miercuri, 31 august 2011

Ultima noapte de vară, întâia noapte de toamnă

Postat miercuri, 31 august 2011  la ora 23:45:00  

        Bună. Ştiu  că trebuia să vin cu detalii în legătură cu întâlnirea bobocilor, dar am zis că n-are sens să fac o postare doar cu cuvintele “n-am mai fost la întâlnire pentru că a fost una din zilele în care mi se pune pata pe un lucru şi nu-l mai fac”.
        Aşa. Asta nu e important acum. Ceea ce e foarte important este că azi a fost ultima zi din vară şi chestia asta mă face să fiu foarte fericită. Nu-mi place vara deloc, că mă topesc din cauza caniculei şi stau cu limba scoasă afară de căldură… exact ca şi câinii. Şi toamna îmi dă o stare extrem plăcută, de melancolie, dulce melancolie. Şi... cel mai mult îmi plac ploile reci de toamnă
        În sfârşit am şi eu de povestit o întâmplare personală, după atâta timp în care am scris numa’ chestii banale doar pentru a umple o pagină de word. Azi dimineaţă am fost să mă întâlnesc cu Cime (de la cime.ro) ca să-mi dea banii pe banner-ul din header de pe annitu.com, iar la întoarcere, pe strada mea, am văzut un câine. Pănă aici, nimic ieşit din comun. Era un câine de-ăla maidanez, mare şi lăţos, dar era foarte drăgălaş. Mergea pe lângă mine, iar la un moment dat m-a ajuns şi s-a oprit în dreptul unei sticle de 2L în care era puţină apă. A inceput să lingă şi să miroasă marginea ei şi în momentu’ ăla am început să vorbesc cu el:
        -Ooooooooo... Mititelu’ de tine. Ţi-e setică??
        Nici n-am apucat să termin cuvântu’ “setică”, că... ce văd oare? Câinele începuse să îşi facă nevoile apoase în sticla aia cu o expresie pe faţă de genu’ “”, plictisit, de parcă ar fi zis “lasă-mă, femeie, să mă piş”. Mno, îmi venea să-i dau cu o piatră-n cap.
Adică, eu dau dovadă de afecţiune şi el se pişă pe diminutivele mele?Nu se poate aşa ceva. Dar am trecut eu şi peste asta. Vedeţi? De-aia iubesc eu mai
mult pisicile.Măcar ele sunt mai politicoase şi nu îşi fac nevoile în timp ce le alinţi.
        Cam asta a fost ziua mea. Şi cum ziceam… astea sunt ultimele minute de vară. Doamne, am avut cea mai urâtă vară. Am stat câte 3 săptâmâni în casă (ba de căldură, ba de lene, ba de somn, ba că n-aveam cu cine sau unde etc), iar atunci când ieşeam să iau şi eu o gură de aer poluat proaspăt de Bucureşti, după max. patru ore reveneam acasă. Şi nu e numa’ asta; Parcă a trecut prea repede, parcă n-am avut timp să fac destule şi regret că am stat ca o legumă.
        Odată cu venirea toamnei, putem deja să vorbim şi despre începerea închisorii şcolii. Într-un fel, de-abia să înceapă şcoala, că-mi e dor de unii colegi şi că mă plictisesc acasă, dar în altul nu-mi convine, pentru că trebuie să învăţ (adică să copiez), să mă trezesc mai devreme (adică la 12:00) şi pentru că va trebui să revăd unii profesori şi colegi pe care nu-i pot înghiţi nici dacă i-aş tăia cubuleţe. Dar aşa e în viaţă, nimic nu poate fi perfect în totalitate.
        Atât pentru ziua de azi. Peste 20 de minute va începe mult aşteptata (de mine) toamnă şi îi urez bun venit şi o rog să aducă cât mai multe ploi răcoritoare.
        La revedere, vară! Noapte bună, cititori.

Despre Annitu

Write admin description here..

5 comentarii:

  1. Frumos :>...Eu iti urez o toamna cat mai frumoasa >:D<...Cu toate ca mie nu-mi place deloc :))

    RăspundețiȘtergere
  2. doamne a dat domnu sa iesi din casa ^:)^ cu toate ca numai tu stii cate minute/ore ai stat.
    Vine toamna bine-mi pare :x:x:x:x ; anotimpu meu preferat 8->
    ADIO VARA, I'll miss you, but I'll see you again. Next summer is coming. :-j
    Bucura-te de toamna draga mea :o3.

    Hug&kiss,ylly

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu ce sa zic, a fost ultima mea vara ca si minor, dar in acelasi timp si prima ca adult. Asta a fost vara in care m-am distrat si am realizat cele mai multe lucruri. E clar ca alta la fel nu o sa mai am, de acum incep responsabilitati si altea alea... dar asta e. Regret vara asta ca pe un serial care s-a terminat. Oricum, toamna asta inseamna pentru mine un alt rol intr-un alt serial... sper doar sa mai existe si cateva "cross-over"-uri cu serialul verii.
    Oricum, gandul toamnei pentru mine vine ca o eliberare, si sincer, nu stiu de ce. Dar imi place.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce caine:)) Manierat :>
    Ah, a venit toamna :-< Nu stiu adca e de bine sau de rau, dar in mod cert vara a trecut prea repede, ca de fiecare data ;))
    Iti urez o toamna frumoasa! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie nu-mi plac cainii maidanezi de nici un fel... am avut o experienta cam neplacuta cu ei, si am ajuns sa nu-i suport. ;))
    Btw, nu esti singura care a avut o vara cam "aiurea", si eu fac parte din categoria asta.
    Oricum, bafta in noul an scoala si sa te distrezi. Liceul e cel mai tare, nu se compara cu nimic. :D

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top