duminică, 18 septembrie 2011

Descărcare

Postat duminică, 18 septembrie 2011  la ora 23:00:00  

        Hei... Uite că a trecut şi primul weekend de la începerea şcolii şi eu n-am mai scris pe aici de mult. Zilele astea am tot lucrat la Annitu.com. După cum se ştie (că n-am mai povestit de mult), aveam probleme cu neh.ro. Ei bine, de atunci s-au întâmplat multe. Am „pierdut” annitu.com şi am decis să achiziţionez Annitu.ro şi un host. Dar cum toate ghinioanele bat doar la uşa mea, după două zile a trebuit să mă mut iar cu hostul, pentru că erau câteva probleme. Am reuşit să mă mut pentru a doua oară acum două zile şi, până acum, pare destul de ok, deşi sunt câteva lucruri care nu merg. Sper să se rezolve, pentru că eu chiar m-am săturat de probleme legate de blog şi refacerea lui de fiecare dată când se buleşte ceva începe să mă enerveze rău, şi tare mi-e ca la un moment dat o să mi se pună pata şi-l închid de tot. Mă rog, o să fie bine până la urmă, nu pot avea atât de mult ghinion (eee nu).
        Nu ştiu dacă are legătură cu blogul sau nu, dar zilele astea mă simt foarte ciudat. S-au întâmplat chestii urâte zilele astea şi în ultimele nopţi am numai coşmaruri. Ba visez gândaci, ba că mă înec, ba că mă omoară tata, ba că moare el şi altele de genul ăsta. Din ce am găsit pe 'net, asta înseamnă că „voi ocupa o poziţie socială înaltă”, că am o „stare fizică bună” sau „satisfacţie”. Bănuiesc că-s chestii generale zise la plesneală, că nu se potrivesc deloc şi coşmarurile astea mă fac să-mi încep ziua cu stângul şi parcă nimic nu-mi mai merge bine după.
        Pe lângă treaba cu coşmarurile, mai sunt şi alte probleme care mă înconjoară de vreo doi-trei ani şi, evident, au legătură tot cu taică-miu. Nu am mai vorbit cu el de pe 15 iulie, iar atunci m-a sunat să-mi spună ceva şi n-a durat decât câteva minute. Problema e că amândoi suntem orgolioşi şi niciunu’ nu lasă de la el, iar asta a făcut întotdeauna ca relaţia dintre noi doi să fie dificilă. Din câte am auzit, el nu mă sună pentru că eu nu-l sun, iar eu nu-l sun pentru că el nu mă sună. Dar, pana mea, are nişte concepţii de troglodit crede că dacă-s mai mică, sunt mai fraieră şi  trebuie să fac eu primul pas. Mie nu mi se pare normal aşa. Dacă vrea să mă sune, să mă sune, dacă nu, să fie sănătos, că eu pe orgoliu nu o să-mi calc niciodată, chiar dacă mi-e foarte dor de el... Nu înţeleg cum pot avea caracteru’ ăsta de rahat, cum poate să-mi fie dor de cineva care, practic, nu merită asta. Şi mai e ceva ce nu înţeleg. De ce mă mint singură? Şi în care parte mă mint? Când zic că nu-mi pasă de el sau când zic că ar trebui să trec peste tot şi să încerc să vorbesc cu el? Sunt mai nehotărâta ca niciodată, nu ştiu ce să cred, pe cine să cred, habar n-am ce să fac, pentru că mi-e frică c-o s-o dau în bară, ca de obicei.
        Eu habar n-am despre ce scriu aici, cert e că mă descarc. Zilele astea n-am apucat să spun nimănui ce simt, pentru că am fost ocupată până în gât cu noul blog, iar acum am reuşit să mă mai descarc puţin, scriind ce-mi trece mai repede prin cap. Altă problemă e familia mea, dacă poate fi numită aşa. Ba chiar mă gândeam să fac o postare specială în care să dezvolt subiectul ăsta, dar zic aici, că şi aşa e lungă postarea, deci oricum nu citeşte nimeni. Familia asta e cea mai urâtă familie din lume. Parcă ar fi o telenovelăX se coţăie cu Y fără nicio grijă, iar toată familia ştie, nevasta lui Z are un copil cu W , şi totuşi Z ştie, X îl bârfeşte pe Y la Z, iar Z zice mai departe la W şi numai faze de-astea aiurea, demne de filmele cu proşti. Întotdeauna m-am gândit că eu nu fac parte din familia asta, pentru că niciodată nu i-am înţeles, iar partea cea mai gravă e că eu semăn mult cu tata în unele privinţe şi mi se zice tot mai des asta în ultima vreme, dar măcar eu mă pot controla şi sper ca atunci când voi avea 37 de ani, să fiu diferită de el.
        Mă rog, acum mi-a picat inspiraţia, mai ceva ca hostu’ meu. Acum mă simt mult mai bine, că am apucat să mă descarc. Când scriu pe blog mă simt de parcă aş primi cele mai bune sfaturi de la cel mai bun psiholog, deşi nu e nimeni care să-mi răspundă aici.
        Şedinţă încheiată. Noapte bună!

Despre Annitu

Write admin description here..

7 comentarii:

  1. Nu e nimeni?? Mai gandeste-te un pic ;)..Stii, despre acel dor si sentimente care trebuie sa te "auto convingi"...eu zic ca ai facut-o deja...doar ca imi mai trebuie curaj sa crezi in ele...Problemele familiale sunt mereu suparatoare...de aceea iti urez multa bafta si sa ...fii bine cat mai repede..
    Aaa...si nu e cea mai urata familie, stii de ce ??..Pentru ca te are pe tine ;)...asta o infrumuseteaza...

    RăspundețiȘtergere
  2. Noi doi n-am prea vorbit zilele astea (cam deloc). Imi pare rau ca ai atatea probleme cu blogul si sper ca in final sa le rezolvi pe toate. Dupa atata chin ar fi pacat sa nu reusesti.
    Legat de tatal tau, chiar daca nu te suna direct, tot incearca sa dea de tine, ori prin intermediul facebook-ului, ori prin intermediul sotiei sale. Te iubeste, e tatal tau, cred ca si tu il iubesti, doar esti fiica lui. In sinea ta stii ca ar trebui sa vorbiti, sunt sigur. Fa si tu chestii indirecte la el, gen mai da-i vreun like pe facebook sau eu stiu, poate pana la urma se baga el in seama. Legat de ce ai spus tu de familie, tot timpul e loc de mai rau. Sunt familii care o duc mult mai rau ca tine sau ca mine. Sunt probleme, adevarat, probleme mai mari ca intr-o familie obisnuita, dar nu e cea mai urata. Nu are cum sa fie cea mai urata, vorba lui Paul, atata timp cat faci tu parte din ea nu poate fi urata. Ai grija de tine si sper sa incepem sa mai vorbim si noi .... Te iubesc !

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi pare rau ca treci prin d-astea. Nici eu nu prea simt ca fac parte din familia mea. Mi se pare ca sunt ciudati uneori, si niciodata nu se ridica la asteptarile mele. Dar aici cred ca problema e doar la mine. Poate tine de asa-zisa perioada a adolescentei:-j si o sa treaca , pentru ca eu am simtit pe pielea mea. Toate trec:|

    RăspundețiȘtergere
  4. nu ai tu curajul sa inchizi blogul, e ca si cum ti-ai inchide copilul intr-o cusca, si nu poti face asta.
    Eu nu cred ca tatal tau e atat de nepasator pe cat spui tu, sigur te iubeste, dar asteapt un semn si de la tine...ca atata timp cat tu nu arati nici un pic de afectiune fata de el... el de ce ar incerca sa dea de tine..daca tu esti rece si nepasatoare?
    Nimeni nu poate sa aiba o familie perfecta, ai putea sa multumesti ca o ai macar pe asta...incearca si accepta-ti familia exact asa cum e.
    Sper sa rezolvi orice problema pe care o ai si cu blogul, si cu tatal tau si cu familia..
    Hug&Kiss,ylly

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt destui prieteni care sunt pe aici,in legatura cu familia ta sau in principiu legat de tatal tau tu nu il poti schimba insa poti schimba viziunea lui in privinta ta incearca sa demonstrezi ca esti mai desteapta decat crede el si poate asa o sa ajungi la o intekegere.

    RăspundețiȘtergere
  6. Sfatul meu este sa mai lucrezi la viata ta spirituala si a celor din jurul tau si vei vedea cum toate probleme vor incepe sa dispara, fara ca tu sa-ti dai seama de asta. Nu trebuie sa ai orgoliu, orgoliul reprezinta cel mai adesea prostie. "Daca te minti pe tine, ajungi sa crezi ca asa esti tu, de-asemenea nu vei vedea nici adevarul din jurul tau." Dute mai des la biserica, roaga-te la Dumnezeu! Nu mai pierde atat de mult timp cu blog-ul, ca nu viata virtuala este cea adevarata. Faptul ca iti scrii pe blog problemele personale nu te ajuta neaparat, ai mai multe moduri pentru a te putea descarca. La un moment dat, vei primi foarte multe laude pe blog si asta nu iti face bine, pentru ca iti alimenteaza mandria, iar daca ai cazut in pacatul mandriei... O VIATA SPIRITUALA INALTA ESTE "ANTIDOTUL" TUTUROR PROBLEMELOR! Succes!

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu zic sa-ti cumperi un prinzator de vise, ca sa nu mai visezi asa urat. ;))
    Ziceai undeva in post, ca atunci cand te vei enerva, poate vei inchide site-ul. Ai face o greseala, zic eu, pentru ca toata munca si timpul pierdut vor fi aruncati la cosul de gunoi, cum s-ar zice.
    Cat despre parte cu familia, nu ma bag, insa ar fi bine sa fii/fim mai optimisti. :D
    All will be fine! Smile! :D

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top