vineri, 26 august 2011

Lipsă de inspiraţie

Postat vineri, 26 august 2011  la ora 03:34:00  

         Bună. Se pare că am parte de o problemă existenţială care mă macină de ceva timp.
         Am momente în viaţă când aş scrie un roman de 100 de pagini într-o oră şi momente în care pur şi simplu nu pot să scriu o propoziţie aşa cum vreau. Şi problema e că nu îmi vine inspiraţia exact în momentele în care am cel mai mult nevoie de ea. Aşa am păţit şi zilele astea. De două săptămâni mă chinui să scriu ceva, ceva nou pentru mine şi nu-mi iese sub nicio formă. Ori nu mă pricep la genu’ ăsta de texte, ori sunt eu bătută-n cap şi nu ştiu ce trebuie să fac exact, ori nu pot lucra sub presiunea timpului... ori e vina inspiraţiei şi eu sunt complet nevinovată, deşi încep să cred că nu e vorba de inspiraţie aici. Pentru că acum am un chef nebun de scris, dar nu pot să scriu ce plănuiesc de două săptămâni, adică o poezie, fir-ar mama ei. Pur şi simplu nu pot, nu-mi dau seama ce tre’ să fac.
         Ok, să încerc să rezolv problema asta tot prin scris. Pentru început, tre’ să-mi dau seama ce anume nu „funcţionează” cum trebuie în creierul meu. Hmm... Nu cred că merge aşa. O las baltă, ca de obicei. Oricum momentul e consumat, pentru ca voiam ca acea poezie să fie gata până azi şi n-a fost, pentru că nu-s în stare să leg patru rime amărâte cât să-mi dea o strofă la fel de amărâtă.
         Am, totuşi, o idee în cap; Mă gândeam să fac trei strofe şi am scris începutul fiecărei strofe, deci am scris 3 din 12 versuri. Până să scriu şi astea trei versuri răsfirate, ziceam că aş da orice să găsesc un vers pentru început, că mai departe mă descurc foarte uşor. Mdaa.. se pare că n-a fost aşa deloc şi m-am supraestimat.
         Şi acum ce fac? Mă oftic ca idioată că nu mi-a ieşit ce mi-am propus. Urăsc când se întâmplă asta, când mă împotmolesc ca o balenă eşuată. Dar pun pariu pe 3 lei că îmi va veni mega-inspiraţia fix zilele astea, pentru că nu mai am nevoie aşa mare de poezie acum. Aşa se întâmplă mereu şi sunt sigură că nu sunt singura căreia i se întâmplă asta. Exact când avem nevoie mai mult de ceva, nu e aici şi îşi face apariţia când e deja inutil. Dar în cazu’ ăsta dacă-mi apare inspiraţia nu va fi inutil, pentru că încă-mi mai trebuie şi nu mă dau bătută până n-o ademenesc cumva şi termin nenorocita aia de poezie, care-mi face zile amare de 14 zile.
         Ok, acum mă duc să meditez serios la poezie. Noapte bună!

Despre Annitu

Write admin description here..

7 comentarii:

  1. incearca sa te relaxezi...se mai intampla sa ai si blocaje din acestea. asteapta pana cand te va lovi iar inspiratia !

    RăspundețiȘtergere
  2. Incearca sa te desprinzi de tot ce te ademeneste (mess, facebook...blog bla bla) inchide-le, pune o melodie care iti place mult, la un volum destul de mic incat doar tu sa o poti auzi..si concentreaza-te asuopra gandurilor tale si a ceea ce vrei sa scrii in poezie, daca mai tii cont de sfatul meu...aminteste-ti ce ti-am spus si cu povestea si procedeaza la fel.
    Hug&Kiss,ylly

    RăspundețiȘtergere
  3. @Miruna, şi eu sper. :))
    @Un suflet inocent, o să încerc. Sper doar să nu mă lovească în cap.:))
    @Ylli, am să încerc şi cum ai zis tu, poate funcţionează şi cu poezia.
    Vă mulţumesc pentru sfaturi. >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Deci INCA nu ti-a venit inspiratia?
    Oribil:|.

    Las' ca vine si "aia">:d<

    RăspundețiȘtergere
  5. @O fată mai crazy, problema e aproape rezolvată :D

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top