marți, 16 august 2011

Legătură specială

Postat marți, 16 august 2011  la ora 00:05:00  

        Bună. Azi Ieri a fost Sf. Maria, deci şi ziua meaZiceam că voi pleca la bunica, dar uite că n-am mai plecat până la urmă, pentru că nu-ştiu-ce-treabă avea şi n-a fost acasă.
        Am avut o zi super grozavă, a fost genial, cu toate că m-am trezit cam devreme, pentru că am crezut că plec la bunica. Pe la 19:00 am ieşit  cu mama şi cu o prietenă veche de familie pe care n-o mai văzusem de vreo 8 ani (poate chiar mai mult). M-am bucurat foarte mult s-o revăd, având în vedere că încă de când eram un copil de 4-5 ani s-a creat o legătură specială între noi două. Tanti asta a rămas la fel de simpatică şi de treabă şi chiar m-am înţeles super bine cu ea astăzi, mai ales că acum sunt mai matură şi îmi place de ea şi din alte puncte de vedere (fără perversităţi, că e de aceeaşi vârstă cu tata, da?).
        Oricum,  a rămas să ne mai întâlnim şi să păstrăm legătura de-acum încolo. În concluzie, m-am văitat degeaba ieri, ca o emo-kidă deprimată şi pesimistă.  Cam asta a fost şi cu onomastica mea. Sper că şi restul oamenilor care şi-au serbat ziua de nume să fi avut o zi cel puţin la fel de frumoasă ca a mea.
        Noapte bună.

Despre Annitu

Write admin description here..

Un comentariu:

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top