joi, 23 iunie 2011

Vise ciudate

Postat joi, 23 iunie 2011  la ora 01:06:00  

        Hy. Dacă se gândeşte cineva că n-am mai scris pe aici de ceva vreme pentru că mi s-a urcat vacanţa la cap şi/sau că mă bucur de ea căzând pe sub mese, are o bila neagră. Mi-am dat seama (nu că n-aş fi ştiut asta) că vacanţa e destul de nasoală. Măcar la şcoală aveam ce să fac, îmi mai pierdeam ziua cu ceva, dar acum ce fac?  Stau toată ziua ca o pupăză la PC, de la 11-12 când mă trezesc, până seara târziu.  Am aşteptat vacanţa asta mai mult ca să mă pot trezi după ora 15:00 şi acum, când a venit, mă trezesc mai devreme decât atunci când eram la şcoală, adică până în 12:00.
        Poate că  mă trezesc aşa “devreme” din cauza viselor caudate (coşmaruri e mult spus, totuşi) pe care le am în ultima vreme. De exemplu, acum 3 seri am visat că eram într-o casă în  care era întuneric şi acolo erau o grămadă de spirite,fantome (tot aia) care mă blestemau pentru că le-am invadat spaţiul. Acum 2 seri am visat că eram
în tramvai şi cautam un loc liber să mă aşez, am văzut unul, dar în drum spre el am observat că pe scaun stătea primarul Bucureştiului, Sorin Oprescu care, când m-a văzut, m-a luat la bătate. A doua zi când l-am văzut pe primar la TV, am schimbat canalul. Aseară am visat că stăteam pe marginea unui vulcan împreună cu nişte colegi, după m-am întors acasă ca să mă vopsesc blondă, apoi mă grăbeam să mă îmbrac pentru că
trebuia să ajung cât mai repede undeva.Am reuşit să mă îmbrac şi după ce că eram într-o întârziere de 3 ore, am mai stat şi alte 2 ore să mă holbez în oglindă. În fine, am plecat în grabă şi am ajuns la… şcoală. Am stat la şcoală 10 minute şi după m-am trezit iarăşi pe marginea vulcanului. Problema e că simţeam o nevoie arzătoare să mă arunc în el, şi din păcate,  n-am rezistat tentaţiei. Fix când m-am aruncat în vulcan, m-am trezit într-un autobuz care ducea spre casă şi-acolo m-am întâlnit cu muulte prietene din generală cu care m-am înţeles foarte bine, dar, fix în momentul în care am văzut-o pe o fostă cea-mai-bună-prietenă din generală -pe care n-am mai vazut-o de 10000 de ani- m-am trezit ! Când mă bătea Oprescu nu mă trezeam aşa ...
        Atât cu/despre lumea asta ciudată a viselor .
        Noapte bună şi ...vise cât mai plăcute !

Despre Annitu

Write admin description here..

3 comentarii:

  1. ce vise poti sa ai...
    mi se pare normal ca te plictisesti si ca ai vrea sa mergi la scoala daca nu iti ocupi timpul cu ceva inafara de calculator :-??
    ma rog, sper ca nu te-ai suparat pe mine..
    hug&Kiss,ylly

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce vise ai :))
    Nu esti sigura, si eu mai am vise din astea ciudate, pacat ca eu nu stiu sa le explic la cat is de complicate.
    Oricum, cauta interpretarea viselor tale, poate insemna ceva. :>

    RăspundețiȘtergere
  3. Stii, noi doua suntem foarte asemanatoare. De dimineata pana seara in casa, vise ciudate. Jur ca parca as fi scris eu articolul =))

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top