joi, 18 august 2011

Problemă nerezolvată

Postat joi, 18 august 2011  la ora 23:41:00  

        Hy. Ziceam ieri că în ultimele zile mi-am cam dat programul peste cap din cauza orelor târzii de culcare, aşa că am îndurat o noapte fără să dorm, ca să îmi revin.
Păi, zis şi făcut. Ieri am fost toată ziua frântă şi de-abia am supravieţuit de somnAm rezistat, totuşi, până la 1:00 că am avut de făcut ceva la PC şi la 1:30 deja dormeam dusă. Înainte să mă culc, mă gândeam că a doua zi, adică azi, mă voi trezi la 11:00 cel târziu. Eee...aici nu prea am nimerit-o. Am dormit toată seara mai bine ca oricând, ca un bebeluş, cum s-ar spune. Ba chiar am visat frumos şi îmi era dor de asta, pentru că de vreo săptămână am numai coşmaruri. Şi, cum în somn, timpul nu are niciun cuvânt de spus pentru mine, m-am trezit la 16:00. Ohoho, de când nu m-am mai trezit la 16:00... Chiar mi-era dor sa dorm atât de mult, cu toate că nu am dormit cât să mă satur. Oricum, nu am depăşit recordul personal, ci am dormit „DOAR” 13 ore şi-un pic, în comparaţie cu 26 de ore
        Deci, ceea ce trebuia să fie o rezolvare a „problemei”, s-a dovedit a fi o agravare
        Dar lasă, mai e o lună de vacanţă, am timp să-mi fac un program de dormit, nu are nimic dacă fac ce-mi place şi dorm cât vreau. (De-aş fi gândit aşa şi acum două seri...)
        Cam asta a fost şi cu programul meu de somn despre care am scris atât în ultimele două zile. Gata, promit că de mâine voi scrie despre altceva.
        Noapte bună!

Despre Annitu

Write admin description here..

4 comentarii:

  1. foarte interessant:d 10 pentru asta

    RăspundețiȘtergere
  2. Uauu ! Ai dormit 26 de ore ? :O. Eu nu as fi putut niciodata sa dorm atata . :)). cel mai mult am dormit 12 ore :-j. :))))

    RăspundețiȘtergere
  3. haha e bine macar ca de data asta ai dormit...cu toate ca te-ai sculat cam tarziu.

    RăspundețiȘtergere
  4. whaw, 26 de ore :X impresionant :))
    eh, oricum vacanta este facuta pentru nopti nedormite si zile... foarte dormite :D

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top