duminică, 28 august 2011

Aniversare şi alte alea

Postat duminică, 28 august 2011  la ora 00:26:00  

         Hey. Azi am avut parte de o stare foarte idioată; Am fost toată ziua într-o pasă proastă şi m-am simţit de parcă mi-ar fi murit tot neamu’. Şi nici atunci n-aş fi fost atât de deprimată, la ce neam am...  Se pare însă că nu sunt singura în starea asta, deci... poate e de la vreme, poate e ceva în aer.
         Anu’ trecut, pe vremea asta am dat click pentru prima dată pe „creaţi un blog” şi aşa a luat naştere site-ul annitu.com.  Nu pot să cred ce repede a trecut timpul de când am intrat în blogosferă. La început de-abia găseam butonul de „postare nouă” şi acum ştiu două platforme ca pe buzunarul meu.
         Aproape că am uitat perioada de dinainte să-mi fac primul blog. Acum nici nu văd rostul internetului fără bloguri. Şi când mă gândesc că mi s-au întâmplat atâtea de când am intrat în lumea asta... Am cunoscut o grămadă de oameni noi şi mi-am făcut mulţi prieteni cu ajutorul blogului, am învăţat chestii noi, m-am schimbat în bine, am devenit mai sociabilă şi ordonată (din păcate, doar în lumea virtuală) şi $$$$ multe alte lucruri care mi-au schimbat viaţa în bine.
         Deci, îmi urez singură să meargă cât mai bine cu acest site, să fie sub aripa mea de stăpână mult timp de-acum înainte şi să aibă parte de cât mai multe vizualizări, comentarii şi postări.
         Dar să nu uit că mă aflu într-un pe „Război în...1”, care nu trebuie exclus din discuţieaşa că  trebuie să zic că am modificat pagina „despre mine”, la fel cum am făcut şi cu cea de pe annitu.ro. La descrierea de pe acest blog m-am gândit că cel mai bine pentru mine e să pun părerile celor care mă cunosc mai mult sau mai puţin şi cu ocazia asta am aflat şi eu ce părere au unii despre mine.
         Am zis ieri că voiam să scriu o poezie, dar m-a părăsit inspiraţia. Şi se pare că am presimţit bine atunci când am zis că îmi va reveni: am reuşit să scriu ceva la poezie fix după ce nu mai era aşa mare nevoie de ea. Deci, după părerea mea, atunci nu puteam să scriu pentru că eram presată de timp, iar cum a trecut data la care trebuia finalizată poezia, m-am liniştit şi am început să scriu fără prea mari probleme.
         Ştiam eu că nu-s bătută-n cap, ştiam. Păcat că numai eu ştiu asta.
         Aşa, problema cu poezia e aproape rezolvată, am scris trei strofe din ea cu ajutorul prietenei mele, Ylli, dar acum am altă problemă, că doar omu’ nu poate atinge niciodată liniştea totală. Mâine e întâlnirea bobocilor din liceul meu, pe care cică o aştept de vreun an şi practic nu vreau să mă duc, iar teoretic vreau. Nu pot da detalii că nici măcar eu nu mă înţeleg în totalitateCert e că acum e unu’ din momentele în care trebuie să aleg dintre a-mi asculta inima sau creierul. Într-un fel, vreau să mă duc, pentru că vreau să îi cunosc pe noii boboci şi pentru că mi-e dor de colegii de vârsta mea, dar în altul... nu pot, pentru că sunt paranoică şi mi-e ruşine cu o chestie. Deşi, la cum sunt eu de schimbătoare, e posibil să mă încalţ cu nişte bocanci plini de noroi şi să calc pe inimă fără milă ca să mă duc, dar e posibil ca mâine să fie una din zilele în care-mi aduc aminte cât mă urâsc de mult şi să stau acasă. La mine cam orice este posibil. În fine, voi trece eu şi peste asta. Chiar sunt curioasă dacă o să mă duc sau nu. Pun pariu că mă voi surprinde pe mine.
         Cam asta a fost pe ziua de azi, care se pare că a devenit „ieri”, pentru că a trecut de 00:00. Ca de obicei, m-am apucat să scriu pe la 23:30, crezând că am timp să termin postarea până la 12, dar m-am luat cu poveştile pe mess’ şi am mai întrerupt scrisul din când în când.
         Aşadar, la mulţi ani (cu întârziere de 20 minute) site-ului annitu.com şi... următoarea aniversare va fi pe 8 februarie, când se va împlini un an de când scriu pe acest blog.
         Noapte bună.

Despre Annitu

Write admin description here..

2 comentarii:

  1. Ce coincidenta, asa am fost si eu toata ziua, nu am fost in apele mele.
    HeHe annitu.com a implinit un anisor, sa il hranesti, sa nu il lasi sa moara!!! Esti mama de un an, si nu orice mama, mama de blog, trebuie sa fii cea mai mandra mama. La cat mai multe postari, sa creasca mare.
    Problema cu poezia e aproape rezolvata...daca nu eram eu, stergeai tot ce ai scris pana acum si incepeai din nou, firar mama ei de rima cum sa ne impiedice aia pe noi doua, bine pe tine te facea sa renunti, dar cu mine atata ii trebuia. Si da, normal cand nu mai e nevoie de ceva atunci vine inspiratia, e normal.
    Doamne ferete, de ce nu te duci?! Mai iesi si tu din casa aia.
    mai e pana pe 8 februarie, se mai asteapta.
    la multi ani pentru annitu.com, ti-am spus de 4 ori asta.

    Noapte buna.

    Hug&Kiss,ylly

    RăspundețiȘtergere
  2. @Ylli, mulţumesc frumos, am să-l hrănesc şi-am să fiu cea mai bună mamă din lume.
    Chiar că dacă nu erai tu, lăsam totu' baltă şi renunţam ca tâmpita. Deci îţi sunt datoare.
    Am vorbit pe mess despre motivele care mă fac să nu mă duc... mersi de înţelegere şi încurajare.
    Noapte bună. :*

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top