miercuri, 17 august 2011

O noapte de nesomn

Postat miercuri, 17 august 2011  la ora 21:28:00  

        Bună. Faptul că în ultimele cinci zile am scris în fiecare zi, mă face să fiu oarecum mândră de mine. Problema e că azi nici nu am idee ce să scriu, nu prea am un subiect de dezbătut. Poate e şi din cauză că aseară n-am dormit deloc şi am fost toată ziua ca o stafie umblătoare.  Aşa că voi scrie şi eu ce-mi vine în capu’ ăsta de bostan, adică despre noaptea „palpitantă” de care am avut parte ieri. În ultima vreme am început să mă culc din ce în ce mai târziu, şi efectele se simt în fiecare dimineaţă, pentru că mă trezesc, automat, mult mai târziu. Toată vacanţa am avut un anumit program de somn, fără să-mi doresc asta; Pur şi simplu la 2 noaptea mi se făcea somn, iar la 12:00 eram în picioare şi sătulă de somn, de parcă aş fi avut un robot în mine care îmi controla dorinţa asta dormit. Dar se pare că lucrurile s-au schimbat în ultimele zile, adică... mă culc pe la 4-5 dimineaţa,iar a doua zi, pe la 14:00 trag de mine rău să mă ridic din pat.
        Aşa că ieri mi-am zis ca nu e ok dacă neglijez problema, că-mi va fi mai greu când va începe şcoala şi va trebui să mă trezesc la max. 12:00 şi am decis să nu mă culc deloc, ca să mă REobişnuiesc. Până pe la 4 dimineaţa m-am uitat pe 'net la un serial, telenovelă, ce rahat o fi, „Iubiri secrete”. O porcărie. De-abia la sfârşit mi-am dat şi eu seama că am stat să văd 73 episoade (fiecare având câte  45 de minute) degeaba. Mă rog, măcar am avut ocupaţie.
Pe la 4:15 am închis PC-ul , că de, are şi el nevoie de odihnă şi am trecut la TV. Am butonat vreo zece minute până am găsit un documentar cvasi-interesant, dar nu era de ajuns.; Dacă nu îmi stârnea curiozitatea şi/sau nu îmi capta atenţia, riscam să adorm, aşa că
am început iar sa caut ceva interesant pe la TV. Parcă era un făcut al planetelor care s-au aliniat în defavoarea mea, pentru că dădeam numa’ de filme XXX deocheate, de teleshopping sau de nu-ştiu-ce porcărie care nu mi se părea
interesantă.Cât timp am butonat telecomanda aia până au sărit butoanele din ea, a început o emisiune drăguţă. M-a ţinut aia trează vreo două ore, adică până la 6, dar deja la ora 6:00 nu mai puteam de somn şi de-abia îmi ţineam ochii deschişi.
        Am avut noroc că s-a trezit şi mama şi mi-a mai trecut somnul atunci când a trebuit să-i explic de ce nu dorm, dacă am dormit vreun pic până atunci, dacă mi-e rău şi am nevoie de ceva etc. Se făcuse vreo 7:15 şi dintr-o dată, nu mai mergea TV-ul. Mdaaa... L-am înjurat vreo 10 minute şi şi-a revenit, deci măcar mă ştie de frică. 
        Am rezistat, totuşi, să stau trează până la 8:45 şi atunci m-am dat jos din pat. La început aveam un chef nebun de făcut ceva, treabă, orice, pentru că, probabil făcusem mucegai şi putrezisem la cât am stat în pat degeaba, iar după câteva minute, mi s-a făcut cam rău şi mă usturau ochii de somn. Mă chinuiam din răsputeri să fac în aşa fel încât să nu-mi cadă ochii în gură şi să-i scap printre dinţi şi era destul de dificil.
        De parcă nu ar fi fost de-ajuns, mama a făcut curăţenie generală astăzi, la care a trebuit să particip şi eu. Eram ca un zombie harnic cu mopu’ în mână. În fine, am trecut şi peste asta şi am ajuns aproape la sfârşitul zilei, întreagă, dar cu ochii cât cepele, da’ măcar trăiesc.
        În mare, am avut o zi destul de chinuitoare, dar să sperăm că măcar a meritat efortul de aseară. Acum o să văd ce mai fac pe aici, şi la max. 1:30 mă culc. Noapte bună.

Despre Annitu

Write admin description here..

3 comentarii:

  1. Noapte buna. Interesant blog. Te intereseaza un link exchange? (id de mess: deejaygs)

    RăspundețiȘtergere
  2. oare de ce nu ai reusit sa dormi :-s ?

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top