vineri, 15 iulie 2011

Zi umplută

Postat vineri, 15 iulie 2011  la ora 00:46:00  

        ’Nă seara. Am avut o zi cu adevărat umplută, adică plină. Am făcut o grămadă de drumuri, şi unele din ele chiar au fost inutile.
        Pe la 9:30 m-am trezit, că cică trebuia să mă văd cu cineva în parcul Tineretului. Ăsta s-a dovedit a fi un drum inutil, primul şi poate că singurul, deci asta înseamnă că se anulează ce am scris mai sus în legătură cu asta.
        În fine, înjurându-l de morţi şi de răniţi în gând pe tipu’ respectiv, am plecat spre casă. În autobuz mi-a venit o idee: „Ia să o sun eu pe mama să o scot la o plimbare”. Am sunat-o pe mama, i-am zis să vină în staţie cu rolele, cu apă şi cu 2 perechi de şosete, şi am continuat să merg spre casă.
        Pe la 12:30 m-am întâlnit cu mama, am plecat spre Tineretului (din nou), pe unde am hoinărit vreo 3 ore şi jumătate, adică până pe la 16:00. După 4 ore de stat cu rolele alea în picioare, când le-am scos, a venit aşa, un miros... SPECIFIC. Să uităm de acest amănunt, nu e atât de important, deşi a fost marcant pentru mine.
        Obosită, frântă, moartă şi coaptă, am ajuns acasă, am aflat o chestie foarte tare care mi-a înveselit ziua (şi următoarele zile), iar pe mama a apucat-o chefu’ de curăţenie. Okkk, asta-mi mai trebuia, după ce că eram obosită, nici nu puteam să mă odihnesc ca omu’ normal, că deh,are mama chef să întoarcă casa pe dos. Aşa că mi-a venit o idee „strălucită”: să plec IAR în parc, adică pentru a treia oară, de data asta singură, dar şi cu rolele. 
        A fost prima dată când am ieşit singură cu rolele. Şi, că tot veni vorba de „prima dată”, în ultima vreme am tot făcut lucruri pentru prima dată: prima leapşă acceptată, primul concurs online la care am participat, prima dată când am scris aici în timpul zilei... şi cred că atât. Deci, se pare că se poate, dacă când se vrea.
        Să revenim la ziua de azi, care cred că a devenit „ieri”, pentru că e trecut de 00:00. Îmm..deci mă pot uita la filme interzise. M-am plimbat eu prin parcul Carol cu rolele vreo oră, singurică ca o girafă în călduri, după care a venit şi Răzvan, însoţit de un coleg foarte ok, Claudiu. So, am stat cu ei 2 ore, am râs, am făcut mişto (şi alte chestii care se fac în parc) şi după, m-am tirat acasă. 
        Am ajuns pe la 22:00 acasă, am făcut un duş şi ...am început să scriu postarea asta, dar, ca de obicei, mi-a luat vreo două ore, că mă tot opresc din 2 în 2 minute
ca un melc ochios
să mai fac şi altceva. Dar nu-i panică. Am destul timp.
        Şi acum, că s-a încheiat „războiul” şi e pace prin jur, îmi odihnesc picioarele bătătorite de la atâta plimbare.
         Noapte bună.

Despre Annitu

Write admin description here..

8 comentarii:

  1. ce mai zi, foarte plina, macar te-ai distrat...

    nu inteleg ce e asa de rau in asta, da poate ca nu e asta raul, stii ce, nu imi pasa, o sa ignor ":)" de acum incolo dau batai de cap cu intrebarile mele.

    illy

    RăspundețiȘtergere
  2. Măcar ai facut ceva.Pe când eu...stau toată ziua aci,adică în faţa computer-ului,plictisindu-mă.
    Văd că nici aici nu te poţi abţine să nu faci glume.:))
    Sau în fine,este o postare amuzantă :))
    Părerea mea :-??
    Aia cu "un miros specific"...aia a fost tare =))

    RăspundețiȘtergere
  3. @Unknown, da, eu stau cu săptămânile în pat, la PC, dar şi când ies, să te fereşti din calea mea:))
    Normal că fac glume, în toate postările fac glume. :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Pot sa spun ca si eu am avut niste zile cat se poate de "handicapate"...mers pe jos cate 14-15 km trei zile la rand prin 30-si-ceva, 40 de grade pe drum de tara (un rand am ajuns pe la 12 si ceva noaptea la tara, ca a avut idioticul ala de tren intarziere de vreo 2 ore..:-< );ajuns acasa in cele din urma, ma suna un prieten care a venit din Rio; am iesit la o bere...dau sa ma duc sa ma culc, ma suna alt amic, de data asta venit din Turcia..cu el am baut rachiu turcesc de nu mai stiam care-i usa de la intrare si care-i debaraua. in fine, maine o sa trebuiasca sa ma duc cu un grup de prieten la Open Camp 2011 in Vaslui si show-ul se incheie abia pe la 3 si ceva dimineata... Anywhore, cu cafele, energizant si multa determinare, o sa trec si peste asta!!:>

    RăspundețiȘtergere
  5. ce zi plina :))
    macar te-ai distrat :D

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top