marți, 5 iulie 2011

Noutăţi

Postat marți, 5 iulie 2011  la ora 00:57:00  

        Hei. Şi uite că mai scriu şi eu pe aici. A venit luna iulie, asta înseamnă că mai sunt aproape 2 luni de vacanţă, 2 luni de leneveală, 2 luni de făcut nimic, 2 luni naşpa.

        Şi că tot veni vorba de şcoală, am văzut acum 2 zile că 53% din elevii români au picat Bacu’. Au fost licee în care nu s-a găsit niciun elev care să fi trecut... Nici măcar unu’.Chiar aşa, în halu’ ăsta?  Ori asta e adevărata valoare a elevilor din ziua de azi şi nu s-a putut copia din cauza camerelor , ori au fost nişte subiecte cu adevărat grele, habar n-am. Oricum, ceva din adâncul minţii mele îmi spune că de la anu’ nu va mai fi nicio cameră de supraveghere. În fine, eu nu am de ce să-mi fac griji deocamdată... mai am 3 ani şi până atunci sigur se vor schimba foarte multe.
        Acum, dacă e vacanţă, nici nu mai am ce să scriu pe aici şi o fac mai rar. Şi în timpu’ şcolii scriam răruţ, dar măcar aveam ce; Mai scriam despre o întâmplare, un eveniment, o murătură, ceva... Acum ce să zic? „Azi am dormit şi-am stat la PC până la 2 noaptea”, doar aşa, ca să zic şi eu că am postat pe aiciÎn niciun caz.
        Mă gândesc să schimb tema blogului, deşi nu sunt sigură de asta... Mai aştept 2-3 zile să văd dacă mă descotorosesc de ea, că începe să-mi displacă. 
        M-am apucat de o nouă brăţară de 14 fire. Nu este cea mai lată, din păcate, pentru că nu mi-a ajuns aţa, dar o să iasă destul de drăguţ. Voi posta câteva poze şi aici dacă când o termin. 
        Cam astea sunt noutăţile. Noapte bună.

Despre Annitu

Write admin description here..

4 comentarii:

  1. Intereseante postarile tale sa inteleg ca tocmai ai terminat clasa a IX -a , oricum imi place cum gandesti ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, Krys, am terminat clasa a IX-a.

    Mulţumesc.:*

    RăspundețiȘtergere
  3. nu schimba blocul
    ador sa citesc ce faci tu

    RăspundețiȘtergere
  4. Fără supărare, dar...ce bloc ? o.O

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top