duminică, 21 august 2011

Domeniu .com

Postat duminică, 21 august 2011  la ora 19:55:00  

        Bună. N-am mai scris aici de pe 18 august, pentru că acum două zile (adică vineri) am fost la bunica, m-am întors sâmbătă şi nu prea am avut chef să povestesc chestii pe aici, mai ales că atunci când am ajuns acasă, am fost „aşteptată” de o surpriză neplăcută pe annitu.ro; În fiecare lună trebuie să schimb tema pentru că nu e plătită şi tra-la-la, iar până o schimb, site-ul nu merge. Şi cum nu eram acasă, câteva ore bune n-a funcţionat şi mi-au sărit în cap mulţi pe mess’ urmând să îmi stric orice chef să mai scriu şi pe aici.
        La bunica a fost destul de ok şi în acelaşi timp plictisitor, deşi n-o mai văzusem de ceva vreme, dar episodul ăsta nu e semnificativ pentru viaţa mea de adolescentă superficială.
        Aaaa, da. Cum puteam să uit aşa ceva? Aseară am luat o hotărâre în legătură cu blog-ul ăsta; L-am trecut pe domeniu. Mă gândeam de mult timp să iau domeniu pentru el, dar eram nehotărâtă, pentru că e blog personal, nu am mulţi cititori şi ziceam că nu se merită să dau bani pe ceva care nu merită. Dar, odată ce mi-a intrat în cap ideea cu domeniu pentru "Război în...1", am luat un .com, aşa că www.razboin1.blogspot.com a devenit www.razboin1.com. Cu cât mai scurt, cu-atât mai bine, nu?
        Deci, să sper sperăm că va fi din ce în ce mai bine şi cu blog-ul ăsta de acum încolo.
        P.S. Dacă vrea cineva să facă link sau banner exchange cu blog-ul "Război în... 1", îmi poate da mesaj la contact şi se rezolvă.
        Noapte bună.

Despre Annitu

Write admin description here..

12 comentarii:

  1. de la cine ai host?si cat platesti pe luna

    RăspundețiȘtergere
  2. @Anonim, nu am host, pentru că am rămas pe blogspot, deci nu mi-a trebuit decât domeniu.

    RăspundețiȘtergere
  3. ce tot atâta link și banner exchange? :D

    eu dau „follow” la ce îmi place și mă abonez. Apar în listă (dacă blogul e pe blogger și persoana a adăugat acel gadget) iar dânsul (blogul) apare în blogroll la mine, cu ultima postare...

    Devine un fel de link exchange dacă persoana în cauză face la fel, altfel e doar link :)) Dacă publică în mod constant chestii noi, apare la mine pe prima pagină, zilnic, în primii 5 din blogroll.

    Simplu, nu?

    A, și ca să nu uit, cei care mă adaugă în blogroll din proprie inițiativă apar și într-o altă listă. Nu cer link exchange și nu acord decât celor care merită ..că am văzut în online tot felul de „cerșetori” de link-uri care, să fiu sincer mă dezgustă. Conținutul unui site mă atrage, nu rugămintea bloggerului de a-l promova.

    Felicitări pentru „scurtarea link-ului”

    RăspundețiȘtergere
  4. @Radu, ai dreptate, e bună modalitatea ta.
    Mulţumesc! Şi mulţumesc că m-ai trecut în blogroll, te-am trecut şi eu.

    RăspundețiȘtergere
  5. felicitari pentru domeniu si imi place mult blogul tau :X

    RăspundețiȘtergere
  6. @Difficult Angel, mulţumesc şi ţie. Mă bucur că-ţi place.

    RăspundețiȘtergere
  7. heii, felicitari pentru alegerea facuta de a trece si blogul asta in domeniu.

    RăspundețiȘtergere
  8. Blogul celalalt unde il ai hostat? E o noutate sa aud asta cu schimbatul temei in fiecare luna ca sa mearga.

    RăspundețiȘtergere
  9. @Ylli, mulţumesc.
    @Paispe net, pe neh.ro. Păi tre' s-o schimb că expiră şi dispare un cod din ea.

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu stiu, ma depaseste. M-am uitat pe site si au preturi ok. Cu asa ceva in schimb par ori prea inovatori ori dubiosi.

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top