joi, 28 iulie 2011

Dragostea n-are vârstă

Postat joi, 28 iulie 2011  la ora 23:32:00  

        Hey. Azi mi-am adus aminte că acum ceva timp, mai exact, acum vreo 4-5 luni, am început să scriu o mică poveste, inspirată dintr-un caz real al unui prieten foarte bun,pe care am lăsat-o într-un folder împăienjenit din PC-ul meu. Pentru că momentan sunt certată cu acel prieten, sper să nu se supere că pun povestea pe blog.
        Povestea nu era terminată până acum 30 de minute, dar chiar nu mai ţin minte toate detaliile reale şi nici nu am timp să o continui cum se cuvine, aşa că am încheiat-o puţin cam brusc
        Povestea:
        Vârsta înaintată şi greutăţile vieţii nu l-au făcut pe Dl. Errol să-şi piardă  sentimentele şi speranţa că într-o zi va găsi persoana potrivită alături de care să-şi trăiască restul zilelor.
        Era distrus emoţional din cauza unui eşec conjugal; divorţase de un an şi considera că nu îşi va mai reface viaţă . În urma căsniciei de 21 ani a rămas un băiat de 14 ani care a ales să locuiască cu tatăl lui.
        Neavând alte activităţi în afara serviciului şi  încercând să uite de problemele personale, Dl. Errol a început să-şi petreacă din ce în ce mai mult timp în faţa calculatorului. La început doar viziona filme, iar după o scurtă perioadă era tot mai prezent pe reţelele de socializare.
        Într-o zi, a intrat pe unul din site-urile pe care avea cont ca să-si verifice mesajele şi fără să vrea, a dat de profilul unei femei care i se părea cunoscută. I-a dat mesaj şi la scurt timp a aflat că mai vorbiseră pe un alt site . I-a spus că i-ar plăcea să mai ţină legătura pe messenger şi i-a lăsat id-ul lui. După 2 seri, l-a adăugat în listă. O chema Rowena şi deşi vorbiseră doar câteva ore, vedea  în acea persoană, care se afla la 380 km depărtare, o persoană bună şi un prieten adevărat.
        Zilele treceau şi Dl. Errol era tot mai nerăbdător să vină de la serviciu ca să poată vorbi cu Rowena. Ajunsese s-o cunoască foarte bine şi să-şi dea seama că este tipul de femeie alături de care ar sta toată viaţa fără să-şi mai dorească altceva .  Era o persoană care-l asculta şi îi era alături atunci când avea probleme, îl făcea să zâmbească după o zi obositoare la serviciu, îl completa, îl făcea să fie o persoană mai bună atunci când vorbea cu ea.
        După 5  luni, ea a venit pentru prima dată în vizită la el. Era iarnă, în apropierea sărbătorilor, pe care şi le-a petrecut împreuna cu Dl. Errol şi cu fiul acestuia, Mike. Cei trei se înţelegeau foarte bine,  păreau o familie unită.
        Le-a fost foarte greu amândurora când Rowena a trebuit să plece înapoi, în oraşul ei. Cei doi şi-au promis că nu vor rata nicio ocazie de a se vedea din nou. 
        Din momentul în care Rowena s-a întors acasă, totul s-a schimbat. Cei doi nu se mai mulţumeau cu vorbitul pe mess’ şi la telefon; Voiau să se vadă cât mai repede, simţeau că a trecut o veşnicie de când nu s-au mai văzut, şi nu mai rezistau fără să se vadă... Cum niciun om cu sufletul curat şi pur nu rămâne nerăsplătit, cei doi au mai avut întâlniri, dar destul de scurte (în viziunea lor). Timpul trecea prea repede când erau împreună şi se simţeau de parcă ar fi coborât din Rai atunci când unul din ei trebuia să se întoarcă acasă.
        În primăvară, el s-a mutat la Rowena împreună cu fiul lui, Mike. Se simţeau bine împreună şi parcă uitaseră de toată suferinţa din trecut, de toate lacrimile de la despărţire, de zilele în care aşteptau să se revadă. Cei doi oameni maturi erau fericiţi că şi-au împlinit un vis la care au sperat atâta timp... Se iubeau mai mult ca oricând, ca doi copii nevinovaţi care au descoperit dragostea. Acea droagoste pură şi nevinovată de care puţini oameni au avut parte...
        Din nefericire pentru prietenii şi familia lui, Dl. Errol s-a stins din viaţă după o perioadă de timp, făcând un infarct. Acest sfârşit tragic al lui Errol au distrus-o psihic pe Rowena, dar mai ales pe fiul lui, care a rămas fără tată de la o vârstă fragedă
        La scurt timp, mai exact, după 6 luni, Rowena s-a stins şi ea din viaţă din acelaşi motiv din care a murit şi sufletul ei pereche. Poate a fost un semn... Unii spun că lui Errol îi era dor de ea şi a chemat-o la el, acolo Sus, unde nu-i mai poate despărţi nimeni.
                                                                                                               Copyright © Annitu
        Noapte bună!

Despre Annitu

Write admin description here..

53 de comentarii:

  1. si copilu ?! a ajuns la orfelinat...:|
    ce final dornic de "pam pam pam" X_X:))
    sufletul pereche... nu se gaseste pe net, nici in parc sufletul pereche se gaseste greu si greu si extraordinar de greu.
    imi pare tare rau de moartea celor doi, Dumnezeu sa ii ierte pe Errol si Rowena, au fost doar doi indragostiti, care au ajuns la un final tragic...
    offf acum "criticile":
    ai inceput chiar foarte bine, apoi de la jumatate ai inceput sa cobori si sa cobori si la final sa urci..
    poate ai vrea sa incerci ai alta latura de poveste nu clasica poveste cu "am intalnit pe cineva pe net, si m-am indragostit, si mi-am taiat capu cand m-a parasit" X_X
    nu mai am ce sa comentez, okkeyyy nu trebuia sa comentez ca nici eu nu's cine stie ce scriitor, dar daca iti spuneam ca "totul a fost frumos" si ca "wow" nu eram sincera, mai bine sa stii parerea mea exact asa cum e decat sa aflii minciuni. Scuze!

    Hug&Kiss,ylly

    RăspundețiȘtergere
  2. Copilul s-a mutat în Bucureşti şi locuieşte cu sora lui mai mare. N-am scris asta în poveste, pentru că am considerat că este un amănunt nesemnificativ, având că povestea se axează pe iubirea celor doi oameni .

    De unde ştii tu că sufletu' pereche nu se găseşte pe net? EU întotdeauna mi l-am găsit aşa:)))).

    Să comentam criticile:
    Nu e vina mea că aşa e povestea, chiar aşa s-a întâmplat:-s. Nu tre să' îţi pară rău că ai fost sinceră, chiar asta-mi şi doream să citesc în comentariul tău ^_^
    :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Okey, deci copilul poate sa fie imaginat de toata lumea cum vrea, daca nu ai scris, eu mi l-am imaginat la orfelinat, stiu ca ai spus ca s-a dus la sorasa, dar daca nu ai scris, la mine e la orfelinat :))
    nu stiu, mi se pare o cale tare ciudata de a gasi sufletul pereche, nici viata reala nu mi se pare o cale potrivita, stii parerea mea despre dragoste si iubire si arome deastea..:-q
    bine asa e povestea, dar incearca sa gasesti ceva si din capul tau, povestea proprie care sa fie la 2345678 de km distanta de poveastea cu "ne-am intalnit pe internet" asta bineinteles daca ai sa mai scrii ceva.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ee...Nu mă deranjează ce crezi despre copil:))

    Oricum, nu mă aşteptam să înţelegi în totalitate faza asta cu sufletu-pereche şi iubirea găsită pe internet:)).

    Să ştii că am şi poveste proprie (dar tot reală, trăită pe propria piele), dar nu e terminată:o3 Poate am să o postez.

    RăspundețiȘtergere
  5. nu o sa inteleg niciodata nici o chestie cu IUBIRE, nu suport cuvantul ala...decat atunci cand il folosesc eu( in povesti) sau atunci cand vrobesc cu cineva. in rest iubire in sens de dragoste niciodata.
    nu intelegi, o poveste care sa nu fie reala, cu balauriii si zane =)))X_X orice doar ca nu fie ceva real...adica trait de tine, ti-am dat atatea miii de exemple ce ai putea sa faci tu tot acceasi poveste o ai (povestea reala :-@)

    RăspundețiȘtergere
  6. Lol, Doamne. Eşti mică. Poate de-asta nu accepţi iubirea în viaţa ta. Deşi eu, la vârsta ta, eram... heheehee :)))))))

    Ok. O să încerc să fac cum zici tu. Pot să fac şi o poveste cu muci ?:D

    RăspundețiȘtergere
  7. @-) esti mica... daca da domnu sa fim prietene cand o sa am eu varsta ta... sa vezi ca o sa fiu la fel :-l
    Nu...cu muci am eu povesti nu tre sa ma copiezi [-( :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Las'..O să fim prietene sigur şi peste 100 de ani şi o să mă întreci în acest sport, numit IUBIRE.:>

    P.S. Chiar ai poveşti cu muci ?o.O

    RăspundețiȘtergere
  9. :)) da da ...asta spui acum o sa fim prietene pe veciii 8-> ma lassiiiiii :-j
    da :D muci verzi, roz, galbeni, rosii, albi, incolori :)))

    RăspundețiȘtergere
  10. Hai nu mă descuraja tocmai pe blogu' meu :-w Mai bine să lăsăm timpu' să treacă şi vom vedea.

    Vreau şi eu să citesc alea cu mucii o.O

    RăspundețiȘtergere
  11. nu te descurajez, dar parca vad ca maine o sa fie: ----------------------------------*-----------------------*--------------------------------------------------------------------------------*-------------------------------------------*-------------------------------*---------------------------------
    stelutele reprezinta, mesajele cand postezi ;;)=))X_X
    si liniutele reprezinta ca noi nu o sa vorbim, ca deh suntem certate :-$
    e una, si inca e in lucru :o3

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu o să fim certate. Nu mai cobi! Pesimisto !!>:P

    RăspundețiȘtergere
  13. ops...nu stiii :">
    deci cand am spus ca "suntem certate" ma refeream la faptul ca nu vorbim ca si cum am fi certate. Ce sa cobesc, nu fac chestia asta. [-(
    merci, sunt pesimista, dar asta o sa se intample :)) daca nu se va intampla asta o sa fac 5 exertcii la mate =))X_X

    RăspundețiȘtergere
  14. :-w of haide...fiecare om are perioade mai nasoale :-w
    [-( Nu mă înţelegi deloc :-<

    RăspundețiȘtergere
  15. bine, sa imi fie rusine, dar chiar nu inteleg esti in perioada asta nasoala de 3 luniii ...ce as putea sa cred, sincer sa iti spun ce credeam: ca te-ai saturat de stresul pe care ti-l fac si ca nu mai vrei sa fim "prietene" asa ca in loc sa fi cinstita si sa mi-o spui pe fata, intorci cartile cum vrei tu.- asta era parerea mea care mi-am facut-o luna trecuta.
    Scuze stiu ca poate te-am facut sa te simti prost, dar e mai bine sa stii parerea mea...si sa incerci sa o fac sa revina la parerea care o aveam, daca nu am dreptate.

    RăspundețiȘtergere
  16. Hai, frate! Nu mă stresezi ! Ai văzut că în ultima vreme, de când a răsărit soarele şi pe strada mea, e mai ok . :o3
    O să încerc să te fac să revii la părerea ta....

    RăspundețiȘtergere
  17. daca spui tu ca nu te stresez...:-"
    oo daa a rasarit soarele pe strada ta, e mai ok..ai revenit la cum erai vara trecuta, cand nu ma consteai @-)
    sa vedem cand.. hai ca iti fac o propunere =))X_X parca vad, ca spui ca da..si dupa nu =)):)):)):))

    RăspundețiȘtergere
  18. Hai fă-mi. Deja ştiu şi accept;;) Sâmbătă e ok ?

    RăspundețiȘtergere
  19. doar asa, maine ce are?
    depinde sambata X_X

    RăspundețiȘtergere
  20. Mâine-i vineri.. Şi vreau să refac pliantele alea. Poate apuc să le trag la imprimantă, să le decupe, etc. Şi ştii tu, sâmbătă e weekend... e mai ^_^ soare afară:))

    RăspundețiȘtergere
  21. :)):)) deci vrei sa imi spui ca nu te-ai dus sa imparti pliante...X_X:))
    ahh...da, vezi ca daca iesi cu mine nu impart nici un pliant :">

    RăspundețiȘtergere
  22. Nu. Nici măcar nu le-am tras.

    Haide..dacă tot suntem pe stradă, nu strică să fac cadou oamenilor nişte pliante:o3.

    RăspundețiȘtergere
  23. cine te tine, fa'le tu cadou, eu urasc oamenii de pe strada :))

    RăspundețiȘtergere
  24. Da...dar oamenii ăia îmi vor aduce $$$$ (vizite:D)

    RăspundețiȘtergere
  25. paii e din interesul tau :)) nu al meu :)) deci e datoria ta

    RăspundețiȘtergere
  26. Da... deci mă sacrific. Deşi ador să împart pliante şi să râd cu (de) lumea de pe stradă:))

    RăspundețiȘtergere
  27. nu e sanatos sa razi de lumea de pe strada, poate ca sunt persoana care au probleme acasa si tu razi de ei [-x

    RăspundețiȘtergere
  28. Ba nu. Poate le înveselesc ziua :-??.

    RăspundețiȘtergere
  29. Pot să râd şi CU ei.:D


    *pe unii îi şi înjur, dacă îi văd că refuză pliantu'*

    RăspundețiȘtergere
  30. X_X atunci o sa injuri cam multa lume :-?
    doamne ce misiune imposibila o sa fie, tre sa ma gandesc la o madalitate prin care sa nu vad cand dai un pliant si il refuza =)) sau cand dai un pliant si il arunca la cos...sau cine mai stie ce =))

    RăspundețiȘtergere
  31. Păi dacă văd că-l ia şi îl aruncă, mă duc la coş, iau pliantu',mă duc la om şi i-l bag pe gât. "Păi,ce??!!? eu am dat bani să scot alea la imprimantă şi tu îl arunci fără să te uiţi pe el??"

    RăspundețiȘtergere
  32. =)))=)))=)))=))=))
    nu trebuie sa vad asta...sa ne intelegem de pe acum daca faci vreo faza deasta nu's cu tine :-s X_X:)))

    RăspundețiȘtergere
  33. =))Ok. O să-ţi zic să te întorci cu spatele şi să-ţi pui mâinile la urechi =))

    RăspundețiȘtergere
  34. =)) nuu...eu o sa merg 5 km in fata si tu o sa iti faci damblaua. :)):D

    RăspundețiȘtergere
  35. =)) Ok.. şi aşa e ok. Dar mă pot abţine să nu rostesc cuvinte vulgare,dacă vrei :D.

    RăspundețiȘtergere
  36. ... cuvinte vulgare, haide mai chiar crezi ca am 4 ani :(( :-l

    RăspundețiȘtergere
  37. :)) şi atunci de ce vrei să mergi la 5 km în faţă? :D

    RăspundețiȘtergere
  38. ca sa nu mor de ras...si sa nu vad ca imparti pliante unor necunoscuti si apoi ii iei la injuraturi ;;):D

    RăspundețiȘtergere
  39. =)) De ce nu? Îţi dau voie să mă şi filmezi, dacă vrei :D

    RăspundețiȘtergere
  40. =)) :)):)):)):)) hai ca imi dai idei =))>:)

    RăspundețiȘtergere
  41. Pe bune!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Deci ...serios:| şi punem filmuleţu' pe annitu.com :x serios.. să mă filmezi !

    RăspundețiȘtergere
  42. si eu vreau sa impart pliante :))

    RăspundețiȘtergere
  43. @Deny, hai şi tu să ne ajuţi, poate tu poţi suporta cuvintele mele obscene =))

    RăspundețiȘtergere
  44. serios...o sa vin cu camera si o sa te filmez, sa te faci de ras online :> :)))X_X
    sa te ajute* eu nu ating pliantele alea...doar sa ma uit la ele...dar sa le dau la altii nu o fac. :">

    RăspundețiȘtergere
  45. păi, o soluție la ideea cu pliantele aruncate..o soluție non-violentă, fără injurii și pe deasupra ieftină ar fi: printarea unui singur pliant/fluturaș ....tu îl dai trecătorului, iar Vampire Lover, situată la câțiva metri mai departe returnează pliantul și îl dă unui trecător care merge în sens opus, trecător de la care vei lua înapoi pliantul.

    Am văzut chestia asta într-un clip, dar acolo cei doi erau la capetele unei scări rulante și pliantul se plimba de la parter la etaj :)

    (da, știu că a trecut muult de la discuția voastră de mai sus, dar poate mai faceți pe viitor campanii de promovare prin fluturași :D

    (apropo, despre ce plinate e vorba?)

    RăspundețiȘtergere
  46. @Radu, mulţumesc de idee :)) Chiar nu e rea deloc. Cred că am să o pun în aplicare.
    Mersi >:D<

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top