luni, 5 septembrie 2011

De ce nu merge annitu.com (despre neh.ro)

Postat luni, 5 septembrie 2011  la ora 23:06:00  

        ’nă seara. Zilele astea am fost atât de indispusă şi irascibilă, încât mai aveam puţin de omoram un om o muscă. După ce că am încă o mie de probleme personale, face şi hostu’ figuri, de îmi vine să-i omor pe cei de la neh.ro că şi-au făcut firmă de webhosting fără să-şi asume nişte responsabilităţi. Ceea ce reiese de aici e că Annitu.com nu merge, deci ăştia mă duc în faliment.
        Până ieri, hostu’ pica de la ora 20:30, era ca un fel de regulă, ca pe vremea lui Ceauşescu când la ora 20:00 se dădea stingerea. Mboon, suport eu o zi, suport două şi în a treia zi am pus picioru-n prag şi i-am contactat. Le-am explicat care este problema şi că nu are cum să fie problemă de la mine, că nici alte trei site-uri hostate la ei nu merg şi în plus, atunci când am dat mass (cu 200 de persoane online) mi-au sărit în cap aprox. 40 de oameni în cap că nu merge site-ul. Şi ce-mi zic ăia de la host oare? „Am înţeles, observ că folosiţi un blog” şi-mi trântesc un link unde se pot găsi sfaturi pentru a mări viteza de la WordPress. Bă, dă-o în... miere. Adică au tupeu să mă prostească pe faţă ? La început mi-au zis că e de la ei, că o să ia legătura cu Icsulescu să rezolve, după mi-au zis că e de la internetul meu, apoi că nu e de la ei, că toată lumea are probleme cu internetul şi de-aia nu poate intra nimeni pe site-ul meu. Na, cum se poate numi asta? Prostie curată sau indiferenţă totală? Voi alegeţi, cheia e la voi.
       Aseară nu a mai picat la ora 20:30 şi eram super-mega fericită, „wow, s-au făcut băieţi serioşi ăştia”, ba chiar am reuşit să-mi revin cu vizitele. Dar cum nimic nu poate fi perfect, azi la ora 15:00 a picat iar. Deja nu mă mai miram de loc şi mă gândeam că-n maximum o oră îşi revine. Trece o oră, trec două ore, îi contactez şi-mi zic că mai durează cel mult 10 minute şi-şi revine. Aştept 30 de minute, site-ul tot nu-şi revine, aşa că le scriu din nou, că m-am gândit c-or fi adormit pe WC şi de data asta îmi zic că mai durează „20 de minute”. Ok, domne, îi cred şi de data asta, că sunt o persoană destul de înţelegătoare şi stau timp de 20 de minute cu ochii pe ceas, nerăbdătoare să postez pe Annitu.com.  După 15 minute îmi dau cei de la neh.ro mesaj, zicându-mi: „s-a gasit o problemă, probabil cea care a afectat serverul şi zilele trecute. S-a trecut la investigarea şi apoi rezolvarea ei. Revenim pe pagina de Twitter cu actualizari.” Păi pe mine mă doare între fese de actualizările lor de pe Twitter, că ăia nu-s plătiţi să mă amâne pe mine ca pe vecinii lui de la ţară, din curu’ Moldovei. M-am calmat, mi-am zis în gând că se mai întâmplă şi chestii de genul ăsta şi-am hotărât să-mi fac de lucru cât timp rezolvă ei problema.
       După două ore mi-au dat iar mesaj zicându-mi că „problema s-a întins” (ca şi cancerul) aşa că i-au contactat pe unii de la nu-ştiu-ce-site pentru rezolvare şi că se vor ocupa ei. Păi normal ! De ce să-şi asume ei vina? Las’ că rezolvă alţii că doar ei nu-s proşti să pună creieru’ la treaba. I-am întrebat ironic dacă asta înseamnă că se rezolvă în 984203 zile şi mi-au răspuns firav şi inocent că „se rezolvă în seara asta”. Acum să vedem. Nu mai cred în ce zic ei, decât dacă îmi spun că sunt idioţi şi neserioşi. Doar atunci am să-i cred şi chiar am să le dau şi-un pupic pe frunte, aşa, prieteneşte, pentru că au avut curajul să se descrie perfect.
       Chiar mai devreme îmi spunea Paul că sloganul celor de la neh.ro li se potriveşte perfect : „CEO NEH România, Soluţia ta, zi de zi!”, pentru că ai nevoie de ei să repare ceva (ce ei au stricat) în fiecare zi.
       Aşa că, dragi cititori, care nu vă prea faceţi simţită prezenţa pe acest blog, dacă aveţi nevoie de hosting, NU apelaţi nici cu preţul vieţii voastre la neh.ro.
Şi uite aşa, mă apuc eu să fac anti-reclamă firmelor care mă calcă pe nervi, firmelor care
nu dau dovadă de seriozitate şi, cel mai important, firmelor care nu-şi asumă niciun fel de vină, nici măcar atunci când e extrem de evident că din cauza lor nu funcţionează ceva aşa cum trebuie.
       Ufff, acum mă simt mult mai bine că am scris despre asta. Dacă problema persistă, am să continui cu anti-reclama până o să mi se rupă... tastatura-n două.
       Noapte bună.

Despre Annitu

Write admin description here..

15 comentarii:

  1. "Prostie curată sau indiferenţă totală" - ambele combinate, ar trebuii inventat un cuvant nou pentru felul acesta de neseriozitate si prostie..:|...
    Anti-reclama e perfect normala, macar te-ai descarcat si tu!...Multa bafta cu host-ul ;)...cat mai putine probleme!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Stii ca poti fi data in judecata pentru reclama negativa da? Eu sunt un utilizator oarecare, nu am treaba cu ei, dar te avertizez sa nu continui..

    RăspundețiȘtergere
  3. Offf :( Pacat :-< Chiar asteptam sa vad ce mai postezi :|

    RăspundețiȘtergere
  4. @Anonim...Mă laşi cu astea? Ăia de-abia ştiu să scrie corect în limba română.:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Iti dau eu gazduire buna. da-mi mail pentru detalii.

    RăspundețiȘtergere
  6. Deci toata lumea are netu prost, problema n-are cum sa fie de la ei. Daaa :)) iar marmota invelea mamaliga in ambalaje de Joe

    RăspundețiȘtergere
  7. Solutia? Scapa de orice firma romaneasca si orienteazate catre una din strainatate

    RăspundețiȘtergere
  8. Ei Annitu shi eu care credeam c problema e de la mn(am descarcat 5 antivirusuri),orikum sper sa mearga in curad...Daca nu merge le fac shi eu reclama negativa(am pile....)

    RăspundețiȘtergere
  9. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  10. Si eu sunt client, imi vine sa disper!
    O sa bata recordul mondial la downtime, 96 de ore!(pe putin).
    Am muncit cateva luni, am investit bani in reclama si acum ma trezesc ca nu imi pot recupera informatiile.
    Nu recomand Neh.ro webhosting, host, hosting nici dusmanilor...!

    RăspundețiȘtergere
  11. Cea mai proasta firma de hosting.nu am de 12 ore server de radio de la ei si deja a picat de 2 ori plus ca serverul ftp e praf

    RăspundețiȘtergere
  12. Si eu am cumparat de 3 ore de la ei server de radio si e OFF.Pe messenger nici nu raspund.O firma de 2 lei.

    RăspundețiȘtergere
  13. Prost am fost ca am cumparat hosting de la ei... il am de 3 luni si daca am avut un uptime de 65% in astea 3 luni este bine... si eu prost am platit in avans mai am inca 9 euro la ei. Cu siguranta am sa ii dau in judecata daca nu returneaza toti bani si daca nici asa nu rezolv o sa o rezolv personal cu el pe o cale mai dura... RARES ca asa il cheama a avut inainte fdns.ro un borac de copil care pe vremea acea lam ajutat cu site-ul si acum isi bate joc de munca mine si de bani mei. NU RECOMAND NEH.RO -- Vedeti acum este picat si site-ul lor.

    RăspundețiȘtergere
  14. Eu sunt gazduit la gsoftcentral.com pot zice ca sunt destul de multumit nu am avut probleme majore

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top