marți, 7 iunie 2011

Totul e bine când se termină cu bine

Postat marți, 7 iunie 2011  la ora 23:56:00  

         Bună. Am avut o zi tare ciudată: dimineaţă mi-a mers foarte prost şi restu' zilei foarte ok.
         Ok. Să vedem: Se pare că ziua mea proastă a început de aseară, de pe la 3:00. 
         Moment prost1: Dormeam liniştită şi la un moment dat m-a trecut şi pe mine pipilică,ca pe tot omu' care bea multă apă seara . Nu ştiu exact cum am reuşit, dar în timp ce mă ridicam, mi-am sucit o venă de-aia groasă de la gât (culmea prostiei). În momentu' ăla mi s-a făcut rău şi aproape că am leşinat. Nu exagerez, deşi sunt maestră în asta. Mai mult m-am speriat pentru că era beznă în casă, mama dormea şi  singura mea dorinţă arzătoare era să fac pipi printre vise... şi dintr-o dată simt o durere cumplită la gât. După am aprins toate becurile, că deeh..."Dacă mor în somn cu gâtu' sucit, ca găinile?". Şi acum mai doare, dar nu ca atunci.
         Moment prost2: Dimineaţă am fost cu mama până la bancă să scot  nişte bani de pe un cec de la Google AdSense şi ce crezi ? Îmi zice tipu' de la bancă că tre' să plătesc eu 31€ ca după 40 de zile să îmi vină acasă suma întreagă, adică 72€ sau că pot să trimit cec-ul înapoi (adică în Irlanda sau ceva de genu',deci să plătesc şi poşta pentru nenorociţi) şi să mi-i trimită după prin Western Union. Du-te, frate! Adică eu mă chinui un an (mai exact, 9 luni ) să strâng banii ăia şi tu îmi dai juma' din ei ? Nţ nţ nţ. Normal că m-am ofticat foarte tare şi am început să bocesc p-acolo.   

Moment prost3:Mama credea că m-am supărat pe ea (altă ţăcănită) şi s-a enervat. Eu m-am enervat că s-a enervat ea şi aşa am ajuns să ne certăm pe stradă şi să plec singură spre casă.
         Moment prost 4: Am plecat singură şi nervoasă spre casă, ascultând muzică, liniştită că am scăpat de mama, am plâns în tramvai, rimelu'  îmi curgea, lumea se holba (rimează),eu n-aveam nicio treabă şi când am ajuns pe strada "mea", am simţit că mă tot impiedic de-o piatră.
Merg un metru, merg doi, merg trei, merg 10 metri, tot simţeam piatra aia care mă încurcă sub talpă. Îmi scot căştile ca să văd ce se întâmplă în realitatea din jurul meu, ridic frumuşel picioruşu' şi ce să văd ? Talpa (opincii)  dreaptă era aproape (90%) ruptă. Vai, frate...Opincuţele mele cu fundiţă !! Nu ştiam ce să fac; Să mă descalţ şi s-o iau aşa la fugă printre seringile  folosite de drogaţii care au trecut pe acolo sau să merg în continuare aşa, pentru că mai aveam vreo 20 de metri până acasă (dar cine ştie de când mi se rupsese...) ? Am ales a doua variantă. Şi dă-i şi mergi cu un picior târşâind râzând şi plângând acelaşi timp, cu rimelu' scurs pe obraji, cu cec-ul de la adsense in mână . Ce să mai zic... ? Mă completam perfect cu peisajul minunat din Ferentari .
         Spre fericirea mea, aici se termină momentele proaste. Am ajuns acasă, am aruncat opincuţele cu fundiţă (Dumnezeu să vă ierte!) şi am intrat pe mess'.
         Moment neutru1: Nu m-am dus la şcoală azi. Era ziua liceului, trebuia să plantăm copaci şi protectoarea naturii din mine nu s-a trezit niciodată azi . Nu e nici bun momentu', că puteam să scap de momentele proaste dacă mă duceam şi nici rău nu e, pentru că dacă eram la şcoală nu mai existau nici momentele happy, adică:
         Moment happy1: Am aflat (într-un fel) cum  să rezolv problema cu AdSsense-ul.
         Moment happy2: De la 11:30 până la 16:30 am "video-vorbit" cu un prieten bun fără oprire şi fără să îmi ne dăm seama cum trece timpu' pe lângă noi.
         Moment happy3:  Blogatu' face o emisiune online în fiecare săptămână în care vorbeşte despre diferite bloguri, le critică (dacă e cazul), le corectează, dă idei, îşi spune părerea despre design, postări  etc. Şiiii azi am avut norocul să vorbească şi despre al meu, www.annitu.com . Emisiunea de azi este  aici . În min. 25:50 vorbeşte despre site-ul meu, spune că îi place tema, că sunt amuzante articolele, că ar trebui să pun mai multe articole personale ("hellăău", nu e blog personal, de ce aş face asta? Mă rog, n-avea de unde să ştie) etc.
         Moment neutru2: Acum 5 minute am aflat că mâine e ziua lu' tataLol... ! Am rămas în urmă cu datele astea . Poate (deci nu) o să îi dau un mesaj cu un rece, sec şi indiferent călduros "la mulţi ani!" .
         Atât cu momentele pentru ziua de azi.
         Totul e bine când se termină cu bine. Noapte bună!

Despre Annitu

Write admin description here..

8 comentarii:

  1. :)) ce mai zi, da tu nu mai mergi la scoala? /:)
    sunt mandra de tine, a avut doar cuvinte de lauda, da tu panicata panicatelor cine stie ce credeai ca o sa spuna. Uite ca ti s-au dus gadurile negative si ti-a crescut inima cand ai auzit ca are cuvinte laudaroase :o3
    opincutele astea cu fundita poasrta ghinion la toti, sau e doar asa ceva intamplator? :-l
    cand e ziua ta? :-?
    Hug&Kiss,ylly
    >:D<:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ah da...Azi n-am fost...stai să completez acum!
    Pe 15 ian :D.

    RăspundețiȘtergere
  3. okey, sa vedem...
    cand e ziua mea? :-?

    RăspundețiȘtergere
  4. 24 septembrie cred...De ce mă tot întrebi asta? Am zis că nu mă pricep la datele legate de el...Adică am vrut să se subînţeleagă .

    RăspundețiȘtergere
  5. ah...firar te-ai uitat pe facebook X(...nu stiai habar nu aveai, nu incerca sa ma pacalesti ca stiu :))
    Am inteles despre ce era vorba draga, dar am vrut si eu sa vad daca stii cate ceva si se pare ca nu stii ;) >:D< :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Ok, ok..recunosc...mă uit foarte des la ziua ta de naştere şi niciodată nu ţin minte:-s..scuze!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. bha apreciez ca ai recunoscut.
    nu-i nimic nimeni nu retine tot...desi exista exceptii.

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top