dă numa’ 10 indiferent de ce fac oamenii ăia la oră (sau mai bine zis: dacă fac ceva la oră) şi alţi elevi, B,C,D,F,G şi H cărora le adresează numa’ cuvinte şi respectiv note nasoale. Din nefericirea mea, am nimerit fix în a doua “tabără”. De ce?  aşa a vrut slănina de pe ea. Într-o zi l-a ascultat pe un coleg şi la final i-a cerut caietul. Totul normal până aici. Dar: Nu ştiu ce rahat a văzut ea în caietul ăla, probabil colegu’ uitase să pună o literă sau un accent sau ce căcat rahat văzuse ea în “neregulă” şi:
         -Eşti prost. Pleacă de aici.
         -De ce, doamna profesoară ? Tipu’, săracul rămăsese mască.
         -Nu înţelegi să te duci în bancă? Eşti prost. Nu am ce discuta cu oamenii proşti.
         Bun. Deja începuse să-mi tremure mâinile de nervi când am văzut asta. Şi uite cum încep eu să bat cu pixul în bancă de nervi. Şi uite că mă aude vaca doamna profesoară şi face:
“Care are probleme cu nervii de freacă pixul ăla de bancă?”.
Ridic eu frumuşel mână cu un calm de nedescris pe faţă şi zic “Eu!”.
         Profa’:Ai vreo problemă ?
         Eu: Nu.
         Mai stau 2 minute şi încep să ţăcăn iar pixul. Deja apucasem să fierb rău de tot în mine că nu puteam să-i zic ceva de morţi şi răniţi flori şi nori pufoşi. Profa’: “Cum se numesc oamenii care nu reacţionează la stimuli ? Proşti? “ Ok. Am tăcut. Mi-a fost greu, dar am tăcut... Îmi venea să-i zic : “Cum se numesc cei care şi-au greşit meseria ? Mariana L. ? Dar n-am zis asta. Am ţinut în mine.
         După 10 minute încep să vorbesc cu colega de bancă în şoaptă. Toată clasa vorbea, dar dintre toţi, ea numai pe mine m-a auzit, numa’ eu o “deranjam”;
         Profa’: Fetiţo, pe tine te doare capu’?
         Eu: Nu. 
         Profa’: Ei, află că în curând o să te doară.
         Eu : Nu cred. Nu are de ce să mă doara, vă înşelaţi.
         Profa’: Ba ai să vezi că o să te doară.
         Eu. Nu o să mă doară. 
         Şi de-aici a început ea să mă facă nesimţită, nici n-am auzit prea bine ce a zis, sau poate că îmi păsa prea puţin. Normal că toată ziua am stat în nervi şi în stres şi am regretat (şi încă regret) că nu i-am zis vreo două de “dulce” şi că în acea zi am hotărât să mă mut din liceu. 
         Până acum 3 zile eram hotărâtă să mă mut, dar m-am răzgândit. M-am gândit că n-are rost mă mut din liceu doar pentru atât şi să-i fac ei pe plac, mai bine rămân aici şi îi fac anti-reclamă până îmi dă media 10 la franceză (sau 2).
         Cel mai tare mă deranjează că diriga’ nu ne crede când îi zicem că Doamna Vacă Profesoară de Lb. Franceză e nebună şi îi ia apărarea de fiecare dată pentru că poate sunt cele mai bune prietene. Frateeee…fac ceva cu jet pe prietenia voastră.
         Dar, cum ziceam, restul profesorilor sunt foarte de treabă. Ce contează dacă o să am media 2 la franceză dacă la celelalte materii e totul ok? Păi nu contează.
         Cam astea au fost impresiile mele şi povestea mea din acest an şcolar. Media la franceză cred că mi-a ieşit 7 sau 8 iar cea anuală 8.73 .
         Mâine e serbarea de final de an de la ora 8:15 şi trebuie să mă trezesc devreme aşa că închei această postare cu “faimosul” :
         Noapte bună !

Despre Annitu

Write admin description here..

6 comentarii:

  1. uite cine si-a adus aminte ca are un blog persoanl... .
    Mi-a placut descrierea ta pentru profesoara de franceza, foarte frumos exprimata ura pe care o porti pentru ea.
    Hmm... nu prea pot sa cred ca Alexandra a fost singura ta "prietena/colega" de pe tot anul, adica nu te-ai inteles chiar asa cu nimeni?!?!
    DOAMNE!! Pe asta chiar nu pot sa o cred, si mie mi-a iesit tot 8.73 media anuala... .
    Distractie placuta maine!

    Noapte buna!

    Hug&Kiss,ylly

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmmm,m-am tot gândit zilele astea la un subiect interesant pentru blog şi se pare că în final am făcut rost de unul.
    Nu numa' cu Alexandra m-am înţeles, dar ea mi-a intrat foarte tare la inima.
    Foarte tare faza cu media. Felicitări!
    Distracţie plăcută şi ţie,Ylli. Noapte bună!:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Pffff....ce profa a dracului aveti....
    Probabil are probleme in amor si isi varsa nervii pe voi. Intelegeti-o si voi! :)) glumesc :))
    As spune ca e pacat ca nu te-ai inteles bine cu mai multi din clasa, dar cred tu stii mai bine ce si cum is cu, colegii tai. :D Anul asta nici eu nu m-am inteles bine cu toti, au fost putini cu, care m-am inteles fff bine, iar cu altii de abia am vorbit.

    Eu am terminat cu 9,68. N-am avut niciodata asa medie de mare. E socant chiar si pentru mine, avand in vedere ca nu ma rup invatand. :))

    RăspundețiȘtergere
  4. @mrclaudyu , nu am zis că nu m-am înţeles bine cu cei din clasă. N-am avut probleme cu niciun coleg, am trăit cu toţii în pace.:)) Doar că Alexandra e ...altfel.
    Felicitări pentru medie >:D< ;;) !

    RăspundețiȘtergere
  5. Nici eu nu m-am referit la faptul ca te-ai fi inteles rau sau ca ai avut probleme cu vreun coleg din clasa. Ma refeream la ideea ca nu te-ai inteles asa bine cu toti, asa cum te intelegeai cu Alexandra. :)
    Nu m-am exprimat eu bine. sorry :D

    RăspundețiȘtergere
  6. @mrclaudyu, ah, acum am înţeles. Păi, nu ştiu ...fiecare e aşa în clasă. Sunt 16 bisericuţe (din 21 de elevi) . Poate d-asta.

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top